Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

5 Gig + Unlimited Mobiel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Actieprijs


    De prijsstelling van €97,50 voor de eerste acht maanden van het 5 Gb/s-abonnement is door Delta niet zomaar uit de lucht gegrepen. De korting van €27,50 komt overeen met de prijs van het Unlimited Mobiel abonnement dat Delta voor vaste klanten hanteert. Mocht er op enig moment een los 5 Gb/s-abonnement beschikbaar komen, dan is het aannemelijk dat de prijs hiervan €97,50 of een fractie hoger wordt.


    Er wordt hier gedaan alsof de prijsstelling heel helder en "normaal" is. Gezien het plaatje van de 8 Gbps vorig jaar voor 67,50 mag je toch stellen dat de koppelverkoop die men hier voorstelt er eentje is waar je toch wel vraagtekens bij moet zetten, zelfs al zou ik nog eens 10% inflatiecorrectie.

    Je beschrijft hier de prijs als € 97,50 als aannemelijk of zelfs hoger. Of je het nu aanneemlijk of redelijk noemt, je zet het weg als een normale prijs, wat absoluut niet zo is.

    Bovendien is deze vorm van koppelverkoop zoals het nu wordt aangeboden gewoonweg niet toegestaan. Met name wanneer het niet duidelijk is hoe winsten worden behaald en/of de winsten opeens behaald worden door een goedkoop product of dienst toe te voegen en op die manier duurder aan te bieden.

    Mijn persoonlijke mening: een behoorlijke uitglijder, qua prijs en het feit dat het op een niet toegestane manier in de markt wordt gezet.
    Dus in jouw beleving hebben de woorden aannemelijk en redelijk dezelfde betekenis? Als je de kop van het artikel leest dan zie je daar staan 'fors prijskaartje'. Dit lijkt mij geen synoniem voor redelijke prijsstelling. Stop aub met iemand woorden in de mond leggen die er niet staan.

    En wat betreft jouw aanname van koppelverkoop. Deel je gedachtengang met ACM Consuwijzer.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

      Wil je een link geven waar ik dat bij Delta kan vinden?
      Alvast bedankt.
      Ik krijg 'm niet te zien, waar heb je 'm gevonden driepinter ?

      Reageer


      • #18
        Ja als je luxe wilt zal je er voor moeten betalen zo werk dat op de wereld.
        Vind dat het wel mee valt 125 euro voor 5 Gb/s.
        10 Gb/s.kan dan ongeveer 250 euro per maand kosten.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Ik krijg 'm niet te zien, waar heb je 'm gevonden driepinter ?
          Neem bv een postcode in Goes : 4462JA 1 of 4464JA 3
          Laatst bewerkt door driepinter; 16 Oct 2023, 17:27.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

            Dus in jouw beleving hebben de woorden aannemelijk en redelijk dezelfde betekenis? Als je de kop van het artikel leest dan zie je daar staan 'fors prijskaartje'. Dit lijkt mij geen synoniem voor redelijke prijsstelling. Stop aub met iemand woorden in de mond leggen die er niet staan.

            En wat betreft jouw aanname van koppelverkoop. Deel je gedachtengang met ACM Consuwijzer.
            Dan liggen we op 1lijn waar het gaat om de aangeboden prijs. Jij vind dit geen vorm van koppelverkoop?
            Kun je dan onderbouwen waarom niet?

            PS de header "forse prijskaart" stond eerder in de middag niet te lezen.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Oct 2023, 18:40.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dan liggen we op 1lijn waar het gaat om de aangeboden prijs. Jij vind dit geen vorm van koppelverkoop?
              Kun je dan onderbouwen waarom niet?
              Beetje omgedraaid, wie beweert, moet bewijzen, dus laat zien waarom het koppelverkoop is.

              Reageer


              • #22
                ik heb nog gewoon 400 Mbit

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Wil je een link geven waar ik dat bij Delta kan vinden?
                  Alvast bedankt.
                  Delta heeft geen persbericht uitgedaan hierover, maar je kunt het testen door een postcode in te voeren :

                  https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...ge2#post280750

                  Overigens geloof ik dat de juridische afdeling van Delta dit echt wel heeft getoetst of dit volgens de wet mag, anders zouden ze nogal dom zijn.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Dan liggen we op 1lijn waar het gaat om de aangeboden prijs. Jij vind dit geen vorm van koppelverkoop?
                    Kun je dan onderbouwen waarom niet?

                    PS de header "forse prijskaart" stond eerder in de middag niet te lezen.
                    Nogmaals stop met het verkondigen van onwaarheden om je eigen onwaarheid te verdoezelen. Vanaf het allereerste moment van publicatie heeft in de header de term 'fors prijskaartje' gestaan.

                    En jij beweert dat iets koppelverkoop is, niet ik. Dus waarom zou ik dan moeten onderbouwen waarom het geen koppelverkoop is? Wellicht heb of wil ik op dat punt helemaal geen mening hebben?

                    Reageer


                    • #25
                      Ik vind ook dat iemand die iets beweert, dat moet bewijzen.
                      Bordewolf is dus aan zet!

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Delta heeft geen persbericht uitgedaan hierover, maar je kunt het testen door een postcode in te voeren :

                        https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...ge2#post280750

                        Overigens geloof ik dat de juridische afdeling van Delta dit echt wel heeft getoetst of dit volgens de wet mag, anders zouden ze nogal dom zijn.
                        Laten we het daar op houden, Het niet mijn bedoeling Delta in een kwaad daglicht te stellen in tegendeel.
                        Maar zoals Jarco al schreef er hangt nu een fors prijskaartje aan als gevolg van het koppelen van een Unlimited abo?
                        Ik blijf dit een vreemde zet vinden.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                          Nogmaals stop met het verkondigen van onwaarheden om je eigen onwaarheid te verdoezelen. Vanaf het allereerste moment van publicatie heeft in de header de term 'fors prijskaartje' gestaan.

                          En jij beweert dat iets koppelverkoop is, niet ik. Dus waarom zou ik dan moeten onderbouwen waarom het geen koppelverkoop is? Wellicht heb of wil ik op dat punt helemaal geen mening hebben?
                          Dan heb ik me hierin vergist en liggen we dus op 1 lijn qua prijskaartje. Jammer dat de man die over alles en iedereen een mening heeft dat niet heeft over deze “dienst”.
                          Vooralsnog ga ik er van uit dat het juridisch getoetst is.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Vooralsnog ga ik er van uit dat het juridisch getoetst is.
                            Het kost je wél veel moeite om dat te bedenken, vóór dat je op een forum vreemde en/of mogelijk foute beschuldigingen gaat uiten.
                            Jammer.
                            Laatst bewerkt door Rinus; 16 Oct 2023, 21:03. Reden: Spelfoutje
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Het kost je wél veel moeite om dat te bedenken, vóór dat je op een forum vreemde en/of mogelijk foute beschuldigingen te gaat uiten.
                              Jammer.
                              Ik ben enkel kritisch en overigens geen belanghebbende bij 5 Gbps.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Jammer dat de man die over alles en iedereen een mening heeft dat niet heeft over deze “dienst”.
                                Vooralsnog ga ik er van uit dat het juridisch getoetst is.
                                Gelieve je persoonlijke sneer in de eerste regel van de quote in de toekomst achterwege laten? Het is een zwaktebod die je er mee maakt, En dat heeft de grote man van dit forum toch niet nodig?

                                En als je er vanuit gaat dat Delta het juridisch getoetst heeft dat het 5Gbps abonnement alleen in combinatie met het Unlimited Mobirl abonnement verkocht mag worden waarom schreef je dan eerder.

                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Dit is een vorm van koppelverkoop die al heel lang niet meer is toegestaan. Nog afgezien van het feit dat je dan ook verplicht winkelnering qua Mobiel hebt bij Delta. Dat zou in mijn geval al helemaal niet kunnen omdat ik zakelijk mobiel bel.
                                Deze vorm van aanbieden is niet toegestaan.
                                ???

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X