Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Na Zeeuws-Vlaanderen wil GlasDraad ook de Bevelanden voorzien van snel internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Het ziet er naar uit dat Delta dan over Glasdraad gaat leveren uiteindelijk. Maar heel veel meer nieuws dan het gerucht op TotaalTV is er nog niet.
    Dan 'ziet' het er dus niet 'naar uit' maar is het een aanname zonder betrouwbare bron en onderbouwing, afgezien van geruchten. DFN investeert 600 miljoen, dat doe je niet als je van armoe gaat onderhandelen.
    Laatst bewerkt door Koeba; 3 weken geleden.

    Reageer


    • #47
      Bordewolf leeft van zuigen op zijn dikke duim en aannames en mag dat blijkbaar onbeperkt hier op dit forum over ons uitstorten.

      Reageer


      • #48
        Praathuis Blijf je nu bezig met dit soort reacties? Laat andere forumgebruikers met rust. Zie dit als een laatste waarschuwing.
        Laatst bewerkt door Jeroen; 3 weken geleden.

        Reageer


        • #49
          Beste Jeroen, ben je nu echt blind voor de vele irritaties die hij opwekt bij diverse forumleden?
          Mag het beestje niet bij de naam genoemd worden en lekker doorgaan met zijn gedrag en moet de persoon die dit benoemt gewaarschuwd worden?
          Dat vind ik de wereld op zijn kop.

          Jij hebt een bepaalde macht hier als moderator. Gebruik die macht wel goed…

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
            Beste Jeroen, ben je nu echt blind voor de vele irritaties die hij opwekt bij diverse forumleden?
            Mag het beestje niet bij de naam genoemd worden en lekker doorgaan met zijn gedrag en moet de persoon die dit benoemt gewaarschuwd worden?
            Dat vind ik de wereld op zijn kop.

            Jij hebt een bepaalde macht hier als moderator. Gebruik die macht wel goed…
            Net zoals Bor hier niets bepaalt, doe jij dat ook niet. Het is niet aan jou om Jeroen de maat te nemen. Als je nou niet op elke wind van Bor reageert, kunnen we gewoon verder. Je maakt hem veel belangrijker dan ie is.

            Reageer


            • #51
              Jeroen neemt mij de maat maar Bordewolf heb ik hem hier nog nooit de maat ‘ nemen.
              Is dat jou nooit opgevallen?

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                Jeroen neemt mij de maat maar Bordewolf heb ik hem hier nog nooit de maat ‘ nemen.
                Is dat jou nooit opgevallen?
                Misschien omdat jij constant op de man (bor) zit te spelen en steeds opmerkingen over hem maakt om te stoken.
                En ja, dat is (voor mij iig) nog veel irritanter dan de berichten van bor.

                Reageer


                • #53
                  Het alterego uit het Enge bos is er ook weer..

                  Reageer


                  • #54
                    Praathuis Reacties of topics die volgens jou niet aan de forum regels voldoen kun je bij ons rapporteren. Zie hiervoor: https://www.zeelandnet.nl/forum/regels-en-voorwaarden. Het is aan de oordeel van een moderator wat met de gemelde reactie gebeurt Je kunt het met iemand niet eens zijn maar reageer normaal terug en probeer ook 'on topic' te blijven.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                      Het alterego uit het Enge bos is er ook weer..
                      Het is apart en zeker komend van mij, maar Bor houdt zich de laatste tijd beter aan de regels dan jij. Het lolletje gaat er af zo.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Het is apart en zeker komend van mij, maar Bor houdt zich de laatste tijd beter aan de regels dan jij. Het lolletje gaat er af zo.
                        Het is zeer apart dat jij dit zo ervaart. Ik heb nog genoeg aannames voorbij zien komen recent zonder onderbouwing

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht

                          Het is zeer apart dat jij dit zo ervaart. Ik heb nog genoeg aannames voorbij zien komen recent zonder onderbouwing
                          Klopt, maar dat mag gewoon. Als onzin verboden was, had je geen forums.

                          Reageer


                          • #58
                            Met aannames en geen onderbouwing is niks mis.... het gaat om de manier waarop hierop gereageerd wordt...

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Warempel, de PostNL-App geeft post aan van GlasDraad

                              Ik zal er nog eens diep over nadenken, want ik heb liever niet de aansluiting in de meterkast.

                              Ook ben ik benieuwd of GlasDraad wel het aansluiten van een eigen modem mogelijk maakt dmv een losse Nokia XS-010X-Q ONT.
                              Glasdraad legt alleen de kabel, de provider die je kiest verzorgt het modem, en goed nieuws want je kan bij veel providers zonder probleem een eigen (geschikt) modem plaatsen.

                              Reageer


                              • #60
                                KPN zit er toch dieper ik dan ik dacht.
                                Bijgevoegde bestanden

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X