Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Na Zeeuws-Vlaanderen wil GlasDraad ook de Bevelanden voorzien van snel internet
Samenvouwen
X
-
-
Beste Jeroen, ben je nu echt blind voor de vele irritaties die hij opwekt bij diverse forumleden?
Mag het beestje niet bij de naam genoemd worden en lekker doorgaan met zijn gedrag en moet de persoon die dit benoemt gewaarschuwd worden?
Dat vind ik de wereld op zijn kop.
Jij hebt een bepaalde macht hier als moderator. Gebruik die macht wel goed…
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtBeste Jeroen, ben je nu echt blind voor de vele irritaties die hij opwekt bij diverse forumleden?
Mag het beestje niet bij de naam genoemd worden en lekker doorgaan met zijn gedrag en moet de persoon die dit benoemt gewaarschuwd worden?
Dat vind ik de wereld op zijn kop.
Jij hebt een bepaalde macht hier als moderator. Gebruik die macht wel goed…
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtJeroen neemt mij de maat maar Bordewolf heb ik hem hier nog nooit de maat ‘ nemen.
Is dat jou nooit opgevallen?
En ja, dat is (voor mij iig) nog veel irritanter dan de berichten van bor.
- 4 Likes
Reageer
-
Praathuis Reacties of topics die volgens jou niet aan de forum regels voldoen kun je bij ons rapporteren. Zie hiervoor: https://www.zeelandnet.nl/forum/regels-en-voorwaarden. Het is aan de oordeel van een moderator wat met de gemelde reactie gebeurt Je kunt het met iemand niet eens zijn maar reageer normaal terug en probeer ook 'on topic' te blijven.
- 6 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtHet alterego uit het Enge bos is er ook weer..
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Het is apart en zeker komend van mij, maar Bor houdt zich de laatste tijd beter aan de regels dan jij. Het lolletje gaat er af zo.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
Het is zeer apart dat jij dit zo ervaart. Ik heb nog genoeg aannames voorbij zien komen recent zonder onderbouwing
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtWarempel, de PostNL-App geeft post aan van GlasDraad
Ik zal er nog eens diep over nadenken, want ik heb liever niet de aansluiting in de meterkast.
Ook ben ik benieuwd of GlasDraad wel het aansluiten van een eigen modem mogelijk maakt dmv een losse Nokia XS-010X-Q ONT.
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer