Do60 ik moest wel ff over mijn bolletje wrijven deze ochtend toen ik las dat je goed beeld hebt via de app op je 77 inch tv. Ik neem je nu niet meer serieus.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Prijsverhoging kabel per 1 juli 2024
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Dan nog ben je goedkoper uit! Ik spreek voor mijzelf. Ik wil espn compleet en ziggosports. Als ik dat los wilt nemen bij kpn, ben ik 27 euro kwijt. En voor de standaard 50 plus zenders 12,50 euro. Kom je op 39,50 euro! Nu heb ik gewoon meer zenders en betaal dan maar 42,50 euro per maand! eerste jaar maar 12,50 euro per maand voor de 120 plus zenders. als ik het 50 plus abo neem bij delta. moet ik espn compleet en ziggo sports erbij nemen dan betaal ik na een jaar ook gewoon 42,00 euro per maand! en heb je dus nog minder zenders ook. Je bent gewoon voordeliger uit met met het 120 plus abo!
Maar kennelijk was het ook te doen om het feit dat men ondanks de hoge kosten geen UHD gaat leveren, terwijl KPN in de basis al HD+ kanalen heeft.
En daar heeft Jarco 100 punten gelijk. Het genot van UHD met alle beeldverbeteringen kunnen we naar fluiten.
Dit is jammer, maar laten we ons richten op wat er dan dit jaar alsnog komt. NPO 1 UHD niet, wellicht dan bij de seizoenstart van de eredivisie eindelijk ESPN UHD en Eurosport 4K?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Klopt allemaal helemaal en dus is de uitspraak van Jarco Kriek dat ze de duurste zijn behoorlijk oneerlijk.
Maar kennelijk was het ook te doen om het feit dat men ondanks de hoge kosten geen UHD gaat leveren, terwijl KPN in de basis al HD+ kanalen heeft.
En daar heeft Jarco 100 punten gelijk. Het genot van UHD met alle beeldverbeteringen kunnen we naar fluiten.
Dit is jammer, maar laten we ons richten op wat er dan dit jaar alsnog komt. NPO 1 UHD niet, wellicht dan bij de seizoenstart van de eredivisie eindelijk ESPN UHD en Eurosport 4K?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtDo60 ik moest wel ff over mijn bolletje wrijven deze ochtend toen ik las dat je goed beeld hebt via de app op je 77 inch tv. Ik neem je nu niet meer serieus.
- 2 Likes
Reageer
-
Nou Do60 je bent aan het recht lullen wat zo krom is als wat. Ik zie het als een kado uit eigen zak. De techniek was al beschikbaar via de coax. Heb het over goed HD beeld en Dolby. Nu dat eindelijk beschikbaar is via glas(Kamai) dan kan je toch niet zeggen dat Delta vooruitgang boekt qua tv platform. Sterker nog de afgelopen jaren waren een achteruitgang alsje tv via glas keek. Nu is het beeld coax vs glas gelijkwaardig. Maar wat is de vooruitgang dan? Benoem het eens. De prijzen zijn wel giga verhoogd.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtNou Do60 je bent aan het recht lullen wat zo krom is als wat. Ik zie het als een kado uit eigen zak. De techniek was al beschikbaar via de coax. Heb het over goed HD beeld en Dolby. Nu dat eindelijk beschikbaar is via glas(Kamai) dan kan je toch niet zeggen dat Delta vooruitgang boekt qua tv platform. Sterker nog de afgelopen jaren waren een achteruitgang alsje tv via glas keek. Nu is het beeld coax vs glas gelijkwaardig. Maar wat is de vooruitgang dan? Benoem het eens. De prijzen zijn wel giga verhoogd.
Wat wel vooruitgaat is de Android decoder die er aan zit te komen. Maar pak dan ook meteen door met de UHD-kanalen.
Delta moet zich echt achter de oren krabben waarom het na 8 jaar nog steeds niet lukt om de klant tijdens het EK te plezieren met UHD-beeld met beeldverbeteraars en ESPN UHD te brengen die toebehoort bij het ESPN abonnement.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Zeker waar, vooruitgang is ESPN UHD met beeldverbeteraars brengen.
Wat wel vooruitgaat is de Android decoder die er aan zit te komen. Maar pak dan ook meteen door met de UHD-kanalen.
Delta moet zich echt achter de oren krabben waarom het na 8 jaar nog steeds niet lukt om de klant tijdens het EK te plezieren met UHD-beeld met beeldverbeteraars en ESPN UHD te brengen die toebehoort bij het ESPN abonnement.
Reageer
-
Solcon ook met UHD nu, die zetten wel stappen. Delta zet zichzelf in zijn hemd.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ook-s...ten-aanbieden/
Reageer
-
En ook SKV met NPO 1 UHD, waar blijft Delta met de aankondiging ?
We worden als klanten van Delta niet serieus genomen !
Wedden dat Odido het ook gaat doorgeven via de Androiddecoder !
https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-1...alle-abonnees/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtEn ook SKV met NPO 1 UHD, waar blijft Delta met de aankondiging ?
We worden als klanten van Delta niet serieus genomen !
https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-1...alle-abonnees/
- 1 Like
Reageer
-
Snap jij jezelf nog wel Bordewolf?
In jouw glazen bol zag je twee jaar geleden al UHD komen binnen een paar maanden bij Delta.
Je overlaadde de forumleden met valse hoop in grote getale..
Je dweepte met het "retestrakke" beeld van Delta .
Delta deed met zijn televisieplatform in niets onder voor Ziggo en KPN, toeterde jij van de daken.
De superlatieven over Delta waren niet van de lucht!!
En nu opeens brand je Delta aardig af en spreek je er schande van...
Het is doodvermoeiend voor veel mede forumleden, maar daar heb jij gewoon lak aan!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtJe hebt nu keuze Bordewolf. Op een legale manier kan je nu voetbal kijken met echt mooi beeld bij Solcon. Ik weet alleen niet of ze bij Solcon een afstandsbediening hebben die op bluetooth werkt. Hebben wel een nieuwe ontvanger de Arris. Bij KPN werkt dit wel.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer