Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Datadiefstal bij DELTA Mobiel
Samenvouwen
X
-
Vandaag ontvingen de betrokken Delta Mobielklanten onderstaande mail
En dat was het dan.
Uit voorzorg bij diverse mensen toch maar het ww gewijzigd.
Iets waar veel ouderen behoorlijk veel moeite mee kunnen hebben.
En dan maar opletten geblazen de komende tijd.
Reageer
-
Inschrijfformulier datalek DELTA Mobiel en Caiway
https://bg.legal/inschrijfformulier-...k-delta-mobiel
Wie weet komt er nog iets nuttigs uit.
Reageer
-
Weer een bureau die een verdienmodel ziet. Als klant kost het je niks, maar welke advocaat werkt voor niets? Iemand moet het betalen en uiteindelijk zijn wij dat toch echt zelf.
Vrijwel dagelijks vind er datadiefstal plaats. Goede business. Persoonlijk heb ik niets gemerkt van nadelige gevolgen en vind het wel goed zo.
- 2 Likes
Reageer
-
Behalve info over hoe je je zelf het beste kunt beschermen in 2 mails en SORRY heeft Delta Fiber niets gedaan. Het had Delta gesierd "iets" aan compensatie te geven.
Dat is niet gebeurd en dan krijg je dergelijke oproepen.
Aanvulling: dergelijke instanties vragen dan wel geen vergoeding aan de betrokken klanten/ex-klanten, maar zullen beslist proberen voor hun inzet door Delta Fiber zelf vergoed te worden.Laatst bewerkt door Ptrol; 2 Feb 2023, 12:01.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtBehalve info over hoe je je zelf het beste kunt beschermen in 2 mails en SORRY heeft Delta Fiber niets gedaan. Het had Delta gesierd "iets" aan compensatie te geven.
Dat is niet gebeurd en dan krijg je dergelijke oproepen.
Aanvulling: dergelijke instanties vragen dan wel geen vergoeding aan de betrokken klanten/ex-klanten, maar zullen beslist proberen voor hun inzet door Delta Fiber zelf vergoed te worden.
Reageer
-
Geen idee wat het verdienmodel is, maar voor niets gaat de zon op. En het grappige is dat bij een datalek privégegevens gestolen worden en wat vraagt deze partij……… precies privégegevens.
Laten ze voordat je je aanmeldt eerst maar een duidelijk maken wat de bedoeling is. Komt mij allemaal een beetje vreemd over.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtHoe had je dat voor je gezien dan? "Hallo, we hebben net een zaak tegen u aangespannen, wat is uw factuuradres?"
Dit kunnen heel veel gebruikers zelf, maar ook veel klanten niet.
Zij hebben daar hulp bij nodig.
Voor die overlast mag Delta Fiber best iets compenseren.
Maar niet via een dergelijke actie.
Daar worden dergelijke instanties alleen maar beter van.
Denk bijv. aan organisaties die je ozb proberen te verlagen.
Delta Fiber heeft wel een vergoedingsregel als Internet/TV niet werkt, maar voor dit?
Je paswoord veranderen, alert zijn, nieuwe mailaccounts openen etc. dit kunnen velen niet zelf.
Niet iedereen heeft een lief familied, vriend etc. Maar moet er betaalde hulp bij pc problemen zoeken.
Delta F heeft te kort geschoten. Maar zou er best iets tegen over kunnen stellen.
Ik pleit dus niet voor zo'n aktie, maar initiatief van Delta F zelf.
Die hebben het afgedaan met 2 mailtjes en laten de klant "verloren" achter.Laatst bewerkt door Ptrol; 2 Feb 2023, 13:15.
Reageer
-
Denk dat Delta/Caiway precies heeft gedaan wat zij moesten doen. Het is niet aan hen om mensen op eigen initiatief te helpen met wachtwoorden oid. Verwacht dat wanneer hulp gezocht werd dat ook geboden werd.
Wachtwoorden is toch iets wat standaard regelmatig veranderd moet worden en dat is toch echt eigen verantwoording.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk berichtDenk dat Delta/Caiway precies heeft gedaan wat zij moesten doen. Het is niet aan hen om mensen op eigen initiatief te helpen met wachtwoorden oid. Verwacht dat wanneer hulp gezocht werd dat ook geboden werd.
Wachtwoorden is toch iets wat standaard regelmatig veranderd moet worden en dat is toch echt eigen verantwoording.
Maar daar gaat het me ook niet om.
Een leuke attentie had ook al "goodwill/meer begrip" opgeleverd.
De meeste gegevens zijn toch al gelekt.
Wat dacht je van een stukje gatenkaas ? Het systeem was immers ook zo lek als een mandje.
Grapje natuurlijk!!!!
Dan krijg je dergelijke initiatieven niet zo gauw.Laatst bewerkt door Ptrol; 2 Feb 2023, 13:58.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtEen leuke attentie had ook al "goodwill/meer begrip" opgeleverd.
Dan krijg je dergelijke initiatieven niet zo gauw.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer