anomaly Ik zie hier 2 reacties van Bor: de eerste bevat een quote en de tweede is gericht aan de TS (@drie....) Dus ik zie je probleem niet zo. De rest van de berichten is offtopic en voegen verder niets toe.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
KPN beste mobiele dekking van Nederland
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk berichtanomaly Ik zie hier 2 reacties van Bor: de eerste bevat een quote en de tweede is gericht aan de TS (@drie....) Dus ik zie je probleem niet zo. De rest van de berichten is offtopic en voegen verder niets toe.
Zijn bedankje aan TS voor plaatsing is het enige zinvolle wat hij zo ver in dit topic schrijft.
De reactie's van mij en anderen op die opmerkingen heeft alles te maken met zijn berichten waarvan de toon en manier van schrijven bij een heleboel mensen een doorn in het oog is en dus wrevel oproept.
Actie wordt vaak reactie en komt inderdaad het forum niet ten goede.
Sinds zijn komst in het vorige decennium zijn vele topics waarin hij vaak tekeer gaat, volledig verziekt.
Eenvoudig blokkeren werkt ook niet: nu ook duidelijk sedert Bor de blokkeerknop heeft gevonden.
Maar van mij mag je Bor verdedigen hoor, maar schuif nu niet alle 'schuld' naar mensen die hem becommentariëren.Laatst bewerkt door Rinus; 21 Jul 2023, 21:26.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk berichtanomaly Ik zie hier 2 reacties van Bor: de eerste bevat een quote en de tweede is gericht aan de TS (@drie....) Dus ik zie je probleem niet zo. De rest van de berichten is offtopic en voegen verder niets toe.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Daarmee is ook alles gezegd. Ontopic verder dan maar![B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 4 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer