Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging kabel per 1 juli 2024

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Bordewolf ik heb persoonlijk Delta meerdere keren om duidelijkheid gevraagd omtrent NPO 1 UHD. Op die vraag is nimmer antwoord gekomen. Bij vorige vragen over bijvoorbeeld de Android TV decoder was standaard het antwoord 'als er nieuws is dan informeren wij onze klanten hierover',

In het verlengde van dit antwoord informeert Delta vandaag klanten over de aankomende sportweken met de mededeling dat Champions League finale op Ziggo Sport en EK voetbal op NPO 1 in HD-beeldkwaliteit te zien zijn. Hiermee geeft Delta onomstotelijk aan dat NPO 1 UHD niet bij Delta beschikbaar komt. Als het alsnog wel komt dan ben ik blij voor jou (want eigenlijk verdien jij het als Delta-klant om NPO 1 UHD te mogen bekijken) maar dan kan ik de communicatie van Delta niet langer serieus nemen. Als prominent wordt gesteld dat als er nieuws is dit aan klanten wordt gemeld en het nieuws dat wordt gemeld is dat EK voetbal in HD te zien is (en met geen woord wordt gehint op een mogelijke doorgifte in UHD) dan zou het uiterst vreemd zijn dat dit kanaal er alsnog komt.
    Dan vind ik het naar de pers toe OOK slechte communicatie en het gekozen moment zeer beroerd, nu ze ook nog eens zeer wilde prijzen gaan vragen voor het tv product. Dan is het toch echt niet gek dat ik OOK UHD verwacht, zeker wanneer veel goedkopere providers (die ik niet kan afnemen) het wel bieden.

En trots verkondigen aan klanten dat het op NPO 1 HD in HD wordt aangeboden vind ik als klant zeer beschamend, zeker zonder enige uitleg.

Daarmee doe ik even niets af een het werk van de woordvoerder, die heeft (nog) niets aan de buitenwereld laten weten. Dus wie weet komt er nog een mooi opgesteld persberichtje.

Als klant bij het zoveelste evenement in UHD dat we weer niet gaan zien opnieuw zwaar teleurgesteld, zeker in het licht van de aanstaande prijsverhoging die er ook een is die dan niet uit te leggen valt.

Hier is niet veel anders te verkijgen dan Delta, dat maakt ze echt als “Ziggokapers” schatplichtig naar de mensen in Twente.

Ik kan alle superlatieven van teleurgesteld uit de kast halen, maar dat doet waarschijnlijk geen recht aan deze beslissing. Daar zal een idee achter zitten, maar ik zie het niet. 10 jaar lang goede hoop gehad, maar die is weg.
    Nu nog Delta, maar ik ga me gezien de prijsverhogingen op televisie beraden op een andere provider. Laat Glasdraad maar fuseren, dan komt hier nu op zeker KPN. Delta kan en wil niet meedenken met de klant, al 8 jaar niet.

Hoewel ik zeker weet inmiddels dat er hardwerkende medewerkers zijn, wordt Delta gevangen in de waan van gisteren met geen beleid naar de toekomst. Anders hadden ze 2 en 4 jaar geleden er al alles aan gedaan bij het volgende EK UHD te leveren.

Tot slot: ik hoop dat Delta me het tegendeel gaat bewijzen op korte termijn. Ik ben wel positief over de stappen die zijn ingezet qua decoder etc. Dus wie weet.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 May 2024, 22:43.

Reageer

[QUOTE=Bordewolf;n299909]

Ik heb er zelf nooit geen spijt van gehad. Ik heb geen Coax meer en kan prima uit de voeten met alles wat glasvezel me biedt inclusief tv.[/QUO

Totaal tv is ook gewoon een nonsens site. ik betaal straks maar 42,50 euro per maand voor interactieve tv. 120 plus zenders 27.50 en dan nog ziggo sports erbij voor 15 euro. maakt samen 42,50 bij delta! espn 120zenders zit espn compleet in, film 1 zenders. en de plus zenders. bij kpn heb je enkel maar het kpn tv plus voor 12,50 euro. dan heb je maar 65+ zenders. wil je dan plus pakket erbij. dat zijn maar 25 extra zenders. dan betaal je nog eens 6,99 euro, espn compleet 12,99 euro, ziggo sports 14,99, film 1, 9.99 euro per maand. maakt dus 57,46 euro bij kpn! En bij delta maar 42,50 euro! Mensen lullen ook maar wat. En volgen blind weer zo`n mediasite!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dan vind ik het naar de pers toe OOK slechte communicatie en het gekozen moment zeer beroerd, nu ze ook nog eens zeer wilde prijzen gaan vragen voor het tv product. Dan is het toch echt niet gek dat ik OOK UHD verwacht, zeker wanneer veel goedkopere providers (die ik niet kan afnemen) het wel bieden.

En trots verkondigen aan klanten dat het op NPO 1 HD in HD wordt aangeboden vind ik als klant zeer beschamend, zeker zonder enige uitleg.

