Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radar uitzending over Delta en Caiway

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door kloetb Bekijk bericht

    Dat zeg ik toch ook niet. Zeg alleen dat het afdoen van klachten met "de positieve verhalen hoor je niet" lekker makkelijk is. Het grootst gezeik is niet met onderaannemers, maar met Delta zelf en hun klantenservice geweest, heb nog niet de helft hier gemeld.
    Als je klantenservice nodig hebt is het werkelijk verschrikkelijk, heb ook nog gehad dat ze maar daarvoor doorverwezen naar dit forum om hulp te krijgen. Belachelijke gang van zaken, zeker omdat ik toen hier nog niet eens een account had, en je die na het aanmaken ook nog niet eens direct kan gebruiken.
    Wat ook opvalt is dat dit forum vol zit met mensen die aandelen lijken te hebben in de Delta, en alles wat zo krom is als een hoepel voor ze recht proberen te praten - zie jouw reactie als voorbeeld - zeggen dat niet iedereen gezeik met ze heeft, terwijl ik dat punt nooit heb gemaakt, en gelijk op onderaannemers afschuiven en zeggen dat Delta hier weinig invloed op heeft.
    Ook al is dit maar een klein deel van de problemen, hoort trouwens Delta hoort hier wel invloed op te hebben, zeker meer dan ik. Zij huren ze in - ik niet, zij zijn de hoofdaannemer en horen verantwoordelijkheid te nemen en problemen op te lossen.
    Als jij een aannemer in huurt bij jou thuis die iets bij je buren sloopt, ben jij hier verantwoordelijk voor.
    Tsja. Ik vind het moeilijk om nog iets te zeggen nu. Ik ben nu ineens verdacht. Jammer.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Als ik je verhaal zo lees, zit er veel gedoe met onderaannemers bij, heeft Delta weinig invloed op.
      De hoofdaannemer blijft ten alle tijde eindverantwoordelijk. De invloed die Delta daar op heeft is niet met onderaannemers werken die veel "gedoe" veroorzaken.

      Reageer


      • #18
        Net de aflevering van Radar zitten kijken. Wat een journalistiek slecht onsamenhangend verhaal was dat. Ben het zeer eens met het verhaal dat de service veel beter moet bij Delta/Caiway, maar dit was een vaag en onduidelijk verhaal wat ze beter niet hadden kunnen uitzenden.

        Reageer


        • #19
          Radar is geen journalistiek.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Radar is geen journalistiek.
            Hoe moet ik het dan noemen?

            Reageer


            • #21
              Gewoon een slecht gemaakt item.

              Reageer


              • #22
                Mag ook, jij je zin.
                Geef jezelf maar een schouderklopje.

                Reageer


                • #23
                  Ik vind dit nogal flauw. Waarom reageer je zo bot op normale reacties? Dit zorgt er voor dat mensen niet meer durven te reageren omdat er meteen een lullige en nogal neerbuigende reactie terug komt. Ik vind het erg jammer en wil graag weten waar ik dit kinderachtige gedoe aan te danken heb.

                  Reageer


                  • #24
                    Omdat je toevoeging dat het niet journalistiek zou zijn een overbodige is en daarmee, wat mij betreft, net zo kinderachtig.

                    “Journalistiek is de discipline van het verzamelen, controleren, rapporteren en analyseren van het nieuws”. Je zou hier kunnen discussiëren over het woord “nieuws”. Ik ben van mening dat het onderwerp actueel en daarmee nieuwswaarde moet hebben en dus kan je spreken van een journalistiek onderwerp.

                    Reageer


                    • #25
                      Tsja. Ik vroeg wat ik verkeerd gedaan had en uw antwoord is een definitie. Ik kan dit niet serieus nemen. Kunt u aangeven hoe u op ‘kinderachtig’ komt als ik niets meer opmerk dan dat Radar geen journalistiek programma is? Want als dat al kinderachtig is, dan kunnen er veel forums dicht.

                      Reageer


                      • #26
                        Wanneer je je reactie als cynisch is bedoeld dan had je dat wellicht duidelijker moeten maken of iets anders moeten verwoorden. Het komt mij over als het vangen op woorden.

                        Reageer


                        • #27
                          Gelukkig ben ik niet verantwoordelijk voor hoe iets op u overkomt. Mijn reactie was niet cynisch bedoeld, weer een aanname helaas. Radar is vaker een verdienmodel dan een echt informatief programma. Enfin, morgen vrij, dat is ook wat waard.

                          Reageer


                          • #28
                            Dus toch “vangen op woorden”. Kinderachtig.

                            Reageer


                            • #29
                              Het is me echt een raadsel waarom ik dit voor de voeten geworpen krijg. Ik probeerde het zelfs nog toe te lichten en meteen word ik weer om de oren geslagen met dat ik u ‘op uw woorden wil vangen’. Ik vind het een onsmakelijke manier van reageren en u maakt niet duidelijk waarom u het nodig vindt om mij zo onnodig ruw te antwoorden me zelfs kinderachtig te noemen. Weinig verheffend.

                              Reageer


                              • #30
                                Haha, je bent nu niet alleen kinderachtig maar ook nog eens zielig. Tjongejongejonge wat voel jij je aangevallen. De slachtofferrol past je niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X