Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dieptepunt forum is oficieel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    verwacht niet dat een helpdesk elders beter functioneert dan bij Delta. Als er al een helpdesk is tenminste...
    Mijn ervaringen bij T-Mobile, nu Odido ,zijn bedroevend. Daar wordt je door de medewerkers uitgescholden omdat ze het zelf niet weten.
    Die ervaringen heb ik bij Delta nog niet gehad, gelukkig.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
      verwacht niet dat een helpdesk elders beter functioneert dan bij Delta. Als er al een helpdesk is tenminste...
      Mijn ervaringen bij T-Mobile, nu Odido ,zijn bedroevend. Daar wordt je door de medewerkers uitgescholden omdat ze het zelf niet weten.
      Klinkt meer als een probleem van die medewerker dan van Odido. Tegen sukkels is geen bedrijf opgewassen. Forums ook niet.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
        verwacht niet dat een helpdesk elders beter functioneert dan bij Delta. Als er al een helpdesk is tenminste...
        Mijn ervaringen bij T-Mobile, nu Odido ,zijn bedroevend. Daar wordt je door de medewerkers uitgescholden omdat ze het zelf niet weten.
        Die ervaringen heb ik bij Delta nog niet gehad, gelukkig.
        Zelf heb ik alleen maar positieve ervaringen met de helpdesk van toen T-Mobile, toen ik daar een prepaid-telefoon had. Ben toen vriendelijke en geduldig geholpen.
        Niet dat ik nou dagelijks hun hulp nodig had

        Reageer


        • #49
          Met alle "schoonheidsfoutjes" die opduiken op oa. de website heb ik, zoals eerder getypt, echt het idee dat het winnen van nieuwe (glasvezel)klanten belangrijker is dan het goed helpen van de bestaande klanten die Zeelandnet vanaf het begin hebben gesteund en het uptodate houden (en verduidelijken) van onderdelen van de website,instructies en links. Heel jammer.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Klinkt meer als een probleem van die medewerker dan van Odido. Tegen sukkels is geen bedrijf opgewassen. Forums ook niet.
            Het probleem is het hoge verloop in personeel. En niet comittten aan het personeel. Het zijn maar nummers. Zodra je je een nummer voelt en je krijgt een andere kans, dan ben je weg, en dan gaat de kennis ook weg. Ik heb hier en daar in klantenservice gewerkt en er waren mensen die moesten en zouden met mij spreken, omdat ze het (correcte) gevoel hadden dat ik de enige was in die hele heksenketel die wel wist hoe het werkte.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

              Het probleem is het hoge verloop in personeel. En niet comittten aan het personeel. Het zijn maar nummers. Zodra je je een nummer voelt en je krijgt een andere kans, dan ben je weg, en dan gaat de kennis ook weg. Ik heb hier en daar in klantenservice gewerkt en er waren mensen die moesten en zouden met mij spreken, omdat ze het (correcte) gevoel hadden dat ik de enige was in die hele heksenketel die wel wist hoe het werkte.
              Ik begrijp zeker wat je bedoelt te zeggen..
              Je zet je ergens compleet voor in, je doet je stinkende best en het wordt niet gewaardeerd en iets wat je doet lijkt dan standaard te zijn maar dat lukt vele anderen zeker niet.


              Reageer


              • #52
                Nou Al ?

                https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...r-aiberichten/

                Volgens mij meer iemand die zich al van vijf uur 's ochtends verveeld.
                Laatst bewerkt door driepinter; 2 weken geleden.

                Reageer


                • #53
                  Het is ook wel vreemd dat er lang niet altijd al dan niet verborgen linkjes in de spamberichten staan.

                  "Al enige tijd worden door sommige gebruikers meerdere accounts gebruikt om discussies uit de hand te laten lopen." Dat is al heel lang zo en diep triest.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                    Het is ook wel vreemd dat er lang niet altijd al dan niet verborgen linkjes in de spamberichten staan.

                    "Al enige tijd worden door sommige gebruikers meerdere accounts gebruikt om discussies uit de hand te laten lopen." Dat is al heel lang zo en diep triest.
                    Klopt. En slechts enkele zijn aangepakt om vervolgens weer te zeurkouzen onder een ander account. En AI? Nee, die is een vervelia die elke ochtend niets te doen heeft en bewust onzin plaatst.

                    Reageer


                    • #55
                      Als je de spamposts bekijkt, wijst alles op ai-spambots die geautomatiseerd accounts en posts maken. Jarco heeft in ieder geval gelijk dat de forumsoftware verouderd is en dat DFN er weinig belang aan lijkt te hechten. Afgezien daarvan blijf ik van mening dat we hier nog veel kunnen bereiken door niet zo bezopen op elkaar te reageren, vooral niet op die ene meneer waar we allemaal inmiddels van weten dat hij niet gaat/kan/wil veranderen of een ander forum opzoeken. Het sop is de kool echt niet waard.

                      Reageer


                      • #56
                        Delta gebruikersforum gebukt onder AI-berichten | Totaal TV

                        Reageer


                        • #57

                          Hallelujah!!!
                          Dit artikel zal wellicht niet op de nieuwssite van Delta geplaatst worden zoals de jubelberichten als ze de "beste provider" zijn geworden.
                          Sorry, ik schiet spontaan in de lach Je kunt er beter om lachen dan om huilen, toch

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht


                            Hallelujah!!!
                            Dit artikel zal wellicht niet op de nieuwssite van Delta geplaatst worden zoals de jubelberichten als ze de "beste provider" zijn geworden.
                            Sorry, ik schiet spontaan in de lach Je kunt er beter om lachen dan om huilen, toch
                            Ik weet niet met welk doel dit is geschreven, maar ik mag hopen met de intentie om een beter community of een nieuw forum te initiëren.
                            Ik vind overigens dat niet Delta-klanten geverifieerd ook moeten kunnen deelnemen, zodat ook potentiele klanten vragen kunnen stellen.
                            Maar moderatie is key. Ik mag wel zeggen dat sommige figuren het op Tweakers niet eens een week hadden volgehouden, ook niet met een tweede of derde account en zelfs tiende account.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik weet niet met welk doel dit is geschreven, maar ik mag hopen met de intentie om een beter community of een nieuw forum te initiëren.
                              Ik vind overigens dat niet Delta-klanten geverifieerd ook moeten kunnen deelnemen, zodat ook potentiele klanten vragen kunnen stellen.
                              Maar moderatie is key. Ik mag wel zeggen dat sommige figuren het op Tweakers niet eens een week hadden volgehouden, ook niet met een tweede of derde account en zelfs tiende account.
                              Maar moderatie is key. Ik mag wel zeggen dat sommige figuren het op Tweakers niet eens een week hadden volgehouden, ook niet met een tweede of derde account en zelfs tiende account.





                              Je vergeet zo als gewoonlijk jezelf Weer niet te vermelden Bor Wel weer over sommige figuren? Begin bij je zelf ,dan hoef je zeer zeker niet naar een ander te kijken🤔 Want Waar het begint , het draait altijd om jouw😓😓
                              Laatst bewerkt door koekeroe; 2 weken geleden.

                              Reageer


                              • #60
                                Hoop doet leven, Bor en een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X