Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Multimediadiensten vanaf nu ook te beheren in MijnDELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Inderdaad ,wederom geen communicatie naar je klanten, wat er gaat [is] veranderd.
    En ja waar waar is de PIP pagina gebleven??
    Kan nu niet zien hoeveel data ik al verbruikt heb.

Reageer

De PiP mocht al wel eens opgepoetst worden, het logo en de indeling waren nog uit de vorige eeuw

Dat gezegd hebbend: ik kom op https://mijn.delta.nl/fout nadat er kort 'access rights validated' in de titel stond, en er heel lang niets gebeurde... [img]571b4a68-08ba-4069-91a3-d890af4a6ae9.png[/img]

Reageer

Nogmaals eens gecontroleerd:alles blijft ontzettend traag .
        Zal wel weer opgelost worden, misschien volgend jaar.:?
        En de PIP pagina is voor mij nog steeds niet te vinden.
        Gewoon door blijven downloaden maar, er is blijkbaar geen limiet meer.
        Dus ook geen waarschuwing meer :U heeft U download limiet bereikt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door polleke1234
          De oude PIP-pagina is er ook niet meer. Gegevens zijn nu via Mijn Delta in te zien. Je data-verbruik word daar overigens (vooralsnog) niet meer vermeld!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
            Oorspronkelijk gepost door polleke1234
            Goed dat er NIET gecommuniceerd wordt naar de klanten, en waarom is alles NIET in keer goed werkend.?

We doen maar iets ,en de klant moet maar afwachten of alles in een keer werkt.
            Is er niet eens iets van een proefversie uitgetest ?????

De oude PIP-pagina is er ook niet meer. Gegevens zijn nu via Mijn Delta in te zien. Je data-verbruik word daar overigens (vooralsnog) niet meer vermeld!

Reageer

Uiteraard is er vooraf uitvoerig getest, maar bij livegang is gebleken dat een aantal functies niet / niet goed werken.
              Om deze reden wordt nu aan een update gewerkt en alle functies die nu missen worden besproken hiervoor.
              Excuses voor het ongemak hierin.

Reageer

Oke, succes en sterkte verder

Reageer

Is de oude Pip al bereikbaar in de nieuwe Multimediadiensten ?? Ik wil graag mijn spamfilter terug...!!!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                    Is de oude Pip al bereikbaar in de nieuwe Multimediadiensten ?? Ik wil graag mijn spamfilter terug...!!!!
                    Je kan inloggen via MijnDELTA en daar staat een link, onder 'Mijn producten' en dan 'TV & Internet/Alles-in-1', naar het oude portaal voor de instellingen van het Spamfilter.
                    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                      Je kan inloggen via MijnDELTA en daar staat een link, onder 'Mijn producten' en dan 'TV & Internet/Alles-in-1', naar het oude portaal voor de instellingen van het Spamfilter.
                      Complete onzin.
                      Als je op de link klikt zie je dit.....Binnenkort beheert u hier uw E-mailscan, Spamfilter en Surffilter..
                      Het is er dus nog niet.

Reageer

Kijk maar even in dit topic bij het screenshot van Mapje....
                        Waarom zou ik een alternatief bieden als dat nog niet werkt? Heb het zelfs eerst nog even getest voordat ik de post heb gemaakt. Het is dus gewoon beschikbaar. Wel even verder lezen....

Reageer

Kijk maar even in dit topic bij het screenshot van Mapje....
                          Waarom zou ik een alternatief bieden als dat nog niet werkt? Heb het zelfs eerst nog even getest voordat ik de post heb gemaakt. Het is dus gewoon beschikbaar. Wel even verder lezen....
                          Ja een workaround, maar in mijn delta werkt het nog niet.
                          Als alternatief zal het best werken, maar ik neem aan dat het niet de bedoeling is.
                          Conclusie..mijn delta is nog niet af.

Reageer

Het ging er in dit geval ook niet om of MijnDELTA al af is of niet, het ging erom hoe het Spamfilter benaderd kon worden zodat er instellingen aangepast kunnen worden.

Reageer

Het ging er in dit geval ook niet om of MijnDELTA al af is of niet, het ging erom hoe het Spamfilter benaderd kon worden zodat er instellingen aangepast kunnen worden.
                              Je hebt helemaal gelijk.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door adje
                                Complete onzin.
                                Als je op de link klikt zie je dit.....Binnenkort beheert u hier uw E-mailscan, Spamfilter en Surffilter..
                                Het is er dus nog niet.
                                Wel even volledig zijn adje. Er staat namelijk achter: Wilt u een instelling van uw beveiligingsdienst aanpassen? Dit doet u nu nog eenvoudig via uw Persoonlijke informatie Pagina (PiP).

En dan kom je gewoon bij het spamfilter op de "oude" PiP.

Wat MatthijsL zegt klopt dus gewoon.

[img]b4e80395-9f2a-4b8c-be77-243d05f09cc7.png[/img]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X