Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DFN gaat fuseren met Glaspoort?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Daar was ik niet van op de hoogte. Maar hoe kom je tot de conclusie dat Amdroid TV bij Delta niet werkt? En dat Delta helemaal niets doet aan UHD en 4K?
    Ik zeg niet dat Android TV bij Delta niet werkt. Ik schreef dat zij nog aan het testen zijn. En blijkbaar werkt het nog niet zoals het volgens Delta hoort anders had die decoder nu al voor alle klanten beschikbaar geweest.

    Ik weet (officieel 😀) niet of Delta met 4K/UHD aan het testen is. Jij wel toch?😀

    Reageer


    • #32
      Dankzij de glazen bol en zijn dikke duim weet Bordewolf alles ...........

      Reageer


      • #33
        Marco Visser, directeur DFN, hier naar gevraagd:
        Wat er in de toekomst staat te gebeuren: geen idee, dat zullen we zien. Vooralsnog zijn we vooral heel druk bezig om ons netwerk uit te breiden en de strijd om de klant te winnen. Wat de toekomst brengt zullen wij tzt zien.
        Veel algemener en vager kan bijna niet, maar dit is wat ik kreeg. Ik had niet verwacht dat hij fusie- of overnamebesprekingen zou bevestigen, maar dit kun je op heel veel manieren interpreteren.

        Reageer


        • #34
          Koeba hetzelfde als Jarco al zei: geen bevestiging en ook geen ontkenning. Dat is meestal een JA, dit speelt. En gezien het beleid dat opeens hardnekkig is aangepast qua toekomstige analeg bij beide partijen is er gewoon al een intentieovereenkomst en zullen we binnenkort wel meer horen over het hoe en wat. En voor Delta als provider zal het voor nu even niets betekenen, die gaan gewoon in gevecht om de klant zoals Marco Visser schrijft.

          Reageer


          • #35
            Dubbele glasvezelaansluiting in meer woningen | Totaal TV

            Hierover komt steeds meer in het nieuws. Jarco's bronnen over het samengaan van DFN met Glaspoort komen rechtstreeks van de aannemers die de glasvezel aanleggen, die zullen het op zeker wel weten.

            Reageer


            • #36
              Ik merk nog niets. Ik kan nog steeds geen KPN krijgen op de glasvezel van Deltafiber.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X