Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat is de webruimte voor een people site

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Niet alle abonnementen hebben evenveel ruimte. Sommige abonnementen hebben bv. maar 5mb
    De Webmaster heeft je er toch attent op gemaakt en de link heb ik vervolgens aangedragen.

Misschien dat ZeelandNet de klanten met incourante abonnementen nog eens een aanbieding ( Dikke Deal) kan/wil doen.
    Dan heb je een financieel voordeel en een modern abonnement.

Of zou het niet verhoogd geworden zijn een soort onmoedigingsbeleid zijn, TimH?
    We zien zo'n dat verschil nu toch ook bij de mailgrootte en downloadquota van de langzamere abonnementen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
      Heb je geen antwoord gekregen via deze link? (Daar waar Jeroen ook naar op zoek was) http://www.zeelandnet.nl/people/vrag...problemen.html

Daarnaast is het jammer dat je overweegt alles op te zeggen omdat een klein onderdeeltje niet goed voor je werkt. Onze Klantenservice ondersteunt deze zaken inderdaad niet, wel het werkend krijgen van een internetverbinding, televisie en telefonie en dergelijke. Uiteraard is het wel zo dat als je het antwoord niet kan krijgen, dit wel uitgezet moet worden bij de betreffende partijen. Ik ga dit voor je uitzoeken want ik ben ook benieuwd naar de oplossing!
      1. Het probleem (en daar is erg veel tijd in gaan zitten en dus geen bagatel) is niet onderkend.
      Het was 20 mb, in het begin (Hoe zou ik er anders 17 mb op hebben gekregen???)
      2. Ik ben doorverwezen door de helpdesk naar de webmaster. Deze mailde mij terug: "je webruimte is vol"
      Daar kon ik het mee doen. Op een tweede mail van mij werd helemaal niet meer gereageerd.
      3. Zeelandnet heeft de toegewezen 20 mb terug gebracht naar 5 mb, waar de abonnement houder nooit iets van gehoord heeft.
      4. Wat heb ik aan een abonnement waar ik niet kan zien hoeveel webruimte ik heb en dat ik daar via via achter moet komen ??
      5. Kan de helpdesk niet even controleren of er inderdaad 5 mb is toegewezen aan een klant? en als deze dat niet kan, moet het voor een webmaster toch een koud kunstje zijn?

In 5 regels aangegeven wat mij 4 weken speurwerk heeft gekost met een niet werkende site, waar we niets mee konden doen en waar we de oorzaak niet kenden.

Voor mij is dit de laatste reactie van mij.

Reageer

Hallo chrishr,

Vervelend dat je dit zo ervaart.
        Ik heb dit topic nogmaals bij de webmaster voorgelegd. Hij kan je verder uitleg geven.

Des ondanks wens ik je een fijne jaarwisseling!

Reageer

De webruimte die bij jouw abonnement hoort is 20 Mb Chrishr. Ik heb je vraag doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zij kunnen wel zien wat er precies mis is met je people site. Zelf kan ik dit niet (meer).

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X