Oorspronkelijk gepost door koekeroe
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Upgrade nu gratis 3 maanden naar 120+ zenders
Samenvouwen
X
-
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 1 Like
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
Al bekend wat wordt de nieuwe tv ontvanger wordt?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Ze dezelfde vraag gesteld via Facebook. Tot nu (nog) geen antwoord. Keep you posted.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk berichtKomt er een nieuwe tv ontvanger?
Groet Koekeroe
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Nope. Dit is daadwerkelijk een actie, tv via IPTV is stukken beter dan jaren terug. Dolby is in de eindfase, dus langzamerhand ben ik erg blij!
Nu nog 4K/UHD. Dat is wel een reden om over te stappen lijkt mij!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Heeft uw antwoord met de vraagstelling te maken Bor?
Reageer
-
Welke vraagstelling?
Zie openingsbericht. Er wordt aangenomen dat u begrijpend kunt lezen!?
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk berichtVolgens mij niet, maar ach. Wat deert het
- 1 Like
Reageer
-
Welke vraagstelling?
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
1521 berichten typen en dan vragen naar de bekende weg?
Zie openingsbericht. Er wordt aangenomen dat u begrijpend kunt lezen!?
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk berichtIk vind het vrij respectloos om mede forumleden, trollen te noemen.
Ga je hierin niet wat te ver, Koeba?
Lees de bijdragen, zwaar off-topic en gewoon lolbroekerij in iemand anders' topic. Iemand die een gewone serieuze vraag had. Dat gaat dan niet te ver, is niet respectloos? ("staat bij jullie de kerstboom al?" Als je on-topic en zonder zinloze reacties kunt meedoen, hoor je mij niet. Wie de schoen past...Laatst bewerkt door Koeba; 9 Dec 2021, 12:03.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon, opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.
Lees de bijdragen, zwaar off-topic en gewoon lolbroekerij in iemand anders' topic. Iemand die een gewone serieuze vraag had. Dat gaat dan niet te ver, is niet respectloos? ("staat bij jullie de kerstboom al?" Als je on-topic en zonder zinloze reacties kunt meedoen, hoor je mij niet. Wie de schoen past...
* onzinnige opmerkingen plaatsen die er totaal niet toe doen, vaak ongefundeerd en op de man/vrouw
* blijvend negatief bashen omdat je van iemands inhoudelijke reacties iets vindt en zelf niets bijdragen (negativiteit oproepen die er niet is)
Ik ben daar ook wel klaar mee.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer