Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ook Delta-klanten gaan voor zonnepanelen betalen: ‘Daardoor gaat stroomprijs voor iedereen omlaag’

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Is dit de beargumentering van Delta?

Erg eenzijdig:
    Investering voor de particulier, milieu, duurzaam, groen en van het gas af komt er niet in voor.
    De teveel teruggeleverde en niet meer te salderen elektriciteit, daar krijg/kreeg je als particulier een fooi voor. Gaat wel het net op en verkoopt Delta dan gewoon aan een andere klant tegen welk tarief? En s'avonds en s' nachts wat is dan het energieverbruik nog, zou er bijna compassie mee krijgen.

Het hele verhaal kan wel een korrel zout gebruiken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
      Is dit de beargumentering van Delta?

Erg eenzijdig:
      Investering voor de particulier, milieu, duurzaam, groen en van het gas af komt er niet in voor.
      De teveel teruggeleverde en niet meer te salderen elektriciteit, daar krijg/kreeg je als particulier een fooi voor. Gaat wel het net op en verkoopt Delta dan gewoon aan een andere klant tegen welk tarief? En s'avonds en s' nachts wat is dan het energieverbruik nog, zou er bijna compassie mee krijgen.

Het hele verhaal kan wel een korrel zout gebruiken.
      Eens, en dat wij als kleinverbruiker met zonnepanelen het stroomnet belasten lijkt me ook sterk.
      Pak de grootverbruikers aan maar niet de kleine man die geinvesteerd heeft in zonnepanelen. Het probleem van een stroomnet dat opstroopt was 10 jaar geleden al bekend. Er is gewoon geen donder geinvesteerd, men heeft toegelaten dat vele Gemeenten hele velden vol hebben gepropt met zonnepanelen etc.
      De rekening van het opstropen van het stroomnet moet bij iedereen liggen die stroom afneemt, niet alleen bij mensen die van het zuurverdiende geld zonnepanelen hebben laten leggen en nu dubbel gestraft worden nu ook de salderingsregeling nog eens verdwijnt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Eens, en dat wij als kleinverbruiker met zonnepanelen het stroomnet belasten lijkt me ook sterk.
        Pak de grootverbruikers aan maar niet de kleine man die geinvesteerd heeft in zonnepanelen. Het probleem van een stroomnet dat opstroopt was 10 jaar geleden al bekend. Er is gewoon geen donder geinvesteerd, men heeft toegelaten dat vele Gemeenten hele velden vol hebben gepropt met zonnepanelen etc.
        De rekening van het opstropen van het stroomnet moet bij iedereen liggen die stroom afneemt, niet alleen bij mensen die van het zuurverdiende geld zonnepanelen hebben laten leggen en nu dubbel gestraft worden nu ook de salderingsregeling nog eens verdwijnt.
        Het blijft toch klagen uit luxe.

Reageer

Kijk even terug WNL op zondag van 10.OO uur
          Daarin wordt het haarfijn uitgelegd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Smulpaap Bekijk bericht
            Kijk even terug WNL op zondag van 10.OO uur
            Daarin wordt het haarfijn uitgelegd.
            Vanaf 35:30: https://npo.nl/start/serie/wnl-op-zo...g_397/afspelen

Reageer

Wat attent van je, Koeba.
              Wordt gewaardeerd 👍

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Ik zou niet weten welke luxe er aan is. Iedere boerenlul kon zonnepanelen installeren met goede subsidie en leen mogelijkheden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik zou niet weten welke luxe er aan is. Iedere boerenlul kon zonnepanelen installeren met goede subsidie en leen mogelijkheden.
                  Tsja, dat tekent wel meteen heel helder de manier waarop jij mensen bekijkt, indeelt en noemt.

Reageer

Die subsidie op zonnepanelen verschilt per gemeente ik kon vorig jaar in Goes niks krijgen iig.

https://archive.is/9JrXi

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Echt een hele waardevolle toevoeging!

Reageer

Helaas niet geschikt voor mijn zonnepanelen :

https://www.zonnedimmer.nl/

Reageer

Ik wil me geld terug van Delta van alles wat ik heb betaald voor die zonnepaneel piraten die over mijn rug geld hebben verdient.

Reageer

Geld terug ???
                            Moet je dit dan melden hier op het forum ??
                            Geloof niet dat er iemand van Delta die daar verantwoordelijk voor is, hier op het forum jouw een antwoord gaat geven.
                            Gekkigheid
                            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                              Ik wil me geld terug van Delta van alles wat ik heb betaald voor die zonnepaneel piraten die over mijn rug geld hebben verdient.
                              Je bent de ene keer serieus en dan weer dit. Maar ik ben de laatste die daar iets over mag zeggen natuurlijk...

Reageer

Hoeveel mensen die geen zonnepanelen hebben die hebben altijd betaald voor hun voordeel vind dat eerlijk jullie wel dan

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X