Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat is de webruimte voor een people site

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat is de webruimte voor een people site

    Ik heb problemen met de toegewezen weg ruimte en dit al een aantal keren aangegeven maar er komt maar geen oplossing.
    Het gaat op people.zeelandnet.nl/capmo/
    In mijn ftp programma geeft het uploaden een foutmelding 552 STOR denied, wat duidt op een volle webruimte.
    Echter het ftp programma geeft ook aan wat de ruimte is, wat er op staat en wat er nog bij kan.
    Dit is: gebruikt 12.00 mb, beschikbaar 5.00 mb. De toegewezen ruimte is dus 5 mb in plaats van 20 mb.
    Ik heb dit al een aantal keren aangekaart maar ik krijg geen antwoord, allen dat de schijf vol is en dat is wel erg logisch als we 12 mb op een schijf van 5 mb hebben staan.
    Ik hoop dan ook dat jullie dit probleem serieus nemen en de ruimte weer op 20 mb zetten..
    Zo niet, zullen wij genoodzaakt zijn ergens anders webruimte te nemen.
    Met vriendelijke groet
    N Heertjes, *verwijderd door moderator*

  • #2
    ik begrijp dit een beetje anders
    gebruikt 12, beschikbaar 5, maakt een totaal van 17.
    want als de toegewezen ruimte 5 zou zijn, dan krijg je er nooit geen 12 op.
    17 is nog steeds geen 20, maar daar zou overhead in kunnen zitten.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      ik begrijp dit een beetje anders
      gebruikt 12, beschikbaar 5, maakt een totaal van 17.
      want als de toegewezen ruimte 5 zou zijn, dan krijg je er nooit geen 12 op.
      17 is nog steeds geen 20, maar daar zou overhead in kunnen zitten.
      Bedankt voor je reactie :-)
      Helaas is het wel zo. Op het moment dat wij de eerste keer een upload deden was de ruimte wel degelijk 20mb.
      Wat er gebeurd is weet ik niet, maar de ruimte is daarna pas verkleind tot 5 mb. En er zit geen overhead op, geen verborgen bestanden en geen andere directories met inhoud.
      Het probleem ligt echt bij zeelandnet en die zeggen constant wat jij nu ook beweert, wat uiteraard logisch is, maar helaas niet deze situatie is.

      Reageer


      • #4
        Maak een copy van de site
        verwijder deze
        kijk hoeveel ruimte er op de server is
        kijk hoe groot de site is "bestand " wat je verstuurd

        Hopelijk geeft dit je wat duidelijkheid.

        Reageer


        • #5
          Zojuist met Filezilla geprobeerd. Geen enkel probleem.

          'k Zou het net iets anders doen als @maiden;
          Kopieer eerst alle bestanden naar een map op je pc van de server.
          Verwijder dan pas alle bestanden op de server uit de map www
          De geteste nieuwe versie op de eigen pc zou ik daarna pas in zijn geheel uploaden naar de map www.

          Reageer


          • #6
            Niet alle abonnementen hebben evenveel ruimte. Sommige abonnementen hebben bv. maar 5mb

            Reageer


            • #7
              ja, ongetwijfeld.
              maar waar staat dat ??
              na 20 min. zoeken heb ik het opgegeven

              Reageer


              • #8
                Het staat in ieder geval niet meer op Zeelandnet.nl mogelijk op Delta.nl, maar die site ken ik minder goed

                Reageer


                • #9
                  Aha.
                  Even gezocht in de Klantenservice:
                  Hoeveel ruimte heb ik op mijn people site?
                  Het budget 384 en budget 512 abonnement heeft maximaal 5 mb schijfruimte.
                  Alle andere abonnementen hebben 20 mb tot hun beschikking. Wanneer u daar boven komt zal het uploaden automatisch stoppen.

                  Staat hier, Jeroen: http://www.zeelandnet.nl/people/vrag...problemen.html

                  Dus als het abonnement van @chishr een budget 384of een budget 512 kan het kloppen.

                  Reageer


                  • #10
                    Nog nooit van dat budget 384 of budget 512 gehoord....!?
                    Heeft dit verband met bv je basis, premium etc abonnement?
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus
                      Nog nooit van dat budget 384 of budget 512 gehoord....!?
                      Heeft dit verband met bv je basis, premium etc abonnement?
                      Dat zullen vast oude, niet meer af te sluiten abonnementen zijn!

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi Mederwerkers van zeelandnet De webcam van het glazen huis in Koudekerke loop steeds vast willen jullie het probleem op lossen AUB

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door hoi
                          Hoi Mederwerkers van zeelandnet De webcam van het glazen huis in Koudekerke loop steeds vast willen jullie het probleem op lossen AUB
                          Hallo hoi, welkom op het forum.

                          Je stelt je vraag in een topic over web ruimte....
                          Los van het feit of Zeelandnet iets aan die webcam kan doen, kun je daar beter een nieuw topic voor openen!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Zojuist met Filezilla geprobeerd. Geen enkel probleem.

                            'k Zou het net iets anders doen als @maiden;
                            Kopieer eerst alle bestanden naar een map op je pc van de server.
                            Verwijder dan pas alle bestanden op de server uit de map www
                            De geteste nieuwe versie op de eigen pc zou ik daarna pas in zijn geheel uploaden naar de map www.
                            Helaas.
                            Toen ik dat gedaan had was pas helemaal duidelijk de de webruimte, zoals al aangegeven, 5 mb groot is.
                            site werkt nu helemaal niet meer. Hij is 16 mb groot dus dat gaat nooit passen.

                            Wat ik wel erg waardeloos vindt is dat niemand bij zeelandnet mij antwoord op mijn vraag geeft.
                            Alle telefoontjes naar de helpdesk, mail naar de webmaster, niemand geeft antwoord op de vraag hoeveel webruimte is toegewezen. Ook in de voorwaarden van het abonnement staat dit niet aangegeven, althans ik heb het niet kunnen vinden.
                            Je wordt van het kastje naar de muur verwezen en weer terug.
                            Ik denk dan ook dat ik mijn 2 abonnementen ga opzeggen (ja twee) en heel zeelandnet eruit ga gooien.
                            De kennis van de helpdesk is blijkbaar minimaal, of ze hebben gewoon geen zin om zoiets even na te kijken. Dat geldt ook voor de webmaster trouwens. Erg slecht voor een provider die zich erg goed vindt.

                            Reageer


                            • #15
                              Heb je geen antwoord gekregen via deze link? (Daar waar Jeroen ook naar op zoek was) http://www.zeelandnet.nl/people/vrag...problemen.html

                              Daarnaast is het jammer dat je overweegt alles op te zeggen omdat een klein onderdeeltje niet goed voor je werkt. Onze Klantenservice ondersteunt deze zaken inderdaad niet, wel het werkend krijgen van een internetverbinding, televisie en telefonie en dergelijke. Uiteraard is het wel zo dat als je het antwoord niet kan krijgen, dit wel uitgezet moet worden bij de betreffende partijen. Ik ga dit voor je uitzoeken want ik ben ook benieuwd naar de oplossing!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X