Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta inzicht uit de lucht

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Is het juridisch wel done, om e.e.a zo maar te stoppen. Er is door consument voor geïnvesteerd. Men kan op zijn minst gelijkwaardig alternatief bieden. Wat nu aangeboden wordt is niet vergelijkbaar. Men kan thermostaat niet op afstand bedienen of instellen. Misschien procedure starten.

Reageer

Ben ook zeer verbaasd en teleurgesteld dat mijn thermostaat plotseling van een slimme thermostaat een domme thermostaat is geworden ( zelfs ook niet modulerend) Heb hierover delta gebeld die ook geen oplossing bieden. Alleen aangeven dat er veel alternatieven op de markt zijn die wel slim zijn. Ik heb destijds mijn Honeywell thermostaat ( overigens wel modulerend) ingeleverd voor de delta thermostaat. Ik kan de gateway ook niet meer gebruiken en kan op mijn delta alleen achteraf inzien wat mijn verbruik is. Ik hoop dat delta in ziet dat ze met een betere oplossing moeten komen naar hun klanten ( misschien thermostaat aanbieden met korting en beter inzicht in het realtime verbruik)

Reageer

Wedden dat ze dat in de voorwaarden dichtgekit hebben? Dat ze niet verplicht zijn om....en dat ze de gratis dienst op elk moment mogen stopzetten? Er is een dunne lijn tussen 'netjes' en 'verplicht'.

Reageer

Delta Energie levert nu een nieuwe slimme thermostaat :

Tado° slimme thermostaat starterkit V3+ bedraad

Productbeschrijving

Met de tado° slimme thermostaat starterkit V3+ krijg je inzicht in je verbruik. Zo krijg je meer wooncomfort én bespaar je op je energierekening. Tot wel 15%*! Ook is het mogelijk om kamers los van elkaar te bedienen en met het verwarmingsalgoritme, rekent de slimme thermostaat uit hoeveel jij maximaal kunt besparen.

Een verbeterde thermostaatinterface en de nieuwe slimme schema’s in de app maken je verwarming beheren nog makkelijker. Hij stuurt bijvoorbeeld je verwarming aan op basis van je locatie en verwarmt alleen als je thuis bent. Alle nieuwe producten van tado° ondersteunen platformen zoals Apple HomeKit, Google Home, Amazon Echo en IFTTT. Stel de kit in zoals jij wilt, bestuur het systeem met je stem en verbind met applicaties en slimme apparaten.
          Goed om te weten
          • Deze tado° slimme thermostaat V3+ is met draad.
          • Deze starterkit bestaat uit: Een slimme thermostaat met handleiding, internetbridge, USB-kabel, stekker, ethernetkabel, bevestigingsschroeven, kleefstrips, stickers om te kabels te markeren en 3 AAA-batterijen.
          Besparen met een slimme thermostaat

In een gemiddelde woning met bewoners die hun huis nog niet bewust zuinig verwarmen, kan een slimme thermostaat 15% besparen aan gas voor verwarming (bron: Milieu Centraal).

https://shop.deltaenergie.nl/producten/2
          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door driepinter; 5 Jul 2024, 10:44.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Delta levert nu een nieuwe slimme thermostaat :

https://shop.deltaenergie.nl/producten/2

Blijkbaar moet je ingelogd zijn om de link te kunnen lezen
            Niet dat ik wilde bestellen... ik was gewoon nieuwsgierig

Reageer

Ai, bericht is weer aangemerkt als potentiële spam dus verdwenen.

Jeroen Kun je dit aub oplossen.
              Laatst bewerkt door driepinter; 5 Jul 2024, 11:21.

Reageer

Mijn quote (met je link) heeft het (nog?) wel overleefd 😋😇
                Vreemd dat ze hun eigen product als spam zien.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X