Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN bereikt ruim 6 op de 10 huishoudens met glasvezelnetwerk

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• KPN bereikt ruim 6 op de 10 huishoudens met glasvezelnetwerk

KPN bereikt ruim 6 op de 10 huishoudens met glasvezelnetwerk

Hier op het dorp is Euronet ook bezig met de aanleg voor GlasDraad

En wederom net zoals de Delta niet in mijn appartement op één hoog , schei toch uit met dat gezeik , net doen of het elke keer wereld nieuws is

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
      En wederom net zoals de Delta niet in mijn appartement op één hoog , schei toch uit met dat gezeik , net doen of het elke keer wereld nieuws is
      Ach , ach , wat ben je toch zielig , alweer niet op één hoog , je valt ook in herhaling.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
        Helemaal mee eens hier ook niet op 1 hoog en nieuws is het helemaal niet

Reageer

Kan je de aansluiting niet in de berging aan laten leggen .
          Een glasvezel valt toch wel te verlengen?

Reageer

En betekent dit dat er in geen één flat of appartement gebouw glasvezel word aangelegd ?
            Dat zal toch niet waar zijn ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

Ach , ach , wat ben je toch zielig , alweer niet op één hoog , je valt ook in herhaling.
              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: duimpje omlaag.png
Bekeken: 447
Grootte: 9,3 Kb
ID: 320218 zo

Reageer

https://tweakers.net/nieuws/231356/k...glasvezel.html

Reageer

Waarschijnlijk al bekend maar is wel mogelijk , mits iedereen meewerkt.

https://www.kpn.com/glasvezelnetwerk/aanleggen/hoogbouw

Reageer

Het is een uitsterfbeleid van Delta. Hier in de flat moeten de doorvoergoten worden vervangen. Voor zover ik weet zou KPN de verticale doen en Zeelandnet de Horizontale. KPN heeft nu glasvezel in elk appartement (en de verticale goten vervangen) en heeft daarna actief mensen benaderd om over te stappen. Er zijn dus niet veel Zeelandnet-klanten meer over. Het gevolg is dat het voor Zeelandnet niet meer interessant cq rendabel is om hier ieder appartement van hun glasvezel te voorzien. De politiek zou eigenlijk ervoor moeten zorgen dat er één kabel zou moeten zijn (van een onafhankelijke partij). Dan was er minder werk, minder kosten en had iedereen een vrije keuze. Ik ben vorige week ook benaderd door KPN en overweeg ook over te stappen. Het gedoe rond mijn e-mailadres (waarom kan je dat niet meenemen zoals bij telefoon) is daarbij een dingetje.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door roelands Bekijk bericht
                      Het is een uitsterfbeleid van Delta. Hier in de flat moeten de doorvoergoten worden vervangen. Voor zover ik weet zou KPN de verticale doen en Zeelandnet de Horizontale. KPN heeft nu glasvezel in elk appartement (en de verticale goten vervangen) en heeft daarna actief mensen benaderd om over te stappen. Er zijn dus niet veel Zeelandnet-klanten meer over. Het gevolg is dat het voor Zeelandnet niet meer interessant cq rendabel is om hier ieder appartement van hun glasvezel te voorzien. De politiek zou eigenlijk ervoor moeten zorgen dat er één kabel zou moeten zijn (van een onafhankelijke partij). Dan was er minder werk, minder kosten en had iedereen een vrije keuze. Ik ben vorige week ook benaderd door KPN en overweeg ook over te stappen. Het gedoe rond mijn e-mailadres (waarom kan je dat niet meenemen zoals bij telefoon) is daarbij een dingetje.
                      Er bestaat een e-mail only abonnement waarmee je je mail adres kunt behouden maar dat kost uiteraard geld :

productvoorwaarden-e-mail-only.pdf
                      Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X