Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Upgrade nu gratis 3 maanden naar 120+ zenders

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
    Hetzelfde hier, er staat nergens te lezen hoe het verder gaat na die drie maanden.
    hier is het antwoord

    U geeft aan wat vragen te hebben over de nieuwe actie van de eerste drie maanden gratis upgrade naar 120+ zenders.

    U kunt gebruik maken van deze actie door het 120+ zenderpakket te activeren via uw MijnDELTA account.
    De korting die de eerste 3 maanden geldig is, stopt vanzelf na de eerste 3 maanden.
    Het 120+ zenderpakket stopt niet automatisch, indien u niet tevreden bent met het zenderaanbod kunt u dit zelf wijzigen via MijnDELTA.
    De kosten voor het 120+ zenderpakket zijn 21 euro per maand boven op uw flexpakket.

    U kunt uw toekomstige vraag ook stellen door telefonisch, per Livechat en via WhatsApp (website) contact op te nemen met onze klantenservice.
    Zij kunnen uw vraag direct beantwoorden zodat u niet onnodig hoeft te wachten op onze reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Diara Jansen
    Medewerker klantenservice

    © DELTA Fiber Nederland

    Reageer


    • #32
      Ik had het netter gevonden als het abonnement automatisch na drie maanden stopt.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
        Ik had het netter gevonden als het abonnement automatisch na drie maanden stopt.
        Verdikkeme ,je kunt dus ook een rake opmerking plaatsen

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          Ze dezelfde vraag gesteld via Facebook. Tot nu (nog) geen antwoord. Keep you posted.
          Ik heb het gekregen Rinus Zie pagina 3

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Ik heb het gekregen Rinus Zie pagina 3
            Ik kreeg eerder vandaag een identiek antwoord.
            Duidelijk dus.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X