Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lupine Seizoen 3: Laten we in de overval duiken!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Lupine Seizoen 3: Laten we in de overval duiken!

    Hallo Lupin-fans,
    Nu het langverwachte seizoen 3 van Lupin in het verschiet ligt, is het tijd om je klaar te maken voor een nieuw spannend avontuur met Assane Diop. Terwijl de overval voortduurt, klopt ons hart van opwinding! Laten we deze forumthread gebruiken om alles over Lupin Seizoen 3 te bespreken. Wat zijn je verwachtingen van de plot, personages en wendingen? Zijn er nog onbeantwoorde vragen uit de voorgaande seizoenen waarvan je hoopt dat ze beantwoord zullen worden? En deel natuurlijk je favoriete momenten uit seizoen 1 en 2! Terwijl we reikhalzend uitkijken naar de release, is dit de perfecte plek om in contact te komen met andere Lupine-enthousiastelingen en een duik te nemen in de wereld van overvallen met hoge inzet, intriges en meesterlijke verhalen. Waar kijk je het meeste naar uit in Lupin seizoen 3?
    Laat de discussies beginnen!
    Ontdek de nieuwste avonturen van meestermisdadiger Assane Diop in Lupin Seizoen 3 op Netflix. Spanning, mysterie en actie wachten op je!

  • #2
    Daar heb je weer zo'n spemmert 🙄😁

    Reageer


    • #3
      tja vrijdagmiddag.... goede tijd om te spammen.

      Reageer


      • #4
        Een tijdje geleden heb ik de webmaster een mail gestuurd met de vraag of het nog zin had om dit soort berichten te rapporteren, nadat op het forum geen reactie kwam op deze vraag.
        Ik heb nog steeds geen antwoord op de mail en heb hem (schijnt het) verwijderd nadat antwoord lang uitbleef (kan dus de datum van de verstuurde mail niet achterhalen).
        Nog een keer de mail herhalen leek me niet zo zinvol en dus steek ik nu mijn tijd en energie en tijd in andere dingen. Als Zldnet het forum als spamplatform wil zien, waarom zou ik me er dan verder druk om maken? Om het maar in goed Nederlands te zeggen "Not my problem".
        Laatst bewerkt door anomaly; 6 Oct 2023, 21:22.

        Reageer


        • #5
          Even dat topic opgeduikeld: https://www.zeelandnet.nl/forum/over...n-op-het-forum

          Reageer


          • #6
            Ik lees mijn reactie nu even na en besef dat ik niet zo duidelijk was. Ik bedoelde dat het niet duidelijk was dat er geen reactie van Zeelandnet zelf kwam op de topic.

            Reageer


            • #7
              Ik blijf spammers gewoon melden.
              Ze zien maar wat ze daar mee doen.

              Reageer


              • #8
                - verwijderd -
                Laatst bewerkt door anomaly; 7 Oct 2023, 10:27.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                  Ik blijf spammers gewoon melden.
                  Ze zien maar wat ze daar mee doen.
                  Ik rapporteer ze ook.

                  Reageer


                  • #10
                    - verwijderd -
                    Laatst bewerkt door anomaly; 7 Oct 2023, 10:27.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik rapporteer ze ook.
                      Heb ik gedaan zolang ik hier actief was. Zolang ik die berichten 3 of 4 dagen later nog zie staan, doe ik dat niet meer. Die beslissing was best moeilijk, want het druist in tegen mijn gevoel. Maar toch, al met al, er zijn belangrijker zaken, zeker als Zldnet zich niet geroepen voelt te reageren.

                      Reageer


                      • #12
                        Overigens, die vage Meryam (met al één bericht) die de topic gestart is, is nu waarschijnlijk vanachter het bureau gerold is van het lachen. Als het de berichten die het plaats al volgt.
                        Dat dan weer wel. You're welcome 🤡

                        P.S. Sorry, na een week als deze week zit zo;n spammer me ontzettend dwars. Ik zou beter moeten weten.
                        Laatst bewerkt door anomaly; 6 Oct 2023, 22:53.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                          Overigens, die vage Meryam (met al één bericht) die de topic gestart is, is nu waarschijnlijk vanachter het bureau gerold is van het lachen. Als het de berichten die het plaats al volgt.
                          Dat dan weer wel. You're welcome 🤡

                          P.S. Sorry, na een week als deze week zit zo;n spammer me ontzettend dwars. Ik zou beter moeten weten.
                          Sbap best dat het je dwars zit...
                          Het zijn gewoon criminelen die zo geld willen verdienen, maar ik betwijfel of ze kijken naar de reacties die erop komen..

                          Reageer


                          • #14
                            - verwijderd -
                            Laatst bewerkt door anomaly; 7 Oct 2023, 10:29.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X