Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

pip

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Hallo Sandra,

Dit heb ik ook al geprobeerd om er op die manier in te komen maar tevergeefs.
    Deze gebruik ik dus wel voor Delta.

Reageer

Hallo Gijspepi,

Is het inmiddels gelukt?

Reageer

Sorry dat ik niet eerder een reactie heb gegeven maar ik heb een mail gehad van de afdeling zakelijk die wat mail adressen hebben verwijderd en doorgegeven hebben welke in gebruik zijn.
        Vanavond getest, (was het vergeten maar door je reactie een herinnering) en het lukt gelukkig al is het wat omslachtig dat ik prive en zakelijk apart moet inloggen.

Ik kan in ieder geval alles weer zien en doen alleen hoop ik dat het dataverbruik later er weer bijgezet gaat worden.

Iedereen hartelijk dank voor de hulp

Reageer

Geen probleem.
          Qua dataverbruik zijn we nog mee bezig om het te implementeren in MijnDELTA.

(Zou je nog op het juiste antwoord willen drukken zodat we het topic kunnen afsluiten.)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ferry
            Geen probleem.
            Qua dataverbruik zijn we nog mee bezig om het te implementeren in MijnDELTA.

(Zou je nog op het juiste antwoord willen drukken zodat we het topic kunnen afsluiten.)
            Een mooi woord ..implementeren..maar wanneer gaat alles werken?
            Het is nu al een tijdje live dus zou je mogen verwachten dat alles getest is en ge-update.

Reageer

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X