Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom dubbele glasvezelaanleg in Nederland maatschappelijk onverantwoord is

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom dubbele glasvezelaanleg in Nederland maatschappelijk onverantwoord is

    Een open uitnodiging aan KPN en Ziggo :

    Waarom dubbele glasvezelaanleg in Nederland maatschappelijk onverantwoord is | DELTA Fiber
    Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jul 2023, 09:22.

  • #2
    KPN begint nu ook met slimme aankeilers bij hun postcodecheck:
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 2023-07-10 09_13_16-Stel zelf je KPN pakket samen _ KPN en nog 11 andere pagina's - Werk - Microsoft.png
Bekeken: 570
Grootte: 6,6 Kb
ID: 267411
    Dat dat pas eind 2024 in de planning van Glaspoort zit, staat er natuurlijk niet bij. Wel slim ook van Delta; het zou een hoop aanlegkosten schelen. Als ik de prijzen van Freedom en T-Mobile op het netwerk van DFN zo zie, vragen ze gewoon net te veel om interessant te zijn.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Mooi stuk, wel natuurlijk ook eigen belang voor DFN maar ik onderschrijf het wel. Anderzijds; is Delta/Caiway sinds er meer partijen over de DFN infra aanbieden, goedkoper geworden? Nee dus. Dus concurrentie qua prijs op de DFN infra is er niet. Dat argument is niet valide lijkt het.

      Reageer


      • #4
        Nou... daar zijn ze dan lekker op tijd mee met die constatering! 🙄

        Reageer


        • #5
          Aangezien Delta Netwerk een te hoge huur vraagt op hun glasvezel en met hun eigen matige glasvezel producten niet genoeg klanten trekken , juich ik meer glasvezel aansluitingen per woning alleen maar toe.
          Het televisie product van Delta en Caiway zal nooit op het niveau komen van Ziggo of KPN. Infrarood afstandsbediening…. Zoo vorige eeuw..

          Reageer


          • #6
            https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/del...elandnet.nl%2F

            Reageer


            • #7
              Als Delta betere producten had op de glasvezel zouden er vanzelf genoeg klanten zijn aangesloten op hun glasvezel.
              Blijkbaar zit Delta Netwerk opgescheept met uitsluitend B-platformen op televisie gebied en zitten ze in de ontkenningsfase.
              Het is zoveel makkelijker om het gebrabbel van maatschappelijk onverantwoord uit de hoed te toveren dan aan goede zelfreflectie te doen.

              De enige twee goede televisieplatformen zijn die van Ziggo en KPN en laten deze twee nou juist niet op de glasvezel zitten van Delta Netwerk.
              Wat een toeval toch allemaal weer.

              Reageer


              • #8
                Heinkenszand, Kapelle, Wemeldinge, Middelburg, Nieuw en Sint Joostland, Krabbendijke, Kruiningen en Zierikzee krijgen dus een dubbele aansluiting (van KPN) dit zal zeker impact voor Delta gaan hebben.

                Dan zullen ze bestaande knelpunten toch moeten gaan oplossen.
                Laatst bewerkt door driepinter; 12 Jul 2023, 08:37.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Als Delta betere producten had op de glasvezel zouden er vanzelf genoeg klanten zijn aangesloten op hun glasvezel.
                  Blijkbaar zit Delta Netwerk opgescheept met uitsluitend B-platformen op televisie gebied en zitten ze in de ontkenningsfase.
                  Het is zoveel makkelijker om het gebrabbel van maatschappelijk onverantwoord uit de hoed te toveren dan aan goede zelfreflectie te doen.

                  De enige twee goede televisieplatformen zijn die van Ziggo en KPN en laten deze twee nou juist niet op de glasvezel zitten van Delta Netwerk.
                  Wat een toeval toch allemaal weer.
                  Volgens mij heeft de staat van het tv-platform niets van doen met open netwerken etc. T-Mobile heeft WEL Dolby, maar loop echter verder achter t.o.v. Delta. Online, Freedom en Canal Digital hebben een tv-platform daar lusten de honden geen brood van.
                  Daar hoor ik je nooit over.

                  Delta is ondertussen bezig met veel verbeteringen, en ik moet zeggen afgezien van Dolby en UHD/4K ben ik een tevreden gebruiker.
                  Ik las dat ESPN UHD gaat komen, Dolby is men nog mee bezig. Love Nature 4K is dan ook niet ver weg meer.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Jul 2023, 09:05.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Delta is ondertussen bezig met veel verbeteringen, en ik moet zeggen afgezien van Dolby en UHD/4K ben ik een tevreden gebruiker.
                    Ik las dat ESPN UHD gaat komen, Dolby is men nog mee bezig. Love Nature 4K is dan ook niet ver weg meer.
                    Een tevreden gebruiker, maar vooral blijven zagen over UHD/4K, Dolby etc.....

                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Een tevreden gebruiker, maar vooral blijven zagen over UHD/4K, Dolby etc.....
                      Zeker, verzoeken om zaken die er in de basis zouden moeten zijn is niet gek toch?
                      En waar heb je anders een zaag voor?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Zeker, verzoeken om zaken die er in de basis zouden moeten zijn is niet gek toch?
                        Zouden moeten zijn, van wie moet dat?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Zouden moeten zijn, van wie moet dat?
                          we dwalen af, ik wil daar best in een separaat Dolby, 4K/UHD topic op in gaan.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            we dwalen af, ik wil daar best in een separaat Dolby, 4K/UHD topic op in gaan.
                            Jíj dwaalt voortdurend van een topic af.
                            Insinueer steeds niet dat een ander dat doet.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Bordewolf

                              Dan maak je een apart topic aan met de naam : " Het grote Dolby en 4K/UHD topic " en dan gebruik je dit hiervoor.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X