Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ODF ook naar 2 miljoen aansluitingen - toeval?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Zeker, maar met een fusie bedoel ik dat de beide netwerken in elkaar opgaan. Dat is technisch gezien een fusie van de netwerken.
    Dat 1 partij een netwerk overneemt en dat een overname is snap ik ook wel
    Krijgt dat ene netwerk dat in elkaar is opgegaan dan twee eigenaren, Bordewolf?

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Duster

      Nu haal je wél twee onderwerpen door elkaar.....🫣🫣😄
      Beperk je nu maar tot één topic....is 'veiliger'...🤣
      terechte opmerking,ik heb e.e.a. Verwijderd

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Zeker, maar met een fusie bedoel ik dat de beide netwerken in elkaar opgaan. Dat is technisch gezien een fusie van de netwerken.
        Dat 1 partij een netwerk overneemt en dat een overname is snap ik ook wel
        Bij het zoeken naar de betekenis van het begrip fusie wordt met fusie bedoeld ‘samengaan’, ‘samensmelting’. En als het gaat over samengaan is dat in vrijwel alle gevallen gerelateerd aan organisaties en rechtspersonen. Verbazingwekkend is dus niet dat het hier in dit topic ook zo door alle forumbewoners wordt gehanteerd. Tot het moment waarop de TS’er denkt zich in een moeilijk parket te weten, plots voor het begrip ‘fusie’ een andere invulling suggereert door ‘fusie’ ‘technisch’ te zien. Maar niet na ontkend te hebben fusie aan te nemen maar de kwaliteit van fusiekandidaten te bedoelen. Respectievelijk zijn dan de boodschappen: “je ziet het verkeerd”, “jij beweert iets wat ik niet heb gezegd”, “jij snapt niet dat ik iets anders uitstekends bedoel”. Uit zulke boodschappen in zo’n context spreekt mijns inziens minachting van forumbewoners: Forumbewoners worden niet seriéus genomen maar serieus genómen.
        Laatst bewerkt door spunsjketa; 1 Oct 2023, 00:40. Reden: taalfout corrigeren

        Reageer


        • #34
          Krijgt dat ene netwerk dat in elkaar is opgegaan dan twee eigenaren, Bordewolf? Tweede keer dat ik jou dat hier vraag.

          Reageer


          • #35
            Ik ben ook benieuwd

            Reageer


            • #36
              Nog nieuws over de fusie?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X