Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ODF ook naar 2 miljoen aansluitingen - toeval?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ODF ook naar 2 miljoen aansluitingen - toeval?


    https://www.telecompaper.com/nieuws/...catie--1477440


    Ook ODF wil naar 2 miljoen aansluitingen. Het zelfde getal dat DFN steeds roept. Is dit toeval? Of staat er dan toch een fusie op til ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    https://www.telecompaper.com/nieuws/...catie--1477440


    Ook ODF wil naar 2 miljoen aansluitingen. Het zelfde getal dat DFN steeds roept. Is dit toeval? Of staat er dan toch een fusie op til ?
    Toeval natuurlijk.....en géén toeval dat jíj daar weer wat achter zoekt en onnodig een ongefundeerd vermoeden de wereld in gooit.....
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Sensatie tukkers zijn hier dol op😂

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

        Toeval natuurlijk.....en géén toeval dat jíj daar weer wat achter zoekt en onnodig een ongefundeerd vermoeden de wereld in gooit.....
        Dan is de conclusie toch dat het toeval is? Of vind je vind je van niet? Er staat toch een vraagteken achter? Of ben je niet van de leestekens?

        je kan beter iedere dag je chagrijnige gezever plaatsen dan iets inhoudelijks, dat is kennelijk beter voor het forum.
        Ouwe zeurkous!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Dan is de conclusie toch dat het toeval is? Of vind je vind je van niet? Er staat toch een vraagteken achter? Of ben je niet van de leestekens?

          je kan beter iedere dag je chagrijnige gezever plaatsen dan iets inhoudelijks, dat is kennelijk beter voor het forum.
          Ouwe zeurkous!
          Je leert het óók nooit, vermoed ik.
          Je vraagt iets en je krijgt een antwoord met daarmee mijn mening over je opmerking/bericht die nergens op slaat.
          Dat laatste zou je al tig keer veranderen/verbeteren, maar je slaagt er niet in. Jammer.

          Daarnaast nog iemand uitschelden voor zeurkous..... zet mij maar op je banlijst....zelfs daar maak je alleen te pas/onpas gebruik van....
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            https://www.telecompaper.com/nieuws/...catie--1477440


            Ook ODF wil naar 2 miljoen aansluitingen. Het zelfde getal dat DFN steeds roept. Is dit toeval? Of staat er dan toch een fusie op til ?
            Nee is geen toeval, het is numerologie. Maar als je op beide vragen de twee uitsluitende antwoorden, ja of nee, beargumenteert, kun je geen ongelijk krijgen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

              Je leert het óók nooit, vermoed ik.
              Je vraagt iets en je krijgt een antwoord met daarmee mijn mening over je opmerking/bericht die nergens op slaat.
              Dat laatste zou je al tig keer veranderen/verbeteren, maar je slaagt er niet in. Jammer.

              Daarnaast nog iemand uitschelden voor zeurkous..... zet mij maar op je banlijst....zelfs daar maak je alleen te pas/onpas gebruik van....
              Bij dezen.

              Reageer


              • #8
                Bor, vindt jij jouw bericht niet een beetje prematuur? Of ben je aan het luchtfietsen met een aanname?

                Als je namelijk de ontwikkelingen had gevolgd dan had je kunnen weten dat ODF al eerder had aangekondigd naar twee miljoen home passed te gaan. Ze hebben nu een miljoen bereikt en gaan op weg naar twee miljoen.

                Het gaat ook geen fusie worden op basis van dit artikel. Want dan had het aantal home passed veel hoger gelegen. Dit omdat Delta Fiber en Open Dutch Fiber vrijwel geen overlap hebben en had de teller bij een fusie op 2,5 miljoen op dit moment gekomen.

                Reageer


                • #9
                  Bordewolf kletst weer eens uit zijn nek!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Bor, vindt jij jouw bericht niet een beetje prematuur? Of ben je aan het luchtfietsen met een aanname?

                    Als je namelijk de ontwikkelingen had gevolgd dan had je kunnen weten dat ODF al eerder had aangekondigd naar twee miljoen home passed te gaan. Ze hebben nu een miljoen bereikt en gaan op weg naar twee miljoen.

                    Het gaat ook geen fusie worden op basis van dit artikel. Want dan had het aantal home passed veel hoger gelegen. Dit omdat Delta Fiber en Open Dutch Fiber vrijwel geen overlap hebben en had de teller bij een fusie op 2,5 miljoen op dit moment gekomen.
                    Nee ik ben me alleen maar iets aan het afvragen, wat het vraagteken ook impliceert. Dank voor de aanvullende info!
                    Deze gelijke aantallen zijn dus puur toeval.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik vind het grensoverschrijdend gedrag van jou, Bordewolf dat jij voor de zoveelste keer mensen hier beledigt en uitscheldt.
                      Onbegrijpelijk dat dit door de moderatoren getolereerd wordt.

                      Reageer


                      • #12
                        Telecompaper zit achter een betaalmuur. Kun je nog registreren en paar artikelen lezen?

                        Reageer


                        • #13
                          Ik kan het ook niet lezen

                          Reageer


                          • #14
                            Heel simpel. Er staat een soort van interview met de CEO van ODF waarin hij zegt dat de miljoenste home passed is bereikt. Em dat men nu op weg gaat naar de eerder aankondigde twee miljoen. En voor de rest wat zelf bevlekking.

                            Reageer


                            • #15
                              Waar baseert Bordewolf dan die fusie of overname op?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X