Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Multimediadiensten vanaf nu ook te beheren in MijnDELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Multimediadiensten vanaf nu ook te beheren in MijnDELTA

    [h1] Multimediadiensten vanaf nu ook te beheren in MijnDELTA[/h1]


    [h2]Wat is er nieuw?[/h2]

    Om het voor jou zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we een drietal topics aangemaakt waar je informatie kunt vinden en vragen kunt stellen. Dit zijn de topics:
    • Inloggen, account aanmaken en wachtwoord
    • Het DELTA account koppelen
    • Nota


    [h3]Multimediadiensten[/h3]
    Dat je de energieproducten kon terug vinden in MijnDELTA wist je waarschijnlijk al. Nieuw zijn de mulitmediadiensten. Hieronder zie je in een notendop waar je terecht kunt voor jouw multimediadiensten.

    Waar vind je je internet en telefonie producten?Waar vind je de E-mailadressen?
    Via het menu aan de linkerkant kun je klikken op 'Zelf regelen'. Er volgt een nieuw menu. Klik hier op 'E-mailadressen beheren'.

    [img]6504a60a-62d1-43a1-bb32-f187e752c700.png[/img]

    Achter je e-mailadressen vind je onderstaande opties terug:
    • Mailbox legen: klik op prullenbak
    • E-mail doorsturen: klik op pijl
    • Wachtwoord wijzigen: klik op het slot
    • E-mailadres verwijderen: klik op het kruisje

    [img]58678821-29a0-424f-afe6-e6226ea0f40d.png[/img]

    Wil je het Spam- en Surffilter inschakelen? Neem telefonisch contact op met de Klantenservice.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

  • #2
    ..4 dagen geleden, iets als dit had ik graag in mail gezien, dan was ik beter voorbereid. Nu was het zoeken (en waarschijnlijk loopt alles nog niet op rolletjes .. traag .. traag).

    Reageer


    • #3
      Beste Caroline,
      Ter aanvulling. Kunnen de zenderindelingen voor radio en tv ook niet op mijn delta worden gezet? Ik heb ze niet gevonden, zou makkelijk zijn alles bij de hand.
      Wel jammer dat de info via het forum naar de klanten is gegaan. Had toch beter geweest de klanten via een mail in te lichten.

      Reageer


      • #4
        Zenderindeling valt niet onder persoonlijke informatie. Het overzicht is terug te vinden op de website van DELTA. Klik daarvoor op deze link.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Website van mijn delta is erg traag kom haast niet vooruit zo traag is het nog nooit geweest.

          Reageer


          • #6
            deze veranderingen zijn natuurlijk heel mooi.
            bovendien is er een uitgebreide uitleg.
            maar ja, de gemiddelde particulier gaat op zoek naar bijv. PIP en kan die niet meer vinden.
            dan zou er toch op de plaats, waar dat voorheen te vinden was, een verwijzing naar de nieuwe gegevens moeten staan.

            Reageer


            • #7
              Aan de snelheid van de pagina mag wel iets gedaan worden. Die is echt irritant traag.

              Reageer


              • #8
                Alles mooi en wel, die veranderingen buiten de traagheid om, maar de IT-afdeling van de Delta is wel met van alles bezig, tegelijkertijd in tijden van storingen zodat ik in ieder geval door de bomen het bos niet meer kan zien.
                Wat 'vwrangry' ook aangaf, waarom niet van te voren de klanten gewaarschuwd (met eventuele voorbeelden) wat er staat te gebeuren.
                Gecombineerd met de irritante vertraging is het absoluut niet prettig navigeren door al die nieuwigheden. Uiteindelijk zal men (hopelijk) erop vooruit gaan. Ik ga in ieder geval de uitleg van Caroline uitprinten, kan ik wat lezen tijdens het wachten...... :?

                Reageer


                • #9
                  Waar kan ik mijn dataverbruik (van de nieuwsgroepen) nu terugvinden ??
                  Ik heb de site van Delta helemaal doorlopen, maar kan het niet vinden. Wat nu?

                  Reageer


                  • #10
                    Goedemorgen Moderators,

                    Zou het niet beter zijn al deze info te verzamelen en er een link op de Website aan te wijden? Dat gebeurde ook toen de PIP "eruit lag".

                    Als je niet bekend bent op het Forum of er de weg niet weet, gaat alle goedbedoelde info langs je heen. Voorkomt wellicht dat er ook naar de Klantenservice over gebeld gaat worden.

                    Er komen nu zoveel topics op het Forum voorbij over de wijzigingen die het verdwijnen van de PIP en de komst van MijnDelta, dat ze zo weer uit beeld zijn.

                    Achtereenvolgens zie ik al onderstaande topics hierover:
                    Moderator Caroline ( multimediadiensten in MijnDelta): https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...mijndelta-4579

                    Moderator Sandra_ ( Delta-account koppelen) : https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...-koppelen-4565

                    Moderator Sandra_ (nota Delta-account): https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...a-account-4567

                    Moderator Sandra _ ( inloggen in het Delta-account): https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...a-account-4564

                    Moderator Lale: (extra e-mailadressen aanmaken): https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...-aanmaken-4595

                    Moderator Lale (aanpassen termijn bedrag): https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...ucten-aan-4594


                    Je zou als klant dan als klant toch echt de weg kwijt raken!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Je zou als klant dan als klant toch echt de weg kwijt raken!
                      ik denk eerder dat er bij Delta/Zeelandnet een paar af en toe de weg kwijt zijn
                      ook heeft het er alle schijn van dat veranderingen niet in overleg van een selecte gebruikers groep worden doorgevoerd.

                      Reageer


                      • #12
                        Was een klantje teveel!, fred44nl.


                        En de volgende:
                        Community Manager Lale Stankovski (Gebruik maken van WifiSpots):
                        https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...html#post37653

                        Reageer


                        • #13
                          Hi Ptrol,

                          We hebben bewust een hoofdstuk op het forum aangemaakt met de titel MijnDELTA.
                          Hier hebben we alle informatie onder gezet middels sticky voor sticky.
                          Omdat het stickies betreft, zouden deze dan ook niet uit beeld mogen verdwijnen.

                          Ennuh, gelukkig weet ik de weg nog heel goed te vinden

                          [img]352606b4-ddc9-4ab7-8b64-2aa1bc05214c.png[/img]


                          Hartelijk dank voor de feedback overigens.

                          Reageer


                          • #14
                            Dat klopt natuurlijk, Linda,

                            Maar dat moet je als klant de weg naar het Forum gevonden hebben en weten hoe deze is ingedeeld.

                            Vandaar ook het voorstel al die losse stickies te verzamelen in 1 groot sticky ( en aanvullen zodra er een nieuwe hierover komt) en dit netzoals de PIP op een goed zichtbare plaats plaatsen op de Website.

                            Dan maak je de klanten er attent op en heb je alle info/wijzigingen onder 1 knop.

                            Als de PIP eruit ligt, dan werd het wel vermeld op de Website.
                            MijnDelta blijft buiten beeld.

                            Het is maar een idee, hoor en voorkomt misschien de nodige belletjes.

                            Reageer


                            • #15
                              We dachten inderdaad aan 1 sticky, maar dan wordt het zo'n lang verhaal.

                              Ik ben het met je eens over het feit dat communicatie "anders" kan
                              Daarom ook: bedankt voor de feedback.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X