Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Voorgenomen overname deel glasvezelaansluitingen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Je bent hier gebruiker en geen eigenaar, dus bepaal je dat in ieder geval hier niet.

De regels zijn bekend, een beheerder hoeft niet uit te leggen waarom iemand wel of niet wordt aangesproken. Dat jij dat niet leuk vindt, is je gegund, maar je hoeft hier niet te zijn. Of wel? Op andere, echte, serieuze forums lees je dit soort eisen van gebruikers aan admins nooit, die worden namelijk verwijderd. Omdat het hun forum is, niet van jou / ons / blaat.
    Klopt, en het is ook uw forum niet...
    De regels zijn helemaal niet duidelijk. Wellicht voelt u zich aangesproken . Ik meen mij te herinneren dat u ook graag regelmatig het vuurtje aanstookt.
    En ik maak helemaal zelf uit of ik hier wil lezen of wil deelnemen.
    Nogmaals, iemand voor een stuk ongedierte uitmaken zoals op een ander topic is te lezen is niet volgens de forumregels en sowieso niet volgens normale fatsoensregels.
    Daarom zou het fijn zijn dat Jeroen hier eens duidelijk uitleg over kan geven zodat het voor iedereen duidelijk is.

Reageer

iemand uitmaken voor ongedierte is inderdaad niet de bedoeling. De reactie is dan ook verwijderd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        iemand uitmaken voor ongedierte is inderdaad niet de bedoeling. De reactie is dan ook verwijderd.
        spectrum je ziet dat er ingegrepen wordt, ik pak dat als positief

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
          en het is ook uw forum niet...
          Dat zei ik ook niet.

En ik maak helemaal zelf uit of ik hier wil lezen of wil deelnemen.
          Klopt. En Jeroen mag jou en iedereen aanspreken op 'hoe'.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
            Waarom mag de ene geen persoonlijke aanvallen plaatsen en anderen wel ( vaak onophoudelijk)?
            Ik heb geen sociaal leven en heb hier al een account vanaf dag 1. Ik heb dus de opkomst en het gedoe met, door en over Bor van dichtbij gevolgd en maakte er overigens ook deel van uit. Bor heeft een stevige persoonlijkheidsstoornis die er o.a. voor zorgt dat hij wel weet dat overal op reageren niet verstandig is, maar zichzelf niet kan beheersen. Daar past eerder medelijden dan aanvallen bij. Maar: Er zijn ontelbaar veel meer 'aanvallen' op Bor geweest dan van Bor op anderen. Hij spoort niet helemaal, maar hij probeert ondanks zijn mentale beperkingen meestal toch on-topic en beschaafd te reageren.

Reageer

https://www.telecompaper.com/nieuws/...erken--1522666

Reageer

Glaspoort en Delta Fiber hebben op 13 december toestemming gevraagd voor de overname door Glaspoort van delen van het glasvezelnetwerk van Delta Fiber. Dit meldt de Autoriteit Consument en Markt (ACM).

De ondernemingen hadden de voorgenomen overname eind mei gemeld aan de ACM. Het gaat daarbij om ongeveer 200.000 consumentenaansluitingen in dunbevolkte gebieden verspreid over meerdere regio's die door Glaspoort zouden worden overgenomen. Bij goedkeuring zou de overname het doel van Glaspoort kunnen versnellen om 1,5 miljoen Nederlandse huishoudens en bedrijven van glasvezel te voorzien.

Op 29 oktober besloot de ACM dat de bedrijven een vergunningsaanvraag moeten indienen, omdat de overname mogelijk een negatieve invloed heeft op de concurrentie door de verminderde aanwezigheid van Delta Fiber op de markt. Die aanvraag is nu dus ingediend.
                https://www.acm.nl/nl/publicaties/gl...ntratiemelding

https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta-fiber-en-kpn-glaspoort-zetten-overname-bij-acm-door/
                Laatst bewerkt door Koeba; 19 Dec 2024, 09:14.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X