Daarmee doe ik even niets af een het werk van de woordvoerder, die heeft (nog) niets aan de buitenwereld laten weten. Dus wie weet komt er nog een mooi opgesteld persberichtje.

Als klant bij het zoveelste evenement in UHD dat we weer niet gaan zien opnieuw zwaar teleurgesteld, zeker in het licht van de aanstaande prijsverhoging die er ook een is die dan niet uit te leggen valt.

Hier is niet veel anders te verkijgen dan Delta, dat maakt ze echt als “Ziggokapers” schatplichtig naar de mensen in Twente.

Ik kan alle superlatieven van teleurgesteld uit de kast halen, maar dat doet waarschijnlijk geen recht aan deze beslissing. Daar zal een idee achter zitten, maar ik zie het niet. 10 jaar lang goede hoop gehad, maar die is weg.
        Nu nog Delta, maar ik ga me gezien de prijsverhogingen op televisie beraden op een andere provider. Laat Glasdraad maar fuseren, dan komt hier nu op zeker KPN. Delta kan en wil niet meedenken met de klant, al 8 jaar niet.

Hoewel ik zeker weet inmiddels dat er hardwerkende medewerkers zijn, wordt Delta gevangen in de waan van gisteren met geen beleid naar de toekomst. Anders hadden ze 2 en 4 jaar geleden er al alles aan gedaan bij het volgende EK UHD te leveren.

Tot slot: ik hoop dat Delta me het tegendeel gaat bewijzen op korte termijn. Ik ben wel positief over de stappen die zijn ingezet qua decoder etc. Dus wie weet.
        Ik heb altijd veel lopen klagen hier. Maar ik kijk nu via coax gewoon nog via digitale app op 77 inch tv. en beeld is echt gewoon prima. ik geef het een ruime voldoende. Tuurlijk kan het nog beter. Maar iedereen zeikt op delta. Ze zijn gewoon nog goedkoper dan kpn! Totaal tv is ook gewoon een nonsens site. ik betaal straks maar 42,50 euro per maand voor interactieve tv. 120 plus zenders 27.50 en dan nog ziggo sports erbij voor 15 euro. maakt samen 42,50 bij delta! espn 120zenders zit espn compleet in, film 1 zenders. en de plus zenders. bij kpn heb je enkel maar het kpn tv plus voor 12,50 euro. dan heb je maar 65+ zenders. wil je dan plus pakket erbij. dat zijn maar 25 extra zenders. dan betaal je nog eens 6,99 euro, espn compleet 12,99 euro, ziggo sports 14,99, film 1, 9.99 euro per maand. maakt dus 57,46 euro bij kpn! En bij delta maar 42,50 euro! Mensen lullen ook maar wat. En volgen blind weer zo`n mediasite!

Reageer

Ik ben toch wel verbaasd dat jij nu roept dat Delta al 8 jaar niet meedenkt met de klant, Bordewolf.
          Meestal blaas je hier de loftrompet en roep je dat Delta zicht tandjes werkt en heb je regelmatig geroepen dat Delta televisie niet onderdoet voor KPN en Ziggo.

Ook heb je met grote regelmaat voorspeld dat UHD doorgegeven gaat worden door Delta, waarmee je veel te vaak forumleden op het verkeerde been hebt gezet.

Het zou fijn zijn als je eens wat meer realiteitszin krijgt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Ik heb altijd veel lopen klagen hier. Maar ik kijk nu via coax gewoon nog via digitale app op 77 inch tv. en beeld is echt gewoon prima. ik geef het een ruime voldoende. Tuurlijk kan het nog beter. Maar iedereen zeikt op delta. Ze zijn gewoon nog goedkoper dan kpn! Totaal tv is ook gewoon een nonsens site. ik betaal straks maar 42,50 euro per maand voor interactieve tv. 120 plus zenders 27.50 en dan nog ziggo sports erbij voor 15 euro. maakt samen 42,50 bij delta! espn 120zenders zit espn compleet in, film 1 zenders. en de plus zenders. bij kpn heb je enkel maar het kpn tv plus voor 12,50 euro. dan heb je maar 65+ zenders. wil je dan plus pakket erbij. dat zijn maar 25 extra zenders. dan betaal je nog eens 6,99 euro, espn compleet 12,99 euro, ziggo sports 14,99, film 1, 9.99 euro per maand. maakt dus 57,46 euro bij kpn! En bij delta maar 42,50 euro! Mensen lullen ook maar wat. En volgen blind weer zo`n mediasite!
            Klopt ook. De cijfers op TotaalTv zijn iets te kort door de bocht, laat onverlet dat Delta na al die jaren nog steeds geen NPO 1 UHD en ESPN UHD aan ons kan en wil leveren.
            Ik vind dit enorm teleurstellend, nu de mogelijkheden er wel komen via de nieuwe mediabox, had minimaal de test gedaan op die box. Denk eens mee met de abonnees en doe tenminste een poging, ipv je abonnees dom te houden dat HD goed genoeg is. Velen van hen kennen het verschil via o.a. Netflix. Ons wordt het EK in de hoogste kwaliteit opnieuw ontnomen,

Klagen doe ik niet, ik moet er mee leven, maar wel zeer teleurgesteld.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2024, 08:40.

