Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mini-gateway connectie probleem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mini-gateway connectie probleem

    Ik heb een mini-gateway om mijn data van mijn slimme meter uit te lezen.
    Nu kan ik geen connectie meer krijgen.
    Doorloop de stappen van de handleiding maar na het verbinden met wifi maakt deze kort connectie met de router.
    Na een paar minuten gaat de gateway ofline.

    ook meerdere malen geprobeerd na een reset met een andere router naast de slimme meter maar dan heb ik hetzelfde probleem.
    het lampje blijft snel knipperen. Er is wel en connectie zichtbaar in deze andere router.

    heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

  • #2
    Hallo Kcirtaprm, welkom op het forum

    Storingen of problemen met de mini gateway worden tegenwoordig afgehandeld door DELTA Energie. Die gegevens kan ik niet meer inzien. Je kan het beste even contact opnemen met DELTA Energie via 0118 - 22 55 00 als je dat nog niet gedaan hebt.

    Wanneer er mensen zijn die tips hebben, dan mogen die uiteraard wel hier gepost worden
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik heb het zelfde probleem.
      Na ongeveer een minuut wordt de verbinding verbroken en verschijnt de volgende mededeling op het scherm:


      Momenteel is er geen actueel verbruik beschikbaar, controleer of uw mini-gateway nog verbonden is. Indien dit probleem blijft aanhouden neemt u dan contact op met onze klantenservice.

      Na verversen van het scherm is er weer verbinding maar die valt kort daarna weer uit.
      Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

      Reageer


      • #4
        Na klikken op de verwijzing naar de “klantenservice” verschijnt een pagina met de mededeling: Helaas, deze pagina is niet gevonden

        Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

        Reageer


        • #5
          Ik heb een bericht gestuurd naar de Klantenservice maar bij mij werkt het inmiddels weer.
          Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

          Reageer


          • #6
            Ik heb hetzelfde probleem. Sinds september is het uitgevallen en we krijgen het niet terug. Klantenservice internet zegt: het is een Delta energie probleem. Delta energie zegt: ja het zit in de computer dus moet je bij Internet zijn. Ik denk dat ik moet inloggen in de fythSmartplay netwerk klopt dat? Als ik dat doe kom ik nog niet verder meestal krijg ik een netwerkwissel en zit ik op me eigen wifi netwerk

            Reageer


            • #7
              Bij mij inmiddels al 2 stuk ik heb het opgegeven is gewoon een waardeloos apparaat, kan er wel weer 1 aanvragen maar hoelang gaat die mee?
              Lijkt me aan delta om eens een goed apparaat op de markt te brengen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door acj.dejonge Bekijk bericht
                Lijkt me aan delta om eens een goed apparaat op de markt te brengen
                Wat bedoel je met 'stuk'?
                Delta doet geen zaken meer met de betreffende leverancier ivm, zoals zij aangeeft, onbetrouwbare leveringstijden.
                Ongetwijfeld zal het ook met deze problematiek te maken hebben.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Dit heeft bij mij vanaf het begin altijd feilloos gewerkt, https://www.delta.nl/files/2016-06/h...ltainzicht.pdf

                  Ik heb er al jaren niet naar om hoeven te kijken. (misschien heb ik geluk gehad)

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                    Dit heeft bij mij vanaf het begin altijd feilloos gewerkt
                    ... voor zover Delta (lees: dataserver) deze service beschikbaar/online heeft (had daar wel wat problemen mee).
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 dagen geleden.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X