Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

pip

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • pip

    Beste hulpverleners,

    Als ik op zoek ga naar de pip en dit na eindelijk gevonden heb krijg ik een foutmelding ;
    Uw gegevens zijn niet of beperkt inzichtelijk. Raadpleeg onze klantenservice pagina voor meer informatie

    Het enige wat ik kan zien is welk abonnement ik heb maar verder ook niet veel, dataverbruik highwinds - email adressen - hoever ik in de periode zit helemaal niets ?
    Doe ik iets fout want echt makkelijk werken is het voor mij zo niet meer.

    Bedankt alvast voor de hulp.

  • #2
    Hallo gijspepi,

    Kan het zijn dat iemand anders voor jou de nota's betaald?
    Dan is door dit kenmerk in ons systeem het account inderdaad beperkt inzichtelijk.

    Dataverbruik highwinds is sowieso niet te zien in het MijnDELTA account.

    Wat ik je adviseer is:
    Maak een account aan voor alleen de multimedia diensten. Dan krijg je deze melding niet.
    Dit doe je door een account aan te maken via deze pagina. Maak ik dit account aan met een ander emailadres en telefoonnummer dan je hebt gebruikt bij het eerste account.
    Sla het koppelen aan het klantnummer van DELTA over en koppel het account dus alleen aan het relatienummer van ZeelandNet.

    Reageer


    • #3
      Hallo Linda,
      Bedankt voor je reply en ik ben het gaan proberen.

      Niet helemaal goed gegaan hoor want ik krijg steeds de foutmelding dat inlognaam al in gebruik is.
      Heb wel een ander email adres en telefoonnummer in kunnen voeren maar als ik via de binnengekomen mail ga inloggen kom ik niet verder.
      Ben nu ook voor 24 uur geblokkeerd vanwege iets teveel pogingen :8

      Reageer


      • #4
        Ow ja het klopt want ik zit als particulier in mijn pip en zie gas/water/licht en zo maar het internet is een zakelijk alles in 1 abonnement.
        Hier zal het probleem wel in zitten ben ik bang voor.....

        Reageer


        • #5
          Dan gaat het niet lukken.
          Je kunt een nieuw account aanmaken met allemaal nieuwe gegevens.
          Dus:
          -een andere gebruikersnaam
          -een ander emailadres
          -een ander telefoonnummer
          Als dit gelukt is, dan ontvang je een email om het account te activeren.
          Na het drukken op deze link, koppel je alleen het relatienummer van ZeelandNet, dus niet het nummer van DELTA dat begint met een K.

          Reageer


          • #6
            Ik kan helaas geen nieuw account meer aanmaken daar mijn mail adressen op zijn en ik geen nieuwe aan kan maken.

            Dus allemaal nieuwe gegevens heb ik helaas niet meer maar ik had via de link een nieuw account aangemaakt met allemaal nieuwe gegevens.
            Mail gehad om account te activeren kreeg ik de mogelijkheid om in te loggen en daar ging het mis.
            Ik kreeg geen mogelijkheid om mijn relatienummer in te voeren.

            Wel kwam ik een link tegen om het klantnummer te koppelen maar dit heb ik niet gedaan.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door gijspepi
              Ik kan helaas geen nieuw account meer aanmaken daar mijn mail adressen op zijn en ik geen nieuwe aan kan maken.

              Dus allemaal nieuwe gegevens heb ik helaas niet meer maar ik had via de link een nieuw account aangemaakt met allemaal nieuwe gegevens.
              Mail gehad om account te activeren kreeg ik de mogelijkheid om in te loggen en daar ging het mis.
              Ik kreeg geen mogelijkheid om mijn relatienummer in te voeren.

              Wel kwam ik een link tegen om het klantnummer te koppelen maar dit heb ik niet gedaan.

              Reageer


              • #8
                Waarschijnlijk zal dan een alias ook wel werken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door gijspepi
                  Ik kan helaas geen nieuw account meer aanmaken daar mijn mail adressen op zijn en ik geen nieuwe aan kan maken.

                  Dus allemaal nieuwe gegevens heb ik helaas niet meer maar ik had via de link een nieuw account aangemaakt met allemaal nieuwe gegevens.
                  Mail gehad om account te activeren kreeg ik de mogelijkheid om in te loggen en daar ging het mis.
                  Ik kreeg geen mogelijkheid om mijn relatienummer in te voeren.

                  Wel kwam ik een link tegen om het klantnummer te koppelen maar dit heb ik niet gedaan.
                  Ik die betreffende link kun je het relatienummer van ZeelandNet invoeren

                  Reageer


                  • #10
                    Wederom een poging achter de rug maar ik kreeg de foutmelding van blokkade van 24 uur die er nog niet op zit.
                    Kreeg overigens niet de link meer maar 2 opties die ik kon kiezen.

                    Nu maar hopen dat de inloggegevens die ik nu gebruikt heb nog goed blijven tot vanavond zodat ik het weer kan proberen.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Hallo Linda,

                        Wil best een print screen naar je sturen maar waar kan ik die naartoe sturen ?

                        Weer 2 keer in proberen te loggen en durf niet meer vanwege de volgende 24 uur

                        Via de link inloggen uit het topic geeft aan dat ik al ingelogd ben en verder krijg ik een foutmelding dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.

                        Reageer


                        • #13
                          Hallo gijspepi,

                          Wil je de printscreen, je relatienummer, adres gegevens en een link naar dit forum bericht zou erg prettig zijn, mailen naar [email protected].
                          Wij gaan dan met je meekijken en een oplossing aandragen.

                          Reageer


                          • #14
                            Prima Sandra,

                            Bedankt voor je reply en ik ga er voor zorgdragen

                            Reageer


                            • #15
                              Hallo Gijspepi,

                              Ik heb het bericht ontvangen en doorgezet naar de juiste afdeling.
                              Een tip. In de printscreen gebruik je dezelfde gebruikersnaam als de inlog gegevens voor MijnDELTA. Wil je daar je hoofdaccount van de Zeelandnet webmail eens plaatsen en het wachtwoord wat daarbij hoort (ik gebruik bewust geen e-mailadres in mijn tekst voor je privacy). Lukt het op deze manier op de gegevens te koppelen?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X