We gebruiken cookies voor persoonlijke content en advertenties, voor sociale media en om uw bezoek te analyseren. We delen informatie over het gebruik van onze site met onze sociale media, advertentie en analytische partners die het mogelijk delen met andere informatie die zij over u hebben verzameld. Meer over ons cookie beleid kunt u op onze speciale pagina lezen.
Door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op "Akkoord" te klikken, geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.
Dr. Power Stage V. Gespot op de Trekkertrek in Dirksland.
Voor de liefhebbers:
* Klasse: 2-wheel drive tot 2600 kg. bij NTTO
* Vermogen: 1500 pk +
* Motor: Ford racing SVO 518 ci / 8500 cc
* Blower: Littlefield 8-71 Hi-Helix retrofit blower
* Ontsteking: MSD Pro Mag 44
* Brandstof: Methanol, ongeveer 15 liter per run
* Carrosserie: BMW 3-serie
* Frame: Gezet stalen frame van Domex 700
2 reacties
Arco uit Goes16 May 2011
Hij is mooi geworden ik heb hem gezien in zwolle eerste run en in ahoy dat ging prima.
En ben benieuwd wat die de eerste buiten wedstrijd gaat doen 28 mei in stroe wand dan ben ik er weer bij .
Henry Ford16 May 2011
Ziet er prachtig uit, de Ford Racing blokken hebben hun kracht en duurzaamheid ruimschoots bewezen in de diverse diciplines binnen de (Amerikaanse) autosport. Hulde voor de techniek en diegenen dit dit prachtigs voor elkaar hebben gesleuteld.
Wat ik als fanatiek dragrace- en Nascar fan eigenlijk niet begrijp is waarom je in hemelsnaam je brute Ford Racing blok in een BMW3 serie gaat persen? Vanuit "trekkertrekperspectief" (waar ik dus absoluut niet in thuis ben) bezien zal dit allemaal wel te verklaren zijn en zijn nut hebben, maar als rasechte musclecar freak kan ik dit niet zo volgen. Eigenlijk is het gewoon een beetje heiligschennis toch?
Maar het lijkt me een brute set-up die heel wat kan presteren; ik had het geheel echter liever in een Ford Thunderbird o.i.d. gezien.
2 reacties