Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamberichten op het forum

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Geheel eens! De helft van de reacties waren dan al verwijderd of uit voorzorg niet gepost.
    Ironisch, of zou Jarco met 'zelf modereren' niet Bordewolf bedoelen?
    Laatst bewerkt door Koeba; 14 Jan 2024, 15:58.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Ironisch, of zou Jarco met 'zelf modereren' niet Bordewolf bedoelen?
      Denk het niet, want dat heet 'aanmod(d)er(er)en'...😁😅
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Ik heb in het verleden voor meerdere providers forums onderhouden. En als je een strakke lijn hanteert dan is dit echt binnen enkele uren per dag te doen (mits je een goed forumplatform hebt). Dus iemand ervoor aanstellen als FTE is niet nodig. Maar als je besluit een forum in de lucht te houden dan committeer jezelf ook dat je onderhoud pleegt. Het kan niet zo zijn dat een forum van een provider met 200.000+ klanten vol staat met spamberichten. En dat gebruikers zelf openlijk modereren.
        En los van het in de lucht willen houden vind ik het gewoon niet kunnen dat een landelijk opererend bedrijf als Delta op zijn eigen site een verwijzing naar dit forum, onderdeel van Zeelandnet, maakt als zijnde dat dit een “serviceforum” van hen is.
        Dat is gewoon niet zo en ze doen er zelf helemaal niets aan. Dit laatste afgezien van een enkele medewerker die af en toe iets plaats over de nieuwe apps, maar daar is het dan ook wel mee gezegd.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

          En los van het in de lucht willen houden vind ik het gewoon niet kunnen dat een landelijk opererend bedrijf als Delta op zijn eigen site een verwijzing naar dit forum, onderdeel van Zeelandnet, maakt als zijnde dat dit een “serviceforum” van hen is.
          Dat is gewoon niet zo en ze doen er zelf helemaal niets aan. Dit laatste afgezien van een enkele medewerker die af en toe iets plaats over de nieuwe apps, maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
          Dit klopt niet, moderatie wordt gedaan door een Delta-medewerker.
          Daar kun je van alles van vinden, qua tijd die hij er in mag steken etc. Maar tis wat tis.

          Ik heb overigens ook wel goed gemodereerde fora helemaal om zeep geholpen zien worden omdat de moderator meende op iedere slak zou te moeten leggen of niet goed inzag wie de roergangers waren en wie goedwillende bijdragende forumleden.

          En ik verwacht moderatie op persoonlijke verwijzingen, stellig iets brengen als waarheid (dat is iets anders dan je verwachting uitspreken of je eigen visie over de toekomst brengen), aanval op moderatoren en aanhoudelijk spammen of iemand aanhoudelijk opzoeken door alleen en telkens om dat forumlid te reageren zonder inhoud.

          Jarco Kriek ik wil nog maar eens benadrukken dat ik wel eens niet goed zit, maar ik ben dan blij met jou inhoudelijke reacties. Wanneer dat netjes blijft naar elkaar toe dan is dat dikke prima! En ja, ik zal ook wel eens een zinnetje of woordje te veel hier roepen, maar ben de eerste die het zal intrekken of corrigeren of mijn excuses zal aanbieden wanneer dat niet terecht is geweest.
          Wie me zou kennen weet dat ik ruzies niet wil aanwakkeren en ze uit de weg gaat. Daar heb je niets aan.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Jan 2024, 19:20.

          Reageer


          • #35
            Maar goed, het ging dus eigenlijk over de (Buitenlandse) spammers/bots en dat die vrij onbelemmerd hun gang kunnen gaan.

            Reageer


            • #36
              Er worden weer heel wat onwaarheden en insinuatie's op tafel gesmeten...
              Door op deze manier te blijven afwijken van de originele opzet van dit forum, blijft het inderdaad aanmodderen.
              Jammer.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                Maar goed, het ging dus eigenlijk over de (Buitenlandse) spammers/bots en dat die vrij onbelemmerd hun gang kunnen gaan.
                Dat zijn er meer waardoor het zoals Jarco al zei aanmodderen blijft.

                Reageer


                • #38
                  Welke moderatie? Toch niet hier??!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X