Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mini-gateway connectie probleem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mini-gateway connectie probleem

    Ik heb een mini-gateway om mijn data van mijn slimme meter uit te lezen.
    Nu kan ik geen connectie meer krijgen.
    Doorloop de stappen van de handleiding maar na het verbinden met wifi maakt deze kort connectie met de router.
    Na een paar minuten gaat de gateway ofline.

    ook meerdere malen geprobeerd na een reset met een andere router naast de slimme meter maar dan heb ik hetzelfde probleem.
    het lampje blijft snel knipperen. Er is wel en connectie zichtbaar in deze andere router.

    heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
  • 4 Reacties

  • #2
    Hallo Kcirtaprm, welkom op het forum

    Storingen of problemen met de mini gateway worden tegenwoordig afgehandeld door DELTA Energie. Die gegevens kan ik niet meer inzien. Je kan het beste even contact opnemen met DELTA Energie via 0118 - 22 55 00 als je dat nog niet gedaan hebt.

    Wanneer er mensen zijn die tips hebben, dan mogen die uiteraard wel hier gepost worden
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik heb het zelfde probleem.
      Na ongeveer een minuut wordt de verbinding verbroken en verschijnt de volgende mededeling op het scherm:


      Momenteel is er geen actueel verbruik beschikbaar, controleer of uw mini-gateway nog verbonden is. Indien dit probleem blijft aanhouden neemt u dan contact op met onze klantenservice.

      Na verversen van het scherm is er weer verbinding maar die valt kort daarna weer uit.
      Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

      Reageer


      • #4
        Helaas, deze pagina is niet gevonden

        Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

        Reageer


        • #5
          Ik heb een bericht gestuurd naar de Klantenservice maar bij mij werkt het inmiddels weer.
          Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

          Reageer

          • Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X