Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zou dit iets zijn voor Caiway en Delta?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zou dit iets zijn voor Caiway en Delta?

    KPN komt met een nieuwe decoder.


  • #2
    Ik ga er een beetje van uit dat KPN bedongen heeft dat ze deze als enige mogen aanbieden. Maar verder verdomd slimme propositie!

    https://www.kpn.com/televisie.htm

    Reageer


    • #3
      Dan zijn er nu twee providers die een op Android TV gebaseerde decoder hebben.

      Youfone heeft dit al twee jaar.

      Youfone TV powered by Android TV™ | Youfone
      Laatst bewerkt door driepinter; 23 Jan 2023, 17:18.

      Reageer


      • #4
        Ook weer bediend met een Bluetooth afstandsbediening. Dit is nu toch wel de norm aan het worden hoor.
        De achterkant van Caiway en Delta wordt op steeds meer fronten pijnlijk zichtbaar.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Dan zijn er nu twee providers die een op Android TV gebaseerde decoder hebben.

          Youfone heeft dit al twee jaar.

          Youfone TV powered by Android TV™ | Youfone
          De vraag is of je op die manier nog een decoder nodig hebt. Die apps zitten op iedere moderne tv en een KPN tv app voor de zenders zou voldoende moeten zijn.

          Maar goed toegegeven, het is wel een decoder die past bij 2023!

          Maar ik heb ook even het KPN forum gelezen over deze decoder. Men is niet echt emthousiast.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Jan 2023, 18:14.

          Reageer


          • #6
            De KPN ontvanger heeft wel Dolby Vision !

            Reageer


            • #7
              Specificaties KPN TV+ Box

              Handleiding KPN TV+ Box
              Laatst bewerkt door driepinter; 24 Jan 2023, 11:30.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                De KPN ontvanger heeft wel Dolby Vision !
                Dat kan Delta ook.Maar je denkt toch niet dat Delta stil zit?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Dat kan Delta ook.Maar je denkt toch niet dat Delta stil zit?
                  Stil zitten zullen ze niet doen, maar ik heb wel de indruk dat wanneer ze bewegen ze achteruit lopen. 😉

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                    Stil zitten zullen ze niet doen, maar ik heb wel de indruk dat wanneer ze bewegen ze achteruit lopen. 😉
                    Valt alles mee.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Valt alles mee.
                      Ach, ben ruim een jaar geleden niets vermoedend van coax naar de Amino overgestapt. Specificaties gelezen waarin stond dat deze ook Dolby kon doorgeven, welke ik ook had met de humax. Toen bleek dat dit dus niet door caiway/delta ondersteund werd kontakt opgenomen. “Daar zijn we druk mee bezig en zal binnenkort uitgerold worden”. Vele maanden later begon mondjesmaat de uitrol om, toen alles over was, dit weet snel terug te draaien op een paar niet door mij gebruikte zenders na. Dit is inmiddels al weer een aantal maanden zo, waarin het angstig stil blijft en we zoet worden gehouden met heel interessante aanpassinkjes.
                      sorry hoor, maar dat noem ik “achteruit lopen”.

                      Let wel, prima werk vwb de apps, maar dat je 1 jaar bezig moet zijn met een heel standaard iets om uiteindelijk op niets uit te komen is te triest voor woorden. Er zou hierover ook veel duidelijker gecommuniceerd moeten worden om mensen die van coax op interactieve tv overstappen te waarschuwen wat het gevolg is.


                      Reageer


                      • #12
                        Ik verwacht dat er veel mensen over stappen…
                        KPN word ook goedkoper

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Dat kan Delta ook.Maar je denkt toch niet dat Delta stil zit?
                          Schrijf dan nu even op wat hun vooruitgang is Bor ? ik kom er geen tegen ,in mijn optie lopen ze ver achter met andere providers jammer hoor,
                          en als je een vraag stelt aan Delta tv hier op het forum .nemen ze de moeite niet om hem te beantwoorden

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                            Schrijf dan nu even op wat hun vooruitgang is Bor ? ik kom er geen tegen ,in mijn optie lopen ze ver achter met andere providers jammer hoor,
                            en als je een vraag stelt aan Delta tv hier op het forum .nemen ze de moeite niet om hem te beantwoorden
                            * Dolby geactiveerd (nog niet op alle zenders, toegegeven)
                            * Doorspoelen bij opnames bij alle zenders
                            * Veel HD zenders toegevoegd en daar zijn ze ook nu weer mee bezig
                            * Tv-apps voor alle platformen (Tizen nog in ontwikkeling)
                            * Zoekfunctie op programma's gemist/opnames

                            Dit is een greep uit alle doorgevoerd wijzigingen in 2022.

                            Ik heb zelf al een doorkijkje gegeven over 2023, al is dat inderdaad wel uit mijn glazen bol:
                            * Meer HD omdat SD aanvoer van veel zenders stopt en HD de standaard wordt/is. Dat moet dan wel contractueel ook mogen.
                            * Dolby en andere geluidssporen op alle geschikte zenders
                            * UHD (ESPN o.a.)
                            * 4K ?
                            * Apps gelijk een de decoder qua streams en Dolby


                            Een nieuwe Decoder had ik nog niet opgeschreven, maar de Kamai 7x gaat al heel even mee, dus dat zit zo maar in de lijn van de verwachting. Zeker wanneer men een toch iets betere versie wil die ook 4K kan.

                            Amino heeft ook Android/Google-decoders en aangezien Delta en Caiway nu ook Android-apps hebben :-)
                            https://www.amino.tv/amigo-7xc/
                            https://www.amino.tv/amigo-7x/

                            Maar wie weet gaat over een een andere leverancier, maar Amino en NEP werken tot nu toe nauw samen dacht ik.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Jan 2023, 11:33.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Een nieuwe Decoder had ik nog niet opgeschreven, maar de Kamai 7x gaat al heel even mee, dus dat zit zo maar in de lijn van de verwachting. Zeker wanneer men een toch iets betere versie wil die ook 4K kan.

                              Amino heeft ook Android/Google-decoders en aangezien Delta en Caiway nu ook Android-apps hebben :-)
                              https://www.amino.tv/amigo-7xc/
                              https://www.amino.tv/amigo-7x/
                              Kijk dat is interessant, dat bied pas mogelijkheden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X