Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta inzicht uit de lucht

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Is het juridisch wel done, om e.e.a zo maar te stoppen. Er is door consument voor geïnvesteerd. Men kan op zijn minst gelijkwaardig alternatief bieden. Wat nu aangeboden wordt is niet vergelijkbaar. Men kan thermostaat niet op afstand bedienen of instellen. Misschien procedure starten.

    Reageer


    • #17
      Ben ook zeer verbaasd en teleurgesteld dat mijn thermostaat plotseling van een slimme thermostaat een domme thermostaat is geworden ( zelfs ook niet modulerend) Heb hierover delta gebeld die ook geen oplossing bieden. Alleen aangeven dat er veel alternatieven op de markt zijn die wel slim zijn. Ik heb destijds mijn Honeywell thermostaat ( overigens wel modulerend) ingeleverd voor de delta thermostaat. Ik kan de gateway ook niet meer gebruiken en kan op mijn delta alleen achteraf inzien wat mijn verbruik is. Ik hoop dat delta in ziet dat ze met een betere oplossing moeten komen naar hun klanten ( misschien thermostaat aanbieden met korting en beter inzicht in het realtime verbruik)

      Reageer


      • #18
        Wedden dat ze dat in de voorwaarden dichtgekit hebben? Dat ze niet verplicht zijn om....en dat ze de gratis dienst op elk moment mogen stopzetten? Er is een dunne lijn tussen 'netjes' en 'verplicht'.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X