We gebruiken cookies voor persoonlijke content en advertenties, voor sociale media en om uw bezoek te analyseren. We delen informatie over het gebruik van onze site met onze sociale media, advertentie en analytische partners die het mogelijk delen met andere informatie die zij over u hebben verzameld. Meer over ons cookie beleid kunt u op onze speciale pagina lezen.
Door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op "Akkoord" te klikken, geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.
ja of bedoel je een verkeerd afgestelde verstuiver, hahaha waar kom jij vandaan ?? lillo ofzo
Jack Hamelink22 December 2008
Iemand die reageert op foto,s kunnen op zijn minst hun naam er onder
vermelden of is hij te bescheten om dat te doen.gewoon geen reactie
van jou kant is een stuk aangenamer!
JAN22 December 2008
dit is meer bedoeld als grap verstuivers zitten zitten ook in mijn mercedes diesel en ik heb 40 jaar gevaren als machinist
Jeremy 17 September 2009
Het normaal dat er zo een grote pluimwolk uit de schoorsteen komt van zo'n schip. In zulke schepen zit namelijk een grote 2-slag motor. En als er meer vermogen wordt gevraagd, word er dus meer brandstof in de cilinders gespoten, maar zo een grote motor is dan niet gelijk op het juiste toerental waardoor je dus even een tijdje geen volledige verbranding hebt en dus zo'n pluimwolk krijgt als gevolg. Dit heeft dus niets te maken met slechte stuivers of andere verzinsels ;)
4 reacties