Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ook Delta-klanten gaan voor zonnepanelen betalen: ‘Daardoor gaat stroomprijs voor iedereen omlaag’

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
    Hoeveel mensen die geen zonnepanelen hebben die hebben altijd betaald voor hun voordeel vind dat eerlijk jullie wel dan
    Pardon! Ik heb flink moeten investeren in die panelen. En nu moet de arme bijstandstrekker opeens mee profiteren!
    Wat er nu aan de hand is met teruglevergoedingen en saldering stoppen slaat nergens op!

Pak de Gemeenten aan met die grote velden met panelen. Die leveren de meeste stroom terug aan het net, niet de particulier.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Pardon! Ik heb flink moeten investeren in die panelen. En nu moet de arme bijstandstrekker opeens mee profiteren!
      'bijstandstrekker'; wat voegt dit toe? Waarom? Ook graag even uitleg wie je 'dwong' te investeren; je zegt namelijk dat je hebt 'moeten' investeren. Van wie 'moest' je dat? NB: 'Jamaar, subsidie' is geen antwoord.

Waarom mensen die zonnepanelen hebben geen recht op klagen hebben: https://archive.is/jTSoi
      Laatst bewerkt door Koeba; 8 Oct 2024, 08:31.

Reageer

Stroom uit zonneparken en windmolens gaat gratis het net op en dat is niet eerlijk, vindt toezichthouder

https://www.pzc.nl/economie/stroom-u...uder~a979a77d/

Reageer

En jij denkt dus dat ik zonder zon investering aan jou kosten moet mee betalen denk het niet.
          Zal blij zijn dat regeling per 1 januari 2025 al verdwijnt.
          Dan kunnen we zien of er over 5 jaar nog zoveel mensen die op het dak hebben voor hun eigen gebruik.
          Ik vermoed dat zeker meer dan de helft van al panelen op daken zullen verdwijnen omdat er dan niks te verdienen is

Reageer

En jij denkt dus dat ik zonder zon investering aan jou kosten moet mee betalen denk het niet.
            Zal blij zijn dat regeling per 1 januari 2025 al verdwijnt.
            Dan kunnen we zien of er over 5 jaar nog zoveel mensen die op het dak hebben voor hun eigen gebruik.
            Ik vermoed dat zeker meer dan de helft van al panelen op daken zullen verdwijnen omdat er dan niks te verdienen is
            Dat klopt toch ook, ze zijn me verkocht om mijn stroom op te wekken, niet om andere er ook van mee te laten profiteren.
            En bovendien lever ik elektriciteit terug aan het net. Bij mij gaan ze uit wanneer het niet meer loont.

Zoals ik al zei Gemeenten hebben hele weilanden vol gelegd en betalen 0 voor terugleververgoeding.

Reageer

Bordewolf Welke gemeentes investeren in zonneparken en hoezo leveren zonneparken het meeste op het net...is de bron weer je glazenbol?
              Stroom uit zonneparken en windmolens gaat gratis het net op en dat is niet eerlijk, vindt toezichthouder | Economie | AD.nl

Reageer

....ze zijn me verkocht om mijn stroom op te wekken, niet om andere er ook van mee te laten profiteren.
                Duidelijk hoe je over je medemensen denkt. Geen aanval, een vaststelling.

En bovendien lever ik elektriciteit terug aan het net. Bij mij gaan ze uit wanneer het niet meer loont.
                Duidelijk, weinig burgerzin, anderen zijn lastig en ik leef voor mezelf.

Zoals ik al zei Gemeenten hebben hele weilanden vol gelegd en betalen 0 voor terugleververgoeding.
                Welke gemeenten? Dat doen ze namelijk niet zelf, maar je gaat vast voorbeelden kunnen noemen.
                Laatst bewerkt door Koeba; 8 Oct 2024, 17:20.

Reageer

Het artikel is al drie jaar oud maar volgens mij is de situatie weinig gewijzigd :

https://www.ad.nl/economie/buitenlan...rken~a3f41bf9/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Het artikel is al drie jaar oud maar volgens mij is de situatie weinig gewijzigd :

https://www.ad.nl/economie/buitenlan...rken~a3f41bf9/
                    Maar als Bordewolf zegt dat gemeentes dat doen, dan zal hij dat toch niet verzinnen. (Persoonlijke aanval; mag niet!)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Maar als Bordewolf zegt dat gemeentes dat doen, dan zal hij dat toch niet verzinnen. (Persoonlijke aanval; mag niet!)
                      Dat het investeerders zijn in opdracht van de Gemeentes… punt blijft hetzelfde.
                      Alle andere zaken reageer ik niet op. Verplassen doe je maar met iemand anders.

Reageer

Dat het investeerders zijn in opdracht van de Gemeentes… punt blijft hetzelfde.
                        Kun je voorbeelden noemen?

Reageer

Kun je voorbeelden noemen?
                          https://www.gelderlander.nl/doetinch...w.google.nl%2F

Succes met je investering van je zonepanelen Bordewolf

Reageer

https://www.gelderlander.nl/doetinch...w.google.nl%2F

Succes met je investering van je zonepanelen Bordewolf
                            Leuk dat je een linkje neerzet, maar dat artikel is alleen voor abonnees...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Leuk dat je een linkje neerzet, maar dat artikel is alleen voor abonnees...
                              https://archive.is/r7cqH

Reageer

Dank je

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X