Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Politie legt enorm netwerk van gekaapte pc's plat: check hier of jij slachtoffer bent!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Nu draaf je weer een beetje door, we worden niet overspoeld met eenzijdige COVID-19 informatie.

    Dankzij internet kun je juist allerlei verschillende bronnen raadplegen die je maar zelf wilt.
    Ik vraag het mij alleen maar af driepinter, persoonlijk vind ik dat met name de mainstreammedis zeer veel eenzijdige informatie geeft.

    Kom je daarentegen via internet op YouTube e.a social media dan wordt dat al snel bestempeld als misleidend, schadelijk of desinformatie.

    Ik doe zelf heel veel onderzoek en bemerk dat er een flinke toename is van het censureren en dat enig tegengeluid niet altijd in dank wordt afgenomen.

    De vrijheid van meningsuiting wordt met de dag meer beperkt, en dat is naar mijn mening een zeer verontrustende ontwikkeling.

    Het zijn momenteel zeer vreemde en angstige tijden.
    Laatst bewerkt door Guest01; 30 Jan 2021, 09:05.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
      Ik doe zelf heel veel onderzoek en bemerk dat er een flinke toename is van het censureren en dat enig tegengeluid niet altijd in dank wordt afgenomen.
      Daar zit meteen het probleem: We vinden dat we zelf goed kunnen beoordelen of informatie betrouwbaar is. Dat kunnen we niet.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Nu draaf je weer een beetje door, we worden niet overspoeld met eenzijdige COVID-19 informatie.

        Dankzij internet kun je juist allerlei verschillende bronnen raadplegen die je maar zelf wilt.
        True. Het heeft twee kanten. Alles is te vinden, dus ook onzin. Het verschil is niet altijd duidelijk en niet veel mensen kunnen dat goed inschatten. Ik ook niet.

        Reageer


        • #19
          Zo wisten SolarWinds-hackers erg lang uit zicht te blijven - AG Connect

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Daar zit meteen het probleem: We vinden dat we zelf goed kunnen beoordelen of informatie betrouwbaar is. Dat kunnen we niet.
            Daarom raadpleeg ik via meerdere kanalen meerdere wetenschappers zoal virologen, immunologen en artsen.

            Welke informatie betrouwbaar is daar kunnen we wel over redetwisten. Ik hoor graag een verhaal van diverse kanten en vaar niet blind op onze mainstreammedia.

            Veel nieuws komt bij ons binnen via de DPG media, dat deze in handen zijn van steenrijke Belgen zegt in principe genoeg over wat er allemaal van waar is wat deze media beweren.

            Ook de NOS is meerdere malen beticht van halve waarheden.
            Laatst bewerkt door Guest01; 30 Jan 2021, 11:12.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Daar zit meteen het probleem: We vinden dat we zelf goed kunnen beoordelen of informatie betrouwbaar is. Dat kunnen we niet.


              Wie kan dat dan wel volgens jou?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                Wie kan dat dan wel volgens jou?
                Ik denk dat niemand kan beoordelen of informatie betrouwbaar is, tenzij die informatie van jezelf komt en niet is gebaseerd op enige informatie van buitenaf. Om het dan nog wat ingewikkelder te maken: houd er rekening mee dat zelfs die informatie niet altijd betrouwbaar is.
                Om je leven nog enigszins leuk te houden moet je wel vertrouwen op sommige informatie. Maar die keuze is geheel aan jezelf en daar kun je ook nooit een ander de schuld van geven. De een loopt als een kip zonder kop de meute achterna, een ander kiest zijn/haar gulden middenweg of trekt alles in twijfel.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 Jan 2021, 12:07.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht



                  Wie kan dat dan wel volgens jou?
                  Dat weet ik niet. Ik pretendeer alleen over dingen waar ik echt iets van weet de zin van de onzin te kunnen scheiden. Het internet is geen betrouwbare bron helaas.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Niemand kan beoordelen of informatie betrouwbaar is, tenzij die informatie van jezelf komt en niet is gebaseerd op enige informatie van buitenaf. Om het dan nog wat ingewikkelder te maken: houd er rekening mee dat zelfs die informatie niet altijd betrouwbaar is.
                    Om je leven nog enigszins leuk te houden moet je wel vertrouwen op sommige informatie. Maar die keuze is geheel aan jezelf en daar kun je ook nooit een ander de schuld van geven. De een loopt als een kip zonder kop de meute achterna, een ander kiest zijn/haar gulden middenweg of trekt alles in twijfel.
                    Juist die als een kip zonder kop (zonder verstand) achter de meute aanrennen, dus blindvaren op hun leiders dat zijn de gevaarlijkste en zullen als het moet voor hun leider door het vuur gaan.

                    Is het niet juist de bedoeling dat we zonder enige vorm van indoctrinatie onze eigen weloverwogen keuzes moeten kunnen maken, en mensen met ander keuzes te respecteren zonder tweedeling zo als we nu maar al te vaak zien?

                    Wie geen keuzes maakt, kiest ervoor om bestaande situaties in stand te houden. En dat lijkt mij persoonlijk een heel slechte zaak. Erger dit beangstigd mij en met mij velen anderen.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Dat weet ik niet. Ik pretendeer alleen over dingen waar ik echt iets van weet de zin van de onzin te kunnen scheiden. Het internet is geen betrouwbare bron helaas.
                      Zolang je de zin van de onzin kan scheiden is het internet een prachtig instrument. Veel boeken lezen kan een hoop kennis geven. De twee in combinatie is een ideale basis om tot de juiste beslissingen te komen.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                        Zolang je de zin van de onzin kan scheiden is het internet een prachtig instrument. Veel boeken lezen kan een hoop kennis geven. De twee in combinatie is een ideale basis om tot de juiste beslissingen te komen.
                        Zin van onzin kunnen scheiden is zeer weinigen gegeven.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Zin van onzin kunnen scheiden is zeer weinigen gegeven.
                          Ik ben altijd een ''studiebol'' geweest, en zeer eigenwijs, ha,ha,ha.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                            Juist die als een kip zonder kop (zonder verstand) achter de meute aanrennen, dus blindvaren op hun leiders dat zijn de gevaarlijkste en zullen als het moet voor hun leider door het vuur gaan.

                            Is het niet juist de bedoeling dat we zonder enige vorm van indoctrinatie onze eigen weloverwogen keuzes moeten kunnen maken, en mensen met ander keuzes te respecteren zonder tweedeling zo als we nu maar al te vaak zien?

                            Wie geen keuzes maakt, kiest ervoor om bestaande situaties in stand te houden. En dat lijkt mij persoonlijk een heel slechte zaak. Erger dit beangstigd mij en met mij velen anderen.
                            Beter een apart topic over starten hoor. Dit begint wat breedlopig te worden.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                              Beter een apart topic over starten hoor. Dit begint wat breedlopig te worden.
                              Goed idee, we gaan aan het werk!

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                                Goed idee, we gaan aan het werk!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X