Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Fiber beste vaste internetsnelheid in Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Zoals ik al zei Bor. Verdiep je eerst eens in de feiten die tot de uitslag van dit onderzoek leiden. En dan voeren wij de discussie verder.

      En gaat niet om winnen of verliezen. Als het bij jou daar wel of gaat........bij deze heb je gewonnen. Niet omdat het zo is maar omdat ik je blij wil maken.
      Dan lees je verrekte slecht, ik schrijf een post hiervoor dat er voor mij geen discussie is om te winnen of te verliezen. Ik hou het bij de einduitslag, feiten liegen niet. Maar ik heb niet de indruk dat jij te overtuigen bent door de uitslag. Zoals JanPietJoris al zei: ben je het niet eens met de conclusie: neem contact op met het onderzoeksbureau. Ik kan je niet verder helpen daarbij.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Jul 2023, 21:00.

      Reageer


      • #18
        Jarco, dit is onbegonnen werk.
        Wat er niet in zit, komt er ook niet uit🤭

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Dan lees je verrekte slecht, ik schrijf een post hiervoor dat er voor mij geen discussie is om te winnen of te verliezen. Ik hou het bij de einduitslag, feiten liegen niet. Maar ik heb niet de indruk dat jij te overtuigen bent door de uitslag. Zoals JanPietJoris al zei: ben je het niet eens met de conclusie: neem contact op met het onderzoeksbureau. Ik kan je niet verder helpen daarbij.
          Is dat je broer in Spe JanPietJoris want als jij reageert Reageert hij ook en smeert je mond vol met stroop?????????

          Reageer


          • #20
            [QUOTE=koekeroe;n269467]

            Is dat je broer in Spe JanPietJoris want als jij reageert Reageert hij ook, dan smeert hij je mond vol met stroop?????????

            Reageer


            • #21
              [QUOTE=koekeroe;n269471]
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Is dat je broer in Spe JanPietJoris want als jij reageert Reageert hij ook, dan smeert hij je mond vol met stroop?????????
              Ik denk dat Corneel de échte naam van Bordewolf is..... dan is het cirkeltje rond met JPJ ...
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Natuurlijk is JanPietJoris dezelfde persoon als Bordewolf.
                Daar twijfelt hier in het Praathuis niemand aan.

                Reageer


                • #23
                  JPJ denkt in ieder geval net zo krom als Bordewolf en heeft ook last van tunnelvisie.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X