Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom dubbele glasvezelaanleg in Nederland maatschappelijk onverantwoord is

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Bordewolf

    Dan maak je een apart topic aan met de naam : " Het grote Dolby en 4K/UHD topic " en dan gebruik je dit hiervoor.
    Dank voor de tip.

    Reageer


    • #17
      Bordewolf heeft toch zijn glazen bol topic al?

      Reageer


      • #18
        Delta zit gewoon klem.

        Delta Fiber begrijpt strategie KPN niet, toegang ook duur | Totaal TV

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Dit is al vaker benoemd. Delta vraagt de hoofdprijs aan andere aanbieder om toe te treden. De huur is schrikbarend.
          En dat dit nu nog steeds aan de gang is verbaasd mij ten zeerste. Alles om de providers Delta en Caiway toch een soort monopolie te verschaffen.
          Dat is vanaf dag 1 al aan de gang. Hoe zou Delta dat zelf vinden wanneer ze bijvoorbeeld op ODF kunnen leveren? Dat ODF de hoofdprijs vraagt en ze gedwongen zijn 15 euro bij de reguliere abonnementsprijs op te zetten? Dat zijn de kosten toch veel te hoog om uberhaupt als provider actief te worden? Er is geen abonnee die zich er aan brandt.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Dit is al vaker benoemd. Delta vraagt de hoofdprijs aan andere aanbieder om toe te treden. De huur is schrikbarend.
            En dat dit nu nog steeds aan de gang is verbaasd mij ten zeerste. Alles om de providers Delta en Caiway toch een soort monopolie te verschaffen.
            Dat is vanaf dag 1 al aan de gang. Hoe zou Delta dat zelf vinden wanneer ze bijvoorbeeld op ODF kunnen leveren? Dat ODF de hoofdprijs vraagt en ze gedwongen zijn 15 euro bij de reguliere abonnementsprijs op te zetten? Dat zijn de kosten toch veel te hoog om uberhaupt als provider actief te worden? Er is geen abonnee die zich er aan brandt.
            Ik denk dat jij helemaal geen inzicht hebt in de bedragen die DFN aan andere ISP’s vraagt. En ook niet weet wat de infra van DFN kost. Ik heb wel dat inzicht, althans vanuit voormalig Reggefiber. De afschrijvingen op investering, de huur voor toeganng tot de POP’s en plaatsing van apparatuur, energiekosten, en nog veel meer, is hoger dan iedereen denkt. Je kunt niet gratis ISP’s toelaten op je netwerk. Bedragen tussen de EUR 10 en 20 per abonnee zijn dan pas kostendekkend.

            Dat jij dat een “hoofdprijs” noemt is onzin.



            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Eucalypta Bekijk bericht

              Ik denk dat jij helemaal geen inzicht hebt in de bedragen die DFN aan andere ISP’s vraagt. En ook niet weet wat de infra van DFN kost. Ik heb wel dat inzicht, althans vanuit voormalig Reggefiber. De afschrijvingen op investering, de huur voor toeganng tot de POP’s en plaatsing van apparatuur, energiekosten, en nog veel meer, is hoger dan iedereen denkt. Je kunt niet gratis ISP’s toelaten op je netwerk. Bedragen tussen de EUR 10 en 20 per abonnee zijn dan pas kostendekkend.

              Dat jij dat een “hoofdprijs” noemt is onzin.


              Dat snap ik, maar dat verklaard niet waarom Freedom en T Mobile op KPN glasvezel fors goedkoper kunnen leveren,

              Reageer


              • #22
                Wat denk je zelf?

                Reageer


                • #23
                  Delta Netwerk krijgt nooit voldoende dekking op glasvezel met die hoge toegangsprijzen.

                  Reageer


                  • #24
                    Voor wie zich opgeven wil voor DELTA glasvezel :

                    https://www.delta.nl/we-zijn-er-nog-niet/

                    Reageer


                    • #25
                      Ik zit nog steeds te wachten op eeen dubbele glasvezel aansluiting.
                      Op de KPN netwerk glasvezel aansluiting is Solcon maar liefst vijf euro per maand goedkoper als op de Delta netwerk glasbak.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X