Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zou dit iets zijn voor Caiway en Delta?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Heeft weinig zin om naar de mogelijkheden van de nieuwe amino’s te kijken wanneer Delta/caiway het toch niet voor elkaar krijgt. En het is leuk om steeds in een troebele glazen bol te kijken, maar heeft dit zin? Het zou leuk zijn wanneer de provider zelf eens met wat uitleg zou komen over de status van een aantal zaken en eventueel over toekomst plannen. Zelf vind ik dat laatste wat minder interessant omdat ook de belofte over Dolby Digital 5.1 niet waargemaakt kon worden.

    Natuurlijk weten we waarom Dolby teruggedraaid is (ja, ik weet het…..op een paar na), maar wat is de achterliggende reden of heeft men geen idee? Is de Amino niet geschikt, is er andere apparatuur wat niet goed genoeg is. Wie het weet mag het zeggen maar het liefst gewoon eens en goede reactie van een intwikkelafdeling.

    Leuk om het doorspoelen als doorgevoerde wijziging te benoemen, maar dit is natuurlijk niet echt een wijziging. Iedere provider moest dit stoppen, maar kennelijk zijn er nieuwe afspraken gemaakt met de zenders en is dit weer gewoon ingevoerd. Ook het HD verhaal ligt voor een groot deel aan de zenders.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      * Dolby geactiveerd (nog niet op alle zenders, toegegeven)
      * Doorspoelen bij opnames bij alle zenders
      * Veel HD zenders toegevoegd en daar zijn ze ook nu weer mee bezig
      * Tv-apps voor alle platformen (Tizen nog in ontwikkeling)
      * Zoekfunctie op programma's gemist/opnames

      Dit is een greep uit alle doorgevoerd wijzigingen in 2022.

      Ik heb zelf al een doorkijkje gegeven over 2023, al is dat inderdaad wel uit mijn glazen bol:
      * Meer HD omdat SD aanvoer van veel zenders stopt en HD de standaard wordt/is. Dat moet dan wel contractueel ook mogen.
      * Dolby en andere geluidssporen op alle geschikte zenders
      * UHD (ESPN o.a.)
      * 4K ?
      * Apps gelijk een de decoder qua streams en Dolby


      Een nieuwe Decoder had ik nog niet opgeschreven, maar de Kamai 7x gaat al heel even mee, dus dat zit zo maar in de lijn van de verwachting. Zeker wanneer men een toch iets betere versie wil die ook 4K kan.

      Amino heeft ook Android/Google-decoders en aangezien Delta en Caiway nu ook Android-apps hebben :-)
      https://www.amino.tv/amigo-7xc/
      https://www.amino.tv/amigo-7x/

      Maar wie weet gaat over een een andere leverancier, maar Amino en NEP werken tot nu toe nauw samen dacht ik.
      Wat schiet je er mee op ,als je er niets aan hebt ,je dromen werken niet ,zolang Delta geen personeel heeft ,die er werkelijk verstand van hebben ,zullen ze altijd achter lopen, jij bent de enigste hier die Bledy hoera roept ,ik dus nog niet, en ik lees ook nog niet veel anderen ,die het met je eens zijn ,maar maak het niet mooier ,dan het is Bor ,en ik weet ieder zijn gedachte ,
      Laatst bewerkt door koekeroe; 24 Jan 2023, 14:15.

      Reageer


      • #18
        Ik beschouw de gang van zaken bij Delta en Caiway op televisie gebied eerder als “ kop in het zand steken” .

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X