Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

5 Gig + Unlimited Mobiel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

    Gelieve je persoonlijke sneer in de eerste regel van de quote in de toekomst achterwege laten? Het is een zwaktebod die je er mee maakt, En dat heeft de grote man van dit forum toch niet nodig?

    En als je er vanuit gaat dat Delta het juridisch getoetst heeft dat het 5Gbps abonnement alleen in combinatie met het Unlimited Mobirl abonnement verkocht mag worden waarom schreef je dan eerder.



    ???
    De grote man van het forum? Komaan…. Daar doe je me veel te veel eer aan. Ik ben een normale maar wel kritische Deltaklant.
    Krktisch wil dus ook zeggen hoe je over zaken denkt. Ja het zal juridisch mogen, maar ik vind het niet netjes.
    Ik denk wel dat de doelgroep het geld er wel voor neertelt. Dat het te duur is heb ik aangetoond met de prijzen van 8 Gbps vorig jaar.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Het zijn twee totaal verschillende diensten, die mogen niet aan elkaar gekoppeld worden. Dit is zuiver een voorbeeld van koppelverkoop.
      Het ene kan prima zonder het andere. Dan mag je ze niet gekoppeld verkopen. Snel internet is in de regel gewoon heel goedkoop voor de provider.
      Men probeer nu een hele grote winst te halen uit het Unlimited Abonnement door deze te koppelen. Dit mag wettelijk gewoonweg niet.

      Wat WEL mag is 5Gbps aanbieden voor € 125,= en Unlimited Abbo als aanbod er gratis bij leveren. Maar zo is de opzet niet.
      Zoals het nu wordt aangeboden is het koppelverkoop en dat is wettelijk niet toegestaan.

      Ik kan het helaas ook niet mooier maken, hier is niet goed over nagedacht helaas.
      Hi
      Er staat juist WEL dat het 125 kost en mobiel er gratis bijkrijgt. Ik ben bang dat dit gewoon mag van ACM..

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

        Hi
        Er staat juist WEL dat het 125 kost en mobiel er gratis bijkrijgt. Ik ben bang dat dit gewoon mag van ACM..
        Wanneer er staat dat je mobiel er gratis bijkrijgt dan hoef je daar niet bang voor te zijn. 😉

        Reageer


        • #34
          Als je iets gratis erbij krijgt kan het nooit verboden zijn toch?
          Ik ben even het spoor bijster nu.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
            Als je iets gratis erbij krijgt kan het nooit verboden zijn toch?
            Ik ben even het spoor bijster nu.
            Dat klopt, daarom zullen de klachten bijvoorbeeld bij ACM niet worden opgepakt. Delta brengt het goed: Gratis mobiele abo bij 5GB dat mag gewoon.
            Wellicht komt er ook een variatie zonder mobiel. Maar even wachten tot officiele melding of meer info. Het is nu speculeren.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

              Dat klopt, daarom zullen de klachten bijvoorbeeld bij ACM niet worden opgepakt. Delta brengt het goed: Gratis mobiele abo bij 5GB dat mag gewoon.
              Wellicht komt er ook een variatie zonder mobiel. Maar even wachten tot officiele melding of meer info. Het is nu speculeren.
              Dat haal ik echt niet uit de bestelsite, je krijgt "korting" maar moet wel degelijk dit product bestellen. Na 8 maanden vervalt de korting. Je krijgt het niet als extraatje er gratis bij. Maar nogmaals... ik had het anders aangevlogen. Juridisch zal het wel mogen dan.
              Positief gezien doet Delta met dit abo en deze snelheid wel mee met de topproviders.

              Bij 5 Gig Glasvezel en Unlimited Mobiel krijg je elke maand 30,- korting op Unlimited Mobiel en 5,- korting op je internetfactuur van DELTA.

              Deze korting ontvang je zolang je 5 Gig Glasvezel en Unlimited Mobiel heb
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Oct 2023, 10:13.

              Reageer


              • #37
                Niet op bovenstaande link klikken

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X