Reageer

Ach, morgen blaas je weer de loftrompet, Bor

Reageer

Het gaat mij dus 4,50 euro extra kosten

- kabel 1,00
                - tv 2,50
                - telef. bundel 1,00

De grootste wijziging die je dus kunt hebben is :

- kabel 1,50 (250 + 350 Mbps)
                - tv 2,50

Tezamen dus 4 euro

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Het gaat mij dus 4,50 euro extra kosten

- kabel 1,00
                  - tv 2,50
                  - telef. bundel 1,00

De grootste wijziging die je dus kunt hebben is :

- kabel 1,50 (250 + 350 Mbps)
                  - tv 2,50

Tezamen dus 4 euro
                  Wat er wel in opgesloten zit: je kan Film1 niet afschalen bij 120+ en ook ESPN niet. Dus betaald indirect de verhogingen van die pakketten ook en dat maakt het opeens veel duurder.
                  Je hebt weinig keuze om het anders op te zetten wanneer je wel alle kanalen wil, maar geen ESPN en Film1.
                  Maar de vergelijking op TotaalTV slaat (sorry voor mijn woorden) als poep op een slagroomgebakje wanneer je niet even de juiste prijzen naast elkaar zet en ook niet even netjes aangeeft wat er wel en niet in de pakketten zit.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2024, 08:52.

Reageer

Ik vind jouw woordkeuze erg grof, Bordewolf.

Reageer

Denk eens mee met de abonnees en doe tenminste een poging, ipv je abonnees dom te houden dat HD goed genoeg is. Velen van hen kennen het verschil via o.a. Netflix. Ons wordt het EK in de hoogste kwaliteit opnieuw ontnomen,

Klagen doe ik niet, ik moet er mee leven, maar wel zeer teleurgesteld.
                      Voor mij is HD goed genoeg. Dan ben ik maar simpel 🙄

Reageer

Is die prijsverhoging van Delta binnen de inflatiecorrectie zodat je niet kan opzeggen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                          Is die prijsverhoging van Delta binnen de inflatiecorrectie zodat je niet kan opzeggen?
                          Bij mij is de prijsverhoging 6,60% maar er staat slim :

We willen onze klanten een zo aantrekkelijk mogelijk tarief aanbieden voor internet, tv en telefonie. Maar de inflatie en de daadwerkelijke stijging van de kosten lopen niet gelijk. Bovendien werken we continu aan verbeteringen in ons netwerk, die soms ook leiden tot een wijziging van de prijs. Hierdoor is de verhoging van abonnementstarieven soms iets hoger dan het CPI-cijfer van het CBS.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Bij mij is de prijsverhoging 6,60% maar er staat slim :

We willen onze klanten een zo aantrekkelijk mogelijk tarief aanbieden voor internet, tv en telefonie. Maar de inflatie en de daadwerkelijke stijging van de kosten lopen niet gelijk. Bovendien werken we continu aan verbeteringen in ons netwerk, die soms ook leiden tot een wijziging van de prijs. Hierdoor is de verhoging van abonnementstarieven soms iets hoger dan het CPI-cijfer van het CBS.
                            Dan is dit reden om te kunnen opzeggen in elk geval. Verder het continu verbeteren... dat is inmiddels een lachertje gebleken

Reageer

Een lachertje?
                              Je beweerde altijd dat ze zich tandjes werken bij Delta!
                              Je bent echt niet te volgen, Bordewolf.

Reageer

Wat er wel in opgesloten zit: je kan Film1 niet afschalen bij 120+ en ook ESPN niet. Dus betaald indirect de verhogingen van die pakketten ook en dat maakt het opeens veel duurder.
                                Je hebt weinig keuze om het anders op te zetten wanneer je wel alle kanalen wil, maar geen ESPN en Film1.
                                Maar de vergelijking op TotaalTV slaat (sorry voor mijn woorden) als poep op een slagroomgebakje wanneer je niet even de juiste prijzen naast elkaar zet en ook niet even netjes aangeeft wat er wel en niet in de pakketten zit.
                                Dan nog ben je goedkoper uit! Ik spreek voor mijzelf. Ik wil espn compleet en ziggosports. Als ik dat los wilt nemen bij kpn, ben ik 27 euro kwijt. En voor de standaard 50 plus zenders 12,50 euro. Kom je op 39,50 euro! Nu heb ik gewoon meer zenders en betaal dan maar 42,50 euro per maand! eerste jaar maar 12,50 euro per maand voor de 120 plus zenders. als ik het 50 plus abo neem bij delta. moet ik espn compleet en ziggo sports erbij nemen dan betaal ik na een jaar ook gewoon 42,00 euro per maand! en heb je dus nog minder zenders ook. Je bent gewoon voordeliger uit met met het 120 plus abo!
                                Laatst bewerkt door Do60; 23 May 2024, 17:59.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X