Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Datadiefstal bij DELTA Mobiel

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
    Las in de PZC dat iedere klant van Delta Mobiel een mail zou krijgen gisteren ivm de hack.
    Tot op heden niets ontvangen. (Ook niet in spambox)
    Hier ook niets ontvangen.
    Dan blijft wel de vraag: is dat omdat er met mijn account niets aan de hand is, of hebben ze er een aantal "vergeten"....

Reageer

Het is te hopen dat deze gebeurtenis leidt tot sneller invoeren van MFA op MijnDELTA.

Zie ook de video van Zeeland Nu vanavond

Laatst bewerkt door driepinter; 7 Dec 2022, 19:00.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Dan blijft wel de vraag: is dat omdat er met mijn account niets aan de hand is, of hebben ze er een aantal "vergeten"....
        Alleen mensen die betrokken zijn bij de “diefstal” hebben een bericht ontvangen, dus kan je er vanuitgaan dat je geen slachtoffer bent.

Reageer

De Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) waarschuwt voor oplichting na de diefstal van persoonsgegevens van tienduizenden klanten bij DELTA Mobiel.

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...k-delta-mobiel

Het is toch wel redelijk groot als ik alles zo lees en zie op tv.
          Mensen die zijn getroffen sterkte ook voor de mensen die het op moeten lossen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

Alleen mensen die betrokken zijn bij de “diefstal” hebben een bericht ontvangen, dus kan je er vanuitgaan dat je geen slachtoffer bent.
            In de PZC werd aangegeven dat alle klanten een mail zouden krijgen. Dat lijkt me namelijk geen enkele extra moeite en krijg je ook geen vragen waarom iemand geen mail krijgt en er dan maar "vanuit moet gaan" dat er bij jou niets is gebeurd. Trouwens, het lijkt me van een provider wel zo netjes om al je klanten te informeren als zo'n hack van deze omvang plaatsvindt. Zou je dat van Delta mogen verwachten?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht

In de PZC werd aangegeven dat alle klanten een mail zouden krijgen. Dat lijkt me namelijk geen enkele extra moeite en krijg je ook geen vragen waarom iemand geen mail krijgt en er dan maar "vanuit moet gaan" dat er bij jou niets is gebeurd. Trouwens, het lijkt me van een provider wel zo netjes om al je klanten te informeren als zo'n hack van deze omvang plaatsvindt. Zou je dat van Delta mogen verwachten?
              Ik ben gestopt met vragen te stellen over wat je wel of niet 'mag verwachten'. Zinloze discussie. Verwachtingen zitten toch meestal in hoofden van mensen.

Reageer

Over het algemeen denk ik dat hacks er inmiddels 'bij horen' en niet binnenkort weg zullen zijn. Het is dan zaak om er verstandig mee om te gaan. Zowel voor providers als voor klanten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Over het algemeen denk ik dat hacks er inmiddels 'bij horen' en niet binnenkort weg zullen zijn. Het is dan zaak om er verstandig mee om te gaan. Zowel voor providers als voor klanten.
                  Zo is het precies. Dit bestaat al jaren, het enige verschil is dat men nu verplicht is om er melding van te maken. Van mij hoeven ze het niet te melden, je wordt er alleen maar onrustig van en in feite veranderd er voor de consument niets. Ik kreeg al heel veel spamberichten en nu zullen het er een paar meer kunnen zijn. Laten ze hun best doen om die spam zoveel mogelijk tegen te houden.
                  overigens vind ik het ook prima dat alleen de slachtoffers een bericht krijgen. Het bericht zou anders worden dat je mogelijk het slachtoffer bent, nu weet je het gewoon zeker. Slaap er gelukkig geen seconde minder door. 🥴

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht
                    Geen last van zit bij een andere mobiele club
                    Ben jij altijd zo negatief ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

Ben jij altijd zo negatief ?
                      Och, het melden dat je er geen last van hebt omdat je bij een andere provider zit vind ik niet negatief, wel zinloos...
                      Laatst bewerkt door Koeba; 9 Dec 2022, 10:24.

Reageer

De lijst van zaakjes die Delta niet op orde heeft wordt wrl steeds groter.

Reageer

Tot je op het kpn-forum gaat kijken. Net zoveel klachten, ook over tv. Zou het gewoon overal wat zijn? Gras altijd groener?
                          Laatst bewerkt door Koeba; 9 Dec 2022, 10:46.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Och, het melden dat je er geen last van hebt omdat je bij een andere provider zit vind ik niet negatief, wel zinloos...
                            altijd iets negatiefs op een forum zetten vindt ik ook zinloos

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

altijd iets negatiefs op een forum zetten vindt ik ook zinloos
                              Klopt. Net zo zinloos als altijd positief.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Zojuist een mailtje ontvangen dat mijn gegevens dus ook waren gestolen...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...