Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ZeelandNet wachtwoord wijzigen via MijnDelta ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ZeelandNet wachtwoord wijzigen via MijnDelta ?

    Hoe pas je via mijn Delta , je eigen Zeelandnet wachtwoord aan omdat dit gehackt blijkt te zijn ? ( de vroegere pip )

  • #2
    inloggen bij Delta.nl en dan kiezen voor Zeelandnet account.
    en als je dat dan doet, dan vind je nog niet wat je zoekt
    wel vreemd, hoor

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Harold
      hoe pas je via mijn Delta , je eigen Zeelandnet wachtwoord aan omdat dit gehackt blijkt te zijn ? ( de vroegere pip )
      Inloggen bij MijnDelta, dan rechts boven op de inlognaam klikken, in de pop-up kiezen "beheer accountgegevens"
      In het nieuwe venster kunt u oa. uw wachtwoord wijzigen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
        Oorspronkelijk gepost door Harold
        hoe pas je via mijn Delta , je eigen Zeelandnet wachtwoord aan omdat dit gehackt blijkt te zijn ? ( de vroegere pip )
        Inloggen bij MijnDelta, dan rechts boven op de inlognaam klikken, in de pop-up kiezen "beheer accountgegevens"
        In het nieuwe venster kunt u oa. uw wachtwoord wijzigen.
        ja, alleen gaat dat over het wachtwoord van het Zeelandnet-emailaccount.
        er is ook nog zoiets als www.Zeelandnet.nl
        en waar wijzig je daar dan je wachtwoord van ??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
          Oorspronkelijk gepost door Harold
          hoe pas je via mijn Delta , je eigen Zeelandnet wachtwoord aan omdat dit gehackt blijkt te zijn ? ( de vroegere pip )
          Inloggen bij MijnDelta, dan rechts boven op de inlognaam klikken, in de pop-up kiezen "beheer accountgegevens"
          In het nieuwe venster kunt u oa. uw wachtwoord wijzigen.
          Is het zelfde wachtwoord.

          ja, alleen gaat dat over het wachtwoord van het Zeelandnet-emailaccount.
          er is ook nog zoiets als www.Zeelandnet.nl
          en waar wijzig je daar dan je wachtwoord van ??

          Reageer


          • #6
            is wel lekker duidelijk

            Reageer


            • #7
              Het wachtwoord van je zeelandnet account en primaire emailadres kun je niet zomaar wijzigen:
              Kan ik mijn inlognaam/primair e-mailadres van ZeelandNet aanpassen?

              Antwoord:
              Het primaire e-mailadres (inlognaam) wordt alleen in uitzonderlijke situaties aangepast zoals echtscheiding of overlijden.
              Uw inlognaam is verwerkt in meerdere onderliggende systemen en bij aanpassing van uw inlognaam vervallen alle accounts die daar aan gekoppeld zijn (zoals prikbord advertenties, people-website, huidige e-mailbox). Al uw opgeslagen e-mails op dit hoofdaccount gaan verloren.

              Hoe weet je overigens dat je gehackt bent of krijg je emails die door jezelf verzonden lijken te zijn?

              Reageer


              • #8
                Hier staat ook nog wat info :

                https://www.zeelandnet.nl/wachtwoord/vergeten

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X