Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta inzicht heractiveren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta inzicht heractiveren

    Beste,
    Ik heb een slimme meter gekregen en ik heb vanuit mijn vorige woning het delta gateway meegenomen naar mijn nieuwe huidige woning. Delta inzicht heeft gewerkt in vorige woning maar als ik hem nu aansluit in de nieuwe woning dan is, en blijft, de status "Inactief" . Lampje knipperde na het instellen van de WiFi. Alle stappen gevolgd volgens de handleiding.

    Volgens 'Mijn Delta' is er geen delta inzicht mogelijk op mijn adres, maar dat is niet zo! Met de nieuwe meter en gasmeter kan dit wel!

    Graag oplossen zodat ik energie kan gaan besparen (doel van het apparaat toch? ).


  • #2
    Beste ericst,

    Kan je ons een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem. Dan kunnen we dit voor je nazien.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Reageer


    • #3
      Een email is gestuurd

      Reageer


      • #4
        In de emails is overeen gekomen om een nieuw exemplaar te sturen.
        ??In de emails is overeen gekomen om een nieuw exemplaar te sturen. Hij zou al 10 werkdagen geleden verzonden moeten zijn maar dat is nog steeds niet gebeurd. Ik wacht nog steeds op het pakketje.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X