Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Politie legt enorm netwerk van gekaapte pc's plat: check hier of jij slachtoffer bent!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Het een sluit het ander niet uit. Nogmaals het zijn vreemde tijden voor een ieder.

    Worden we niet dagelijks met onderwerpen belast die nog nooit iemand eerder heeft meegemaakt?

    Reageer


    • #32
      Eens met Waarheid wat betreft eenzijdige informatie in de MSM over covid-19 (en vele andere zaken).
      Ik ben zelf biochemicus en al jaren betrokken bij diagnose (zoals PCR testen) en behandeling van infectieziekten. Wat ik in de krant lees en op tv zie is van een bedroevend nivo, zeer eenzijdig en vaak onjuist (met name rond diagnostiek). Veel "nieuws" lijkt meer een Big Pharma commercial. Wetenschappers en medici verschillen onderling ook vaak van mening maar een open discussie over covid is onmogelijk gemaakt; zelfs in de wetenschappelijke pers is nu sprake van ernstige censuur en manipulatie.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
        Eens met Waarheid wat betreft eenzijdige informatie in de MSM over covid-19 (en vele andere zaken).
        Ik ben zelf biochemicus en al jaren betrokken bij diagnose (zoals PCR testen) en behandeling van infectieziekten. Wat ik in de krant lees en op tv zie is van een bedroevend nivo, zeer eenzijdig en vaak onjuist (met name rond diagnostiek). Veel "nieuws" lijkt meer een Big Pharma commercial. Wetenschappers en medici verschillen onderling ook vaak van mening maar een open discussie over covid is onmogelijk gemaakt; zelfs in de wetenschappelijke pers is nu sprake van ernstige censuur en manipulatie.
        En juist die discussie probeer ik op gang te brengen. Schijnbaar is dit niet de juiste plaats om e.e.a ter berde te brengen misschien is dat ''gedeeltelijk'' wel waar.

        En dat is jammer, het gaat ons allemaal aan. Want waar anders vind men nog een luisterend oor?

        Reageer


        • #34
          Lastige discussie en algemeen probleem. Informatie op internet die overheden of grote bedrijven niet bevalt wordt steeds sneller verwijderd of onvindbaar gemaakt; groot verschil met de begintijd van internet of de tijd daarvoor toen het nog moeilijk was om bijvoorbeeld even alle boeken in de bibliotheek aan te passen.

          Terugkomend op het oorspronkelijke onderwerp: ik merk zelf dat >> 95% van de medici onvoldoende snapt hoe een PCR test werkt (al denken de meesten vast dat ze het prima snappen) en daardoor de uitslag niet op waarde kan schatten. Bij computervirussen komt berichtgeving (zeker op TV) soms uit een bron die zelf een bepaald belang heeft of het niet goed snapt en gebruikers op het verkeerde been kan zetten. Ik heb de nodige computerervaring maar soms weet ik ook niet wie/wat ik moet geloven; de parallel met de biologische wereld helpt soms

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
            Lastige discussie en algemeen probleem. Informatie op internet die overheden of grote bedrijven niet bevalt wordt steeds sneller verwijderd of onvindbaar gemaakt; groot verschil met de begintijd van internet of de tijd daarvoor toen het nog moeilijk was om bijvoorbeeld even alle boeken in de bibliotheek aan te passen.

            Terugkomend op het oorspronkelijke onderwerp: ik merk zelf dat >> 95% van de medici onvoldoende snapt hoe een PCR test werkt (al denken de meesten vast dat ze het prima snappen) en daardoor de uitslag niet op waarde kan schatten. Bij computervirussen komt berichtgeving (zeker op TV) soms uit een bron die zelf een bepaald belang heeft of het niet goed snapt en gebruikers op het verkeerde been kan zetten. Ik heb de nodige computerervaring maar soms weet ik ook niet wie/wat ik moet geloven; de parallel met de biologische wereld helpt soms
            Ik kom hier, althans ik probeer hier later op terug te komen. Het emotioneert mij op dit moment meer dan ik kan uitleggen.

            Reageer


            • #36
              'Onbekende Amerikaanse datareus' koopt 80 hectare grond in Zeewolde

              https://tweakers.net/nieuws/180948/o...-zeewolde.html

              Reageer


              • #37
                Herrezen uit de dood: berucht crimineel virus bezig aan opmars

                https://www.pzc.nl/tech/herrezen-uit...mars~af293585/

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Herrezen uit de dood: berucht crimineel virus bezig aan opmars

                  https://www.pzc.nl/tech/herrezen-uit...mars~af293585/
                  "Emotet" wat is dat? Nog nooit van gehoord !
                  Maar tja ik ben dan ook een Mac gebruiker he, dan heb die overlast niet

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                    "Emotet" wat is dat? Nog nooit van gehoord !
                    Maar tja ik ben dan ook een Mac gebruiker he, dan heb die overlast niet
                    Best sneu dat je het nodig vindt om daar over op te scheppen

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                      "Emotet" wat is dat? Nog nooit van gehoord !
                      Maar tja ik ben dan ook een Mac gebruiker he, dan heb die overlast niet
                      Oorspronkelijk werden er alleen Emotet-infecties gedetecteerd op recentere versie van het Microsoft Windows-besturingssysteem. Begin 2019 werd het echter duidelijk dat computers van Apple ook waren getroffen door Emotet. De criminelen lokten gebruikers in de val met een vervalst e-mailbericht van Apple Support. Volgens het bericht zou Apple de toegang tot de account beperken als de gebruiker niet zou reageren. Slachtoffers moesten een link volgen om zogenaamd te voorkomen dat hun Apple-services werden gedeactiveerd en verwijderd.

                      Bron

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                        "Emotet" wat is dat? Nog nooit van gehoord !
                        Maar tja ik ben dan ook een Mac gebruiker he, dan heb die overlast niet
                        Mac gebruikers lopen extra gevaar juist omdat ze denken onkwetsbaar te zijn...

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                          Mac gebruikers lopen extra gevaar juist omdat ze denken onkwetsbaar te zijn...
                          Op verdere discussie te vermijden.
                          Ik gebruik de MAC al vanaf 1985 als "grootgebruiker" en heb tot op heden nog nooit , maar dan ook nog nooit één probleem met virussen etc. gehad.

                          Koeba "Op te scheppen", waarom zou ik daar over moeten opscheppen het is een constatering van 36 jaar gebruik van een MAC.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X