Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamberichten op het forum

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hosternokke, nu snap ik mijn eigen topic niet meer 😮 Tijd voor een extra bakje ☕

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

      Is het dan verkeerd om zo'n spambericht te rapporteren?
      Excuus.
      Het sloeg op de opmerking(en) van onze grootste vervuiler sinds ca mei 2019...
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #18
        Geeft niks 👌🙂

        Reageer


        • #19
          Het is op het forum weer bar en boos qua gespam en ik steek er mijn tijd niet meer in.. Ze worden - heb ik het idee niet vaak en/of snel verwijderd - dus nu steek ik echt mijn tijd er niet meer in. Doe liever iets anders met mijn tijd. Dat heb ik al vaker getypt en ben er op terug gekomen, maar voor mij is het klaar....sorry. Zelfs de ingevoegde spamlinkjes in een reactie van een normale medeforummer blijven staan. Ik pas

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
            Het is op het forum weer bar en boos qua gespam en ik steek er mijn tijd niet meer in.. Ze worden - heb ik het idee niet vaak en/of snel verwijderd - dus nu steek ik echt mijn tijd er niet meer in. Doe liever iets anders met mijn tijd. Dat heb ik al vaker getypt en ben er op terug gekomen, maar voor mij is het klaar....sorry. Zelfs de ingevoegde spamlinkjes in een reactie van een normale medeforummer blijven staan. Ik pas
            Begint vervelend te worden en je vraagt je af wie dit doet. In elk geval iemand die hier langer rondloopt en gefrustreerd accounts aanmaakt en gaat spammen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              *** In elk geval iemand die hier langer rondloopt en gefrustreerd accounts aanmaakt en gaat spammen.
              Dat betwijfel ik.... Je ziet het gespam op veel fora. En zo te zien komen ze meestal niet uit Nederland. En alleen maar om een grijpstuiver bij te verdienen.

              Reageer


              • #22
                Soms zijn het niet eens Nederlands-sprekende "mensen" (Google translate werkt niet altijd perfect en wie weet is het een bot?) en volgens mij hebben sommige lieden , als ze al bestaan, er een dagtaak aan en is het hun "werk" om allerlei openbare platformen te overladen met casino-, games- en andere spamberichten. Je ziet het niet alleen hier, maar het lijkt alsof ze hier wel langer blijven staan. Het is nu eenmaal eenvoudig om hier een gast-account aan te maken, wordt niet gecheckt volgens mij, en hoppa...

                Reageer


                • #23
                  Ik ga ook maar eens stoppen met het melden van spamberichten want dit is zinloos, het forum gaat toch steeds meer op vrijplaats Twitter lijken.

                  Het is niet meer dan redelijk dat alleen mensen die ook daadwerkelijk abonnee zijn alleen toegang hebben tot het forum.

                  Dus alleen de mensen met een zeelandnet.nl of delta.nl of caiway.nl mailadres !
                  Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jan 2024, 08:32.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Ik ga ook maar eens stoppen met het melden van spamberichten want dit is zinloos, het forum gaat toch steeds meer op vrijplaats Twitter lijken.

                    Het is niet meer dan redelijk dat alleen mensen die ook daadwerkelijk abonnee zijn alleen toegang hebben tot het forum.

                    Dus alleen de mensen met een zeelandnet.nl of delta.nl of caiway.nl mailadres !
                    Helemaal er eens en buitenstaanders met verificatie van een beheerder. Ik kan me voorstellen dat potentiele klanten met vragen hier ook graag willen posten.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik heb het al eerder geschreven, maar ik blijf het belachelijk vinden dat deze hele site blijft bestaan als officieel orgaan van Delta om te gebruiken als plaats waar gebruikers zogenaamd service kunnen halen (serviceforum).
                      Een landelijk orgaan moet niet blijven hangen in dit soort ooit ontstane zaken. Wees professioneel en start een goed landelijk serviceforum, waar gebruikers elkaar kunnen ontmoeten maar ook waar Delta/Caiway zich manifesteren en modereren.

                      Ook het begrip “serviceforum” is een heel vreemde……… noem het een gebruikersforum.

                      Mijn oproep is dus “geef de site terug aan Zeeland” en blijf hier verder als provider vanaf.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Begint vervelend te worden en je vraagt je af wie dit doet. In elk geval iemand die hier langer rondloopt en gefrustreerd accounts aanmaakt en gaat spammen.
                        Het zijn ai-bots. Geen mensen.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                          Ik heb het al eerder geschreven, maar ik blijf het belachelijk vinden dat deze hele site blijft bestaan als officieel orgaan van Delta om te gebruiken als plaats waar gebruikers zogenaamd service kunnen halen (serviceforum).
                          Een landelijk orgaan moet niet blijven hangen in dit soort ooit ontstane zaken. Wees professioneel en start een goed landelijk serviceforum, waar gebruikers elkaar kunnen ontmoeten maar ook waar Delta/Caiway zich manifesteren en modereren.

                          Ook het begrip “serviceforum” is een heel vreemde……… noem het een gebruikersforum.

                          Mijn oproep is dus “geef de site terug aan Zeeland” en blijf hier verder als provider vanaf.
                          Euhm, dit forum is toch van de provider Zeelandnet oorspronkelijk? En dat is nu Delta.
                          Eens dat dit forum of Deltaforum moet worden of zet een nieuw Deltaforum op. Maar personeel is niet te vinden, je moet ook beheer hebben op een dergelijk forum.

                          Reageer


                          • #28
                            Waar een wil is, is een weg....
                            Kwestie van budget vrij maken en iemand aanstellen.
                            Maar als de wil ontbreekt, blijft het aanmodderen.
                            Jammer.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #29
                              Ik heb in het verleden voor meerdere providers forums onderhouden. En als je een strakke lijn hanteert dan is dit echt binnen enkele uren per dag te doen (mits je een goed forumplatform hebt). Dus iemand ervoor aanstellen als FTE is niet nodig. Maar als je besluit een forum in de lucht te houden dan committeer jezelf ook dat je onderhoud pleegt. Het kan niet zo zijn dat een forum van een provider met 200.000+ klanten vol staat met spamberichten. En dat gebruikers zelf openlijk modereren.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                                Ik heb in het verleden voor meerdere providers forums onderhouden. En als je een strakke lijn hanteert dan is dit echt binnen enkele uren per dag te doen (mits je een goed forumplatform hebt). Dus iemand ervoor aanstellen als FTE is niet nodig. Maar als je besluit een forum in de lucht te houden dan committeer jezelf ook dat je onderhoud pleegt. Het kan niet zo zijn dat een forum van een provider met 200.000+ klanten vol staat met spamberichten. En dat gebruikers zelf openlijk modereren.
                                Geheel eens! De helft van de reacties waren dan al verwijderd of uit voorzorg niet gepost.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X