Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom is het nog altijd niet mogelijk om aliassen van je primair adres te verwijderen?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Waarom is het nog altijd niet mogelijk om aliassen van je primair adres te verwijderen?

Zoals het onderwerp al zegt.

Het is mij al jaren een doorn in het oog dat ik aliassen die ik ooit voor een specifiek doel heb aangemaakt niet meer kan verwijderen bij mijn primair adres. Bij de andere adressen is het geen probleem, maar bij mijn primair adres is en blijft het na jaren nog steeds onmogelijk.

Hoe moeilijk kan het zijn om deze optie aan te zetten/te programmeren?

Edit: Zie net dat mijn eerste vraag over dit probleem al bijna 4! jaar geleden is gesteld. Maar nooit een reactie vanuit Delta/Zeelandnet mogen ontvangen.
    Laatst bewerkt door Mauricevw; 28 Nov 2023, 06:51.

Zie hier het antwoord van Anton100 :

Zo'n anderhalf jaar geleden zijn er een 4-tal alias adressen verwijderd uit mijn hoofd account. Dit nadat ze helemaal gek van me werden en na het indienen van een officiƫle klacht.
    Blijkbaar moet iemand handmatig in verschillende databases wat veranderingen aanbrengen. Het feit dat ze aangeven dat het niet kan is kolder. Het kan wel, alleen hebben ze er even wat werk aan.

Alias verwijderen op het hoofd account - ZeelandNet Serviceforum
    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Nov 2023, 08:06.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Zie hier het antwoord van Anton100 :

Zo'n anderhalf jaar geleden zijn er een 4-tal alias adressen verwijderd uit mijn hoofd account. Dit nadat ze helemaal gek van me werden en na het indienen van een officiƫle klacht.
      Blijkbaar moet iemand handmatig in verschillende databases wat veranderingen aanbrengen. Het feit dat ze aangeven dat het niet kan is kolder. Het kan wel, alleen hebben ze er even wat werk aan.

Alias verwijderen op het hoofd account - ZeelandNet Serviceforum
      Die had ik niet gezien. Bedankt.

EDIT: Inmiddels contact gehad met de klantenservice en de backoffice kan de aliassen verwijderen.
      Laatst bewerkt door Mauricevw; 28 Nov 2023, 13:07.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X