Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Toekomst forum, software, delta-forum?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Toekomst forum, software, delta-forum?

Jeroen Hoop dat je het niet erg vind dat ik er een apart topic voor open.

Paar vragen, antwoord niet verplicht, ik heb er ook geen recht op...

Wordt er bij beheer gepraat, nagedacht over de 'toekomst' van het forum?
    En over het vervangen van de huidige forumsoftware?
    Is er misschien al nagedacht over een Delta-forum?

Fijn weekend!
    Laatst bewerkt door Koeba; 22 Jun 2024, 09:06.

Een Delta-forum zou m.i. de lading beter dekken, tenslotte worden er geen Zeelandnet abonnementen meer verkocht.
    De huidige software vind ik (persoonlijk) een ramp v.w.b. gebruikersvriendelijkheid, wanneer je deze vergelijkt met b.v. PHPBB, of SMF.

Reageer

Ja, daar zijn we over aan het nadenken maar daar kan ik nog niet veel over kwijt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        Ja, daar zijn we over aan het nadenken maar daar kan ik nog niet veel over kwijt.
        Kan/wil/mag....maar het is al meer dan we eerst wisten; dank Jeroen
        Laatst bewerkt door Koeba; 25 Jun 2024, 13:32.

Reageer

Als ze dan slim zijn starten ze met een compleet nieuwe en schone lei.

En nemen ze geen oude meuk van twee voorgaande forums mee.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Als ze dan slim zijn starten ze met een compleet nieuwe en schone lei.

En nemen ze geen oude meuk van twee voorgaande forums mee.
            Eens en ik zou het klein houden onder Delta/Caiway-klanten. Een soort community. Buitenstaanders alleen met goedgekeurde berichten en accounts oid.
            En topics die select worden gehouden voor klanten om feedback op te geven en waar je dus een soort abonnement moet hebben om te kunnen reageren.
            En eerlijk gezegd waardeer ik het zeer wanneer een expert zaken post en reageert (niet zijnde servicedeskmedewerkers met algemene antwoorden)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Eens en ik zou het klein houden onder Delta/Caiway-klanten. Een soort community. Buitenstaanders alleen met goedgekeurde berichten en accounts oid.
              En topics die select worden gehouden voor klanten om feedback op te geven en waar je dus een soort abonnement moet hebben om te kunnen reageren.
              En eerlijk gezegd waardeer ik het zeer wanneer een expert zaken post en reageert (niet zijnde servicedeskmedewerkers met algemene antwoorden)
              Ik weet niet of je serieus bent, of sarcastisch... Anders klinkt het allemaal wel heel erg beperkend...

Reageer

Ik vind de term expert niet zo belangrijk.
                Iemand kan hier heel veel plaatsen en dan een expert genoemd worden.
                Het belangrijkste van een forum is dat iedereen goed geholpen wordt.
                En dat er iemand is die het forum goed beheerd vanuit Delta.
                Een schone lei zou zeker niet verkeerd zijn.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

Ik weet niet of je serieus bent, of sarcastisch... Anders klinkt het allemaal wel heel erg beperkend...
                  Voorbeelden: https://gathering.tweakers.net/ en https://forum.kpn.com/.
                  En wat voor de een beperkend klinkt is voor de ander een forum met regels en afspraken die ook door admins/mods worden uitgevoerd. Als je dat niet doet, minimaal niet met meerdere namen kunnen registreren en posten bijvoorbeeld, wordt het net zo'n rare bende als hier. (NB: De meneer waar je op reageert is helaas ook medeverantwoordelijk voor het ontsporen hier.)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Voorbeelden: https://gathering.tweakers.net/ en https://forum.kpn.com/.
                    En wat voor de een beperkend klinkt is voor de ander een forum met regels en afspraken die ook door admins/mods worden uitgevoerd. Als je dat niet doet, minimaal niet met meerdere namen kunnen registreren en posten bijvoorbeeld, wordt het net zo'n rare bende als hier. (NB: De meneer waar je op reageert is helaas ook medeverantwoordelijk voor het ontsporen hier.)
                    Koeba en dat ben jij en vele andere niet? Laten we stoppen met elkaar de maat nemen ipv telkens maar weer oude koeien uit de sloot te halen en daarmee juist weer reacties ontlokken. Wel steeds zaken blijven roepen en daarna zeggen: ja het was een grap of ik was het niet, dat is net zo tenenkrommend.

Ik ben niet zo zeer voor een beperkt forum, maar er moet wel een goede ingang zijn om op het forum te komen en niet met 10+ accounts.

Reageer

Ja laten we het gezellig houden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Ja laten we het gezellig houden
                        Juist

Reageer

Ik ben niet zo zeer voor een beperkt forum, maar er moet wel een goede ingang zijn om op het forum te komen en niet met 10+ accounts.
                          Controleren op IP adres is niet mogelijk, dan is er geen toegang van een andere locatie, of vanaf een GSM mogelijk.
                          Het is wel mogelijk, om te controleren op email adres, dat moet dan een @caiway, @delta.nl, of een @zeelandnet.nl adres zijn en maar één forum-account per email adres.
                          Dit is niet waterdicht, maar is in ieder geval een extra drempel.

Offtopic: Er is een forum, waar je (vroeger) alleen kon registreren met een betaald provider email-adres en niet met een gratis gmail, yahoo, enz. adres.
                          Laatst bewerkt door r0n625; 25 Jun 2024, 14:28.

Reageer

Koeba en dat ben jij en vele andere niet? Laten we stoppen met elkaar de maat nemen ipv telkens maar weer oude koeien uit de sloot te halen en daarmee juist weer reacties ontlokken.
                            Jammer dat je toch weer naar mij en 'anderen' wijst. Het laat zien dat je geen inzicht in de gevolgen van je woorden hebt, ook niet de afgelopen jaren. Volwassen zou zijn dat te erkennen en er aan te werken. Helaas. Be that way. Ik zal er over ophouden, het heeft geen zin. Het erge is dat je ook hierop weer zult reageren...
                            Laatst bewerkt door Koeba; 25 Jun 2024, 14:32.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
                              Controleren op IP adres is niet mogelijk, dan is er geen toegang van een andere locatie, of vanaf een GSM mogelijk.
                              Mac check? Meer dan 1 account vanaf zelfde mac -> Nope?
                              Laatst bewerkt door Koeba; 25 Jun 2024, 14:39.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X