Oorspronkelijk gepost door kloetb
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Radar uitzending over Delta en Caiway
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtAls ik je verhaal zo lees, zit er veel gedoe met onderaannemers bij, heeft Delta weinig invloed op.
- 2 Likes
Reageer
-
Net de aflevering van Radar zitten kijken. Wat een journalistiek slecht onsamenhangend verhaal was dat. Ben het zeer eens met het verhaal dat de service veel beter moet bij Delta/Caiway, maar dit was een vaag en onduidelijk verhaal wat ze beter niet hadden kunnen uitzenden.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtRadar is geen journalistiek.
- 1 Like
Reageer
-
Ik vind dit nogal flauw. Waarom reageer je zo bot op normale reacties? Dit zorgt er voor dat mensen niet meer durven te reageren omdat er meteen een lullige en nogal neerbuigende reactie terug komt. Ik vind het erg jammer en wil graag weten waar ik dit kinderachtige gedoe aan te danken heb.
- 1 Like
Reageer
-
Omdat je toevoeging dat het niet journalistiek zou zijn een overbodige is en daarmee, wat mij betreft, net zo kinderachtig.
“Journalistiek is de discipline van het verzamelen, controleren, rapporteren en analyseren van het nieuws”. Je zou hier kunnen discussiëren over het woord “nieuws”. Ik ben van mening dat het onderwerp actueel en daarmee nieuwswaarde moet hebben en dus kan je spreken van een journalistiek onderwerp.
- 1 Like
Reageer
-
Tsja. Ik vroeg wat ik verkeerd gedaan had en uw antwoord is een definitie. Ik kan dit niet serieus nemen. Kunt u aangeven hoe u op ‘kinderachtig’ komt als ik niets meer opmerk dan dat Radar geen journalistiek programma is? Want als dat al kinderachtig is, dan kunnen er veel forums dicht.
- 1 Like
Reageer
-
Het is me echt een raadsel waarom ik dit voor de voeten geworpen krijg. Ik probeerde het zelfs nog toe te lichten en meteen word ik weer om de oren geslagen met dat ik u ‘op uw woorden wil vangen’. Ik vind het een onsmakelijke manier van reageren en u maakt niet duidelijk waarom u het nodig vindt om mij zo onnodig ruw te antwoorden me zelfs kinderachtig te noemen. Weinig verheffend.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer