Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek
Bekijk bericht
En trots verkondigen aan klanten dat het op NPO 1 HD in HD wordt aangeboden vind ik als klant zeer beschamend, zeker zonder enige uitleg.
Daarmee doe ik even niets af een het werk van de woordvoerder, die heeft (nog) niets aan de buitenwereld laten weten. Dus wie weet komt er nog een mooi opgesteld persberichtje.
Als klant bij het zoveelste evenement in UHD dat we weer niet gaan zien opnieuw zwaar teleurgesteld, zeker in het licht van de aanstaande prijsverhoging die er ook een is die dan niet uit te leggen valt.
Hier is niet veel anders te verkijgen dan Delta, dat maakt ze echt als “Ziggokapers” schatplichtig naar de mensen in Twente.
Ik kan alle superlatieven van teleurgesteld uit de kast halen, maar dat doet waarschijnlijk geen recht aan deze beslissing. Daar zal een idee achter zitten, maar ik zie het niet. 10 jaar lang goede hoop gehad, maar die is weg.
Nu nog Delta, maar ik ga me gezien de prijsverhogingen op televisie beraden op een andere provider. Laat Glasdraad maar fuseren, dan komt hier nu op zeker KPN. Delta kan en wil niet meedenken met de klant, al 8 jaar niet.
Hoewel ik zeker weet inmiddels dat er hardwerkende medewerkers zijn, wordt Delta gevangen in de waan van gisteren met geen beleid naar de toekomst. Anders hadden ze 2 en 4 jaar geleden er al alles aan gedaan bij het volgende EK UHD te leveren.
Tot slot: ik hoop dat Delta me het tegendeel gaat bewijzen op korte termijn. Ik ben wel positief over de stappen die zijn ingezet qua decoder etc. Dus wie weet.
Reageer