Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alias verwijderen op het hoofd account

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alias verwijderen op het hoofd account

    Op dit moment heb ik 2 aliassen op mijn hoofdaccount, is er een manier om deze te verwijderen, aangezien via deze aliassen veel spam binnen komt

  • #2
    Nee, een alias verwijderen werkt alleen op een extra mailadres.

    Reageer


    • #3
      Dat is al jaren zo!
      Dat zou toch inmiddels opgelost moeten zijn?

      Wil je geen mail op die mailadressen ontvangen kan je een berichtregel in het Spamfilter dan wel in je mailprogramma maken.

      Reageer


      • #4
        Vandaag nog iemand aan de lijn gehad nav dezelfde vraag. Ik heb ook diverse aliassen onder mijn primaire adres en wil Ć©Ć©n daarvan verwijderen zodat een ander bestuurslid deze (na een x aantal weken) weer over kan nemen (ik ben nl uit het bestuur van de stichting gestapt). De persoon aan de lijn vertelde me dat het niet kon. Als ik het forum doorzoek werd deze vraag al gesteld in 2019 en toen werd er door de moderators gemeld dat er aan gewerkt werd. We zijn nu 4 jaar verder ...
        Ik kan zelfs mijn primaire adres niet verwijderen werd mij verteld, want dan zou ik mijn hele zeelandnet-account op moeten zeggen. Je zit er voor je leven aan vast lijkt het wel.

        Reageer


        • #5
          Dit zijn opties die horen bij zakelijk gebruik, met navenante kosten. Delta is een 'budget' provider, die zal dit soort opties niet toevoegen aan consumentenabonnementen zonder er geld voor te vragen. Niet op rekenen dus. Er is een wereld van opties om dit zelf te regelen, ook voor verenigingen etc. En nog voor zeer prettige prijzen ook.
          Laatst bewerkt door Koeba; 21 Sep 2023, 08:44.

          Reageer


          • #6
            Zo'n anderhalf jaar geleden zijn er een 4-tal alias adressen verwijderd uit mijn hoofd account. Dit nadat ze helemaal gek van me werden en na het indienen van een officiƫle klacht.
            Blijkbaar moet iemand handmatig in verschillende databases wat veranderingen aanbrengen. Het feit dat ze aangeven dat het niet kan is kolder. Het kan wel, alleen hebben ze er even wat werk aan.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door bimmersport
              Ben sinds deze maand een nieuwe Delta klant ....

              Delta maakt voor elke nieuwe klant een user account aangemaakt met een primair emailadres, zonder de klant te vragen wat hij/zij wil, en in mijn specifieke geval hebben ze daarin ook nog eens een spelfout hebben gemaakt, en ook weer zonder te vragen, is er een allias aangemaakt op het primaire emailadres maar dat terzijde .... waarschijnlijk is deze spelfout ook de oorzaak van het feit dat zowel van mijn primaire Delta mailadres als van allebei de andere Delta email adressen (zonder spelfouten overigensšŸ¤£) die ikzelf heb aangemaakt, geen mails kan ontvangen en versturen ondanks dat de delta mailserver instellingen correct zijn op geen enkel apparaat (een paar iPads, iPhones, laptops en PC geprobeerd maar nada ...) zie bijgevoegde screenshot van Outlook foutmelding.

              Dat ik hier niet blij mee ben (understatement maar ja) dat snap je ... maar na 4 of 5 keer ruim een uur in chat heb ik de hoop opgegeven dat het gebruik van de Delta emailcliƫnt nog ooit goedkomt en doorverwijzing aangemaakt naar een andere emailcliƫnt.

              Verder wil ik ASAP mijn Nokia glasvezelmodem in bridge modus zetten zodat ik mijn eigen router kan gaan gebruiken, een klantenservice medewerker die daarover onlangs sprak zei dat ze daar hard mee aan 't werk zijn omdat mogelijk te maken ..... als ik dan lees dat issues m.b.t. het kunnen verwijderen van aliassen uit het primaire emailadres al dateert uit 2019, geeft dat weinig hoop en vertrouwen dat Delta snel komt met de veel gevraagde bridge modus voor haar klanten
              Werkt het verzenden/ontvangen via webmail wel ?

              https://webmail.delta.nl/

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door bimmersport
                Ben sinds deze maand een nieuwe Delta klant ....

                Delta maakt voor elke nieuwe klant een user account aangemaakt met een primair emailadres, zonder de klant te vragen wat hij/zij wil, en in mijn specifieke geval hebben ze daarin ook nog eens een spelfout hebben gemaakt, en ook weer zonder te vragen, is er een allias aangemaakt op het primaire emailadres maar dat terzijde .... waarschijnlijk is deze spelfout ook de oorzaak van het feit dat zowel van mijn primaire Delta mailadres als van allebei de andere Delta email adressen (zonder spelfouten overigensšŸ¤£) die ikzelf heb aangemaakt, geen mails kan ontvangen en versturen ondanks dat de delta mailserver instellingen correct zijn op geen enkel apparaat (een paar iPads, iPhones, laptops en PC geprobeerd maar nada ...) zie bijgevoegde screenshot van Outlook foutmelding.

                Dat ik hier niet blij mee ben (understatement maar ja) dat snap je ... maar na 4 of 5 keer ruim een uur in chat heb ik de hoop opgegeven dat het gebruik van de Delta emailcliƫnt nog ooit goedkomt en doorverwijzing aangemaakt naar een andere emailcliƫnt.

                Verder wil ik ASAP mijn Nokia glasvezelmodem in bridge modus zetten zodat ik mijn eigen router kan gaan gebruiken, een klantenservice medewerker die daarover onlangs sprak zei dat ze daar hard mee aan 't werk zijn omdat mogelijk te maken ..... als ik dan lees dat issues m.b.t. het kunnen verwijderen van aliassen uit het primaire emailadres al dateert uit 2019, geeft dat weinig hoop en vertrouwen dat Delta snel komt met de veel gevraagde bridge modus voor haar klanten
                wat heeft dit te maken met de vraagsteller?

                Reageer


                • #9
                  Beste Anton100,
                  OnTopic: Mag ik vragen hoe (mail/brief?) en/of waar je die officiƫle klacht hebt ingediend? Bvd.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik neem aan via de Geschillencommissie?

                    https://www.delta.nl/klantenservice/klacht/




                    "Wij doen ons best om samen tot een oplossing te komen die tot tevredenheid stemt. Het kan zijn dat je het niet eens bent met deze oplossing. Als je er met ons niet uitkomt dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke partij. Zij geven consumenten een laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Alle informatie over het reglement, procedure en alle achtergrond vind je terug op de website van de Geschillencommissie.


                    Reageer


                    • #11
                      Met excuses, want ik zie nu pas dat je je tot Anton100 had gericht met je vraag en ik me er zomaar tegenaan bemoei šŸ˜³

                      Reageer


                      • #12
                        Geeft niks anomaly, maar je antwoord klopt. Op die manier kunnen je niet zomaar met een smoesje naar huis sturen en zullen ze wat mee moeten doen. In mijn geval heeft het gewerkt.
                        Eigenlijk te zot dat je het zover moet laten komen maar blijkbaar is het zo.
                        Laatst bewerkt door Anton100; 24 Sep 2023, 11:14.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X