Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sporadisch ontvangen van mail vanaf de zeelandnet server.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hallo beste Forumleden/lezers,
    Het probleem:"Sporadisch ontvangen van mail vanaf de zeelandnet server" zoals hierboven beschreven lijkt inmiddels opgelost. We kunnen gelukkig weer naar elkaar mailen zonder problemen. We hebben eerst diverse voorgestelde oplossingen geprobeerd maar kwamen er niet echt uit. Op een bepaald moment kwamen we toch weer in contact met de helpdesk van zeelandnet. Daar werden we in contact gebracht met een tweedelijns service medewerker. Uit verschillende checks bleek dat een mail die via Windows Live Mail binnen kwam elders op de laptop werden geplaatst (waar precies is ons nog steeds een raadsel!). N.a.v. deze diagnose werd ons aangeraden om een nieuw mail account in WLM aan te maken en het oude account te verwijderen (nadat mails uit het oude account werden overgezet naar het nieuwe account. Doe je dat niet dan ben je e.e.a. kwijt met het verwijderen van het oude account. Je kunt volgens mij ook het oude account laten bestaan. Dit conflicteert volgens mij niet? De toegepaste oplossing is echter netter.).
    Ik wil bij deze iedereen die heeft meegedacht om dit probleem op te lossen hartelijk bedanken. Tevens wil ik complimenten uitdelen aan de helpdesk van zeelandnet en de servicemedewerker die ons zeer goed hebben geholpen. Keep up the good work!
    PS: Topic kan worden gesloten.
    A.J. van de Visser

    Reageer


    • #17
      Beste A.J. van de Visser,
      Mooi dat het is opgelost. De oplossing komt op hetzelfde neer als wat ik acht dagen geleden schreef: geen POP3 gebruiken maar IMAP.

      Je kunt dit topic zelf 'afmelden' door op 'beste antwoord' te klikken bij de reactie van je keuze

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Beste A.J. van de Visser,
        Mooi dat het is opgelost. De oplossing komt op hetzelfde neer als wat ik acht dagen geleden schreef: geen POP3 gebruiken maar IMAP.

        Je kunt dit topic zelf 'afmelden' door op 'beste antwoord' te klikken bij de reactie van je keuze
        Hallo Goeroe,
        Doen jullie onderling een competitie wie de meeste "Beste antwoorden" krijgt?
        Ik heb bij je antwoord van 8 dagen geleden op "Beste antwoord" geklikt maar de antwoorden van de andere forumleden hebben natuurlijk ook bijgedragen tot de oplossing. End goed, al goed.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X