Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Toekomst forum, software, delta-forum?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Mac check?
    Dat werkt niet, wanneer je met je GSM werkt, of de PC van je werk.

In den beginne had Zeelandnet een MAC check op alle aansluitingen, er mocht maar één PC per abonnement het internet op.
    Dat was in de tijd, dat je maximaal 1GB per maand mocht downloaden, dat doe ik nu soms per dag
    Maar een MAC adres spoofen was simpel (Win-98) en een 2e netwerkkaart voor een intern netwerk kostte maar een paar florijnen.
    Laatst bewerkt door r0n625; 25 Jun 2024, 14:42.

Reageer

Een wapen tegen gaslighting is het onmogelijk maken van het oneindig kunnen wijzigen en verwijderen van posts door posters. De tijd een bericht te kunnen verwijderen of wijzigen gewoon beperken tot bijvoorbeeld hooguit een halfuur na plaatsing. En dan nóg zou het gewijzigd of verwijderd hebben van posts zichtbaar moeten zijn. Het hebben van meer dan één account op het forum zou onmogelijk gemaakt moeten worden. Het forum alleen toegankelijk maken voor klanten van Delta en/of Caiway maakt het voor niet-klanten onmogelijk zinvol te reageren op topics die niet specifiek gerelateerd zijn aan de (hostende) provider(s), wellicht kan een tweedeling in een forum een oplossing zijn? Belangrijk is een adequate moderatie van het forum. De kwaliteit van moderatie minder afhankelijk maken van moderatoren door moderatie beter te faciliteren.

Reageer

/snip, weer zo'n lap tekst
        Wauw, weer zo'n lap tekst, maar deze keer met echte punten! Kudo's!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

nope, dit is het laatste wat ik er over heb gezegd. Ik laat me zoals al eerder gezegd niet continu meer uitlokken in wedstijdjes verplassen.
          Zeg dat je je laat uitlokken zonder te zeggen dat je je laat uitlokken.

Reageer

Helaas gesloten wegens het niet normaal met elkaar kunnen omgaan.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X