Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Na Zeeuws-Vlaanderen wil GlasDraad ook de Bevelanden voorzien van snel internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Edam-Volendam ligt niet in Zeeland...😁🤣🤣🤣
    Klopt, maar ze kunnen wel gaan leveren, in Edam ook gelukt, dus waarom elders ook niet?

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Nu ook in Goes en Kapelle :

      https://glasdraadgoeskapelle.nl

      Als ik dan die foto bekijk dan denk ik : " Waar die vuurtoren staat in Kapelle, dat weet ik niet ".
      Die vuurtoren die op die foto is te zien heet het "Noorderhoofd" en staat aan de Zeedijk. Die andere vuurtoren daar in de buurt heet 'het Hoge Licht' en is op die foto niet zichtbaar. Ter geruststelling: Beide vuurtorens staan trouwens niet in Kapelle.

      Reageer


      • #33
        Postcodecheck van Glasdraad GoesKapelle is zeer ruim of verkeerd want dan kun je in Goes dus drie glasvezelaansluitingen krijgen.

        Delta, KPN en Glasdraad is wel een beetje veel dan.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Postcodecheck van Glasdraad GoesKapelle is zeer ruim of verkeerd want dan kun je in Goes dus drie glasvezelaansluitingen krijgen.

          Delta, KPN en Glasdraad is wel een beetje veel dan.
          KPN en Glasdraad is 1 aansluiting. Feitelijk is het KPN samen met een belegger, maar de oranje buizen wordt getrokken reken daar maar op!

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Postcodecheck van Glasdraad GoesKapelle is zeer ruim of verkeerd want dan kun je in Goes dus drie glasvezelaansluitingen krijgen.
            Dat zullen ze wel snel oplossen, Glasdraad gaat niet aanleggen als KPN zelf er al ligt. Glasdraad heeft me (heel netjes en snel) uitgelegd dat zij alleen de kleine(re) kernen en de buitengebieden doen en KPN 'zelf' (https://netwerk.kpn.com/) de rest. Dus de wat grotere kernen (Goes, Heinkenszand) zullen, als ze nog in de postcodecheck van Glasdraad zitten, daar snel uitgehaald worden.
            Laatst bewerkt door Koeba; 30 Jan 2024, 12:18.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Dat zullen ze wel snel oplossen, Glasdraad gaat niet aanleggen als KPN zelf er al ligt. Glasdraad heeft me (heel netjes en snel) uitgelegd dat zij alleen de kleine(re) kernen en de buitengebieden doen en KPN 'zelf' (https://netwerk.kpn.com/) de rest. Dus de wat grotere kernen (Goes, Heinkenszand) zullen, als ze nog in de postcodecheck van Glasdraad zitten, daar snel uitgehaald worden.
              Ik denk dat je gelijk hebt zo te zien (de kleinere kernen) :

              https://glasdraadgoeskapelle.nl/informatiemomenten.php

              Reageer


              • #37
                Warempel, de PostNL-App geeft post aan van GlasDraad

                Ik zal er nog eens diep over nadenken, want ik heb liever niet de aansluiting in de meterkast.

                Ook ben ik benieuwd of GlasDraad wel het aansluiten van een eigen modem mogelijk maakt dmv een losse Nokia XS-010X-Q ONT.
                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door driepinter; 7 Feb 2024, 11:25.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Warempel, de PostNL-App geeft post aan van GlasDraad

                  Ik zal er nog eens diep over nadenken, want ik heb liever niet de aansluiting in de meterkast.

                  Ook ben ik benieuwd of GlasDraad wel het aansluiten van een eigen modem mogelijk maakt dmv een losse Nokia XS-010X-Q ONT.
                  Waarom bij Delta weg?

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Waarom bij Delta weg?
                    Een reden zou kunnen zijn dat Delta geen symmetrische snelheden aanbied op mijn adres.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Een reden zou kunnen zijn dat Delta geen symmetrische snelheden aanbied op mijn adres.
                      Ah ok, geen glasvezel. Gaat Delta dat sowieso op jou adres niet doen dan?
                      Op zich zou ik niet per se van coax naar glasvezel overstappen, hogere upload is mooi, maar heb je het nodig?
                      Wellicht alleen als je zakelijk grote bestanden moet uploaden.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ah ok, geen glasvezel. Gaat Delta dat sowieso op jou adres niet doen dan?
                        Op zich zou ik niet per se van coax naar glasvezel overstappen, hogere upload is mooi, maar heb je het nodig?
                        Wellicht alleen als je zakelijk grote bestanden moet uploaden.
                        Het blijft erg stil omtrent Delta glasvezel in de kleine dorpjes in Zeeland.

                        Blijkbaar genoeg voor anderen om in dit gat te springen.
                        Laatst bewerkt door driepinter; 7 Feb 2024, 17:25.

                        Reageer


                        • #42
                          Net uit betrouwbare bron vernomen dat Glasdraad definitief gaat aanleggen in Borsele.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Net uit betrouwbare bron vernomen dat Glasdraad definitief gaat aanleggen in Borsele.
                            Mooi dan dat het toch gelukt is.

                            Reageer


                            • #44
                              Goes Kapelle zit nu op hetzelfde percentage als Zeeuws Vlaanderen na de verlenging in oktober.

                              https://glasdraadgoeskapelle.nl/index.php

                              Bij 33% is toen groen licht gegeven nadat er 4 plaatsen zijn afgewezen om het totale gemiddelde percentage verder omhoog te krikken.

                              Dus ben benieuwd of het op 14 mei nog doorgaat.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 13 uur geleden.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Goes Kapelle zit nu op hetzelfde percentage als Zeeuws Vlaanderen na de verlenging in oktober.

                                https://glasdraadgoeskapelle.nl/index.php

                                Bij 33% is toen groen licht gegeven nadat er 4 plaatsen zijn afgewezen om het totale gemiddelde percentage verder omhoog te krikken.

                                Dus ben benieuwd of het op 14 mei nog doorgaat.
                                Het ziet er naar uit dat Delta dan over Glasdraad gaat leveren uiteindelijk. Maar heel veel meer nieuws dan het gerucht op TotaalTV is er nog niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X