Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo schaalt DVB-C af

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ziggo in spagaat: kabelbedrijf zit met DVB-C in de maag | Totaal TV

Ben benieuwd of Delta ook gaat inzetten op de nieuwe Android TV decoder ipv DVB-C.

Heb wel eens ergens gelezen dat men verwacht dat DVB-C er ergens rond 2034 uit zal gaan.
    In dat geval is het rendabeler de abonnee op glasvezel over te zetten, mits beschikbaar natuurlijk.
    En inderdaad kan voor de coax-onlyklant de Android decoder ingezet gaan worden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      [url]Hier zitten we op een oud bollig forum met vooral vastgeroeste en verzuurde forumleden waarbij Delta medewerkers (bijna) niet komen. Vooral niet communiceren naar klanten
      Op 10 november is het ZeelandNet forum tien jaar oud, dus wie weet krijgen we dan tegen die tijd wel een nieuw flitsend DELTA forum voor terug.

Reageer

Op 10 november is het ZeelandNet forum tien jaar oud, dus wie weet krijgen we dan tegen die tijd wel een nieuw flitsend DELTA forum voor terug.
        Waar blijft de tijd.....
        Ik hoop dat je gelijk krijgt.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Waar blijft de tijd.....
          Ik hoop dat je gelijk krijgt.
          Ik ook!

Reageer

Helemaal eens!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X