Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN beste mobiele dekking van Nederland

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• KPN beste mobiele dekking van Nederland

De resultaten over het eerste halfjaar van 2023 :

https://www.overons.kpn/nieuws/mobie...ken-verbeterd/

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    De resultaten over het eerste halfjaar van 2023 :

https://www.overons.kpn/nieuws/mobie...ken-verbeterd/
    T Mobile loopt qua dekking achter, maar alle providers zijn afhankelijk van plaatsing van nieuwe zendapparatuur waardoor uitbreiding mogelijk is. Vergunningen worden niet zo maar afgegeven.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Jul 2023, 12:14.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      ........ maar alle providers zijn afhankelijk van plaatsing van zendapparatuur.
      Tja...zónder plaatsing van zendapparatuur werkt het niet....slim opgemerkt! 🤣
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

T Mobile loopt qua dekking achter, maar alle providers zijn afhankelijk van plaatsing van nieuwe zendapparatuur waardoor uitbreiding mogelijk is. Vergunningen worden niet zo maar afgegeven.
        Die deur was open, maar toch intrappen.

Reageer

De titel van het artikel laat ook weinig te raden over: KPN heeft de beste mobiele dekking in het eerste halfjaar van 2023 dan kan het niet anders dat T Mobile qua dekking achter loopt.

Ooow wacht.....

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Die deur was open, maar toch intrappen.
          Hè, nou maak ik mij daar ook schuldig aan.
          Laatst bewerkt door spunsjketa; 21 Jul 2023, 13:57.

Reageer

driepinter dank voor het artikel trouwens. Jou artikelen staan garant voor inhoudelijke discussies op dit forum!
            Ik heb zelf de indruk dat zowel KPN als Vodafone een goede dekking hebben in Nederland. De overige providers krijgen dit nog niet goed voor elkaar, met name vanwege wat ik al riep dat men geen dekking heeft door ontbreken van zendapparatuur.

Reageer

Tsja, 1 inhoudelijk bericht en daarna 6 berichten die weinig tot niets toevoegen…. (dit bericht incluis)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                Tsja, 1 inhoudelijk bericht en daarna 6 berichten die weinig tot niets toevoegen…. (dit bericht incluis)
                Maar toch doen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Maar toch doen?
                  Goed voorbeeld doet volgen, ook dit topic is toch al weer naar de gallemiezen met forumleden die menen op ieder onderwerp te moeten reageren
                  Laatst bewerkt door reddwarf; 21 Jul 2023, 18:17. Reden: Typo: met dank aan rinus :-)

Reageer

Wat je nu zelf doet?

Reageer

En jij nu ook weer ;-) maar dat mag je natuurlijk als expert

Reageer

driepinter dank voor het artikel trouwens. Jou artikelen staan garant voor inhoudelijke discussies op dit forum!
                        Ik heb zelf de indruk dat zowel KPN als Vodafone een goede dekking hebben in Nederland. De overige providers krijgen dit nog niet goed voor elkaar, met name vanwege wat ik al riep dat men geen dekking heeft door ontbreken van zendapparatuur.
                        Dit topic was al naar de gallemiezen met de eerste reactie van Bordewolf en hij herhaalt zijn zinloze reactie hier nog maar een keer....🤣🤣🫣
                        Laatst bewerkt door Rinus; 21 Jul 2023, 18:09. Reden: Spelfoutje van galemiezen verbeterd..
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

Goed voorbeeld doet volgen, ook dit topic is toch al weer naar de galemiezen met forumleden die menen op ieder onderwerp te moeten reageren
                          Het topic staat nog en het artikel waarnaar Driepinter linkt is een prima artikel. En het zinvolle van de ‘discussie’ tot nu toe is dat je nu weet: Het gebrek aan zendapparatuur wordt door Bordewolf als mede de oorzaak van de verschillen in dekkingsgraden door de diverse providers beschouwd. Niet overmeld kan blijven dat Bordewolf dat al heeft geroepen. Inmiddels weet je nu ook dat Bordewolf de indruk heeft dat de dekking van KPN zowel als van Vodafone in Nederland goed is, alsof zijn mening daarover er toe doet: In het artikel zelf staat informatie daarover. Zo zet Bordewolf zijn spel steeds op de wagen. Het spel doet sterk denken aan een liedje van Bram Vermeulen: De Wedstrijd. Het verschil tussen de realiteit en het liedje is dat het liedje gaat over een ontwikkelingsfase van een kind.

Uit de reacties op Bordewolf kun je de ergernis aan het gedrag van Bordewolf op het forum afleiden en dat heeft een lange geschiedenis, de ergernis en het gedrag, met zeer onaangename kantjes. En ja het zou zo maar kunnen dat reageerders op posts en topics van Bordewolf hetzelfde doel voor ogen hebben als jij.

Reageer

Ik lees hier veel vaker dan dat ik reageer maar vind Bordewolf toch echt de minst irritante op deze en vele andere pagina's, je kan zijn plempsels ook gewoon lezen i.p.v. er onmiddelijk op los te gaan. Lange psychologie van de kouwe grond stukken in een shit lettertype vind ik heel vervelend maar ga daar verder niet op reageren.

Reageer

Ik heb een egoïstisch verzoek aan Bor:
                              Omdat je blijkbaar enkele forumbezoekers hebt gezwartlijst en ik en anderen niet weten wie en wanneer zou het handig zijn als je even op citeer klikt als je antwoordt.
                              Normaal ben ik niet zo van die ellenlange quotes die alleen maar plaats innemen en veel gescroll veroorzaken, maar in dit geval zou het handig zijn. Andere reacties zie je niet, maar ik wel en ik het het idee dat er af en toe hiaten zijn. Zou natuurlijk ook kunnen dat ik beter moet lezen of dat mijn brillie het niet goed meer doet 👴🧓

